عمومیکسب و کار برتر

دوره کامپیوتر icdl چیست؟

ICDL نامی است که احتمالا این روزهای آن را زیاد می‌شوید. از آگهی‌های استخدامی گرفته تا تبلیغات برگزاری کلاس‌های کامپیوتر، ICDL کلمه‌ای است که در همه آن‌ها مشترک است. اگر برای شما هم سوال است که ICDL چیست؟ یا می‌خواهید با آن بیشتر آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.آموزش ICDL یک برنامه آموزشی است كه از سال 1997 و از سوي بنياد اروپايي هدايت مي شود. بطور كلي مدرك ICDL به عنوان يك مدرك بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات شناخته مي شود.

آموزش icdl رایگان | مدرک icdl برای استخدامی | مدرک icdl به چه دردی میخوره

مدرك ICDL از طرف سازمان ها و ارگان های دولتي، انجمن هاي انفورماتيكي، شركت هاي تجاري و کسب و کارهای بزرگ و کوچک مختلف به عنوان مدرکی بر اثبات مهارت های کار با کامپیوتر شناخته می شود. احتمالا آگهی های استخدامی مختلفی را دیده اید که در آن های یکی از مهارت های مورد نیاز متقاضیان، مهارت ICDL و داشتن مدرک مهارت های هفتگانه ICDL است.

در حال حاضر مهارت های ICDL  به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای مختلف کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است. ECDL همان ICDL هست با این تفاوت که در اروپا به این نام شناخته می شود.

برای گرفتن مدرک ICDL، دوره های آموزشی مختلفی در کشورها برگزار می شود. این دوره ها معمولا طی 130 ساعت آموزش آی سی دی ال، مهارت های مختلف کار با رایانه را به متقاضیان آموزش می دهند.

مهارت‌های هفتگانه ICDL چیست؟

در زیر به طور خلاصه با این مهارت ها آشنا خواهید شد:

IT: یادگیری مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، شبکه های اطلاعاتی و رایانه.

Windows: آشنایی با ویندوز به عنوان یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین سیستم عامل ها. یادگیری استفاده از ویندوز، مدیریت فایل ها و فولدرها و یادگیری بخش های مختلف آن.

Word: واژه پرداز ورد، یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مجموعه ماکروسافت آفیس Office است. در این بخش کاربران با برنامه ورد، نحوه استفاده از آن، نحوه تایپ، تنظیم و چاپ متون و اشکال مختلف را فرا می گیرند.

Excel: اکسل، یکی دیگر از نرم افزارهای مجموعه آفیس است. نرم افزار صفحه گسترده برای محاسبات عددی، حسابرسی، نمودار و استفاده از فرمول های ریاضی استفاده می شود. در این بخش کاربران با نحوه فرمول نویسی و محاسبات در اکسل آشنا خواهند شد.

PowerPoint: اگر دانشجو هستید احتمالا با این نرم افزار به خوبی آشنا هستید! یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای ارائه مطالب پاورپوینت است. در این بخش کاربران با ساخت اسلاید ها و تنظیمات مختلف آن برای ارائه مطالب آشنا می شوند.

Internet: در این بخش، کاربران با اینترنت، ارتباطات، جستجو در ایترنت و تنظیمات مختلف ویندوز و مرورگرها آشنا می شوند.

مدرک ICDL چیست؟

علاقه مندان به حوزه فناوری اطلاعات و متقاضیان یادگیری ICDL، پس از یادگیری مهارت های مختلف آموزش ICDL، در یک آزمون شرکت کرده و می توانند مدرک ICDL خود را اخذ کنند.

مدرک ICDL با یک نمره مشخص می شود و نشان دهنده مهارت دارنده مدرک در استفاده از ابزارهای مختلف کامپیوتر است. این افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش ICDL ، علاوه بر یادگیری مهارت های مختلف، مدرک ICDL را هم اخذ کنند و از آن با اهداف مختلف استفاده کنند.

فن پردازان به مدیریت ، با توجه به نیازهای جامعه و ماموریت اصلی خود مبنی بر آموزش و پژوهش، را با بهترین اساتید و محتوای آموزشی برگزار می کند. همین امروز برای شرکت در این دوره اقدام کنید.هدف از اجرای آی سی دی ال چیست؟

این دوره ۴ هدف اصلی را دنبال می‌کند که عبارت است از:

  •  ارتقای سطح توانائی افراد در حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از کامپیوتر
    •    ارتقای سطح کارائی در شرکتها و موسسات.
    •    ایجاد توانائی کارفرمایان در سرمایه گذاری در بخش IT
    •    تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانائی کارمندان در محیط کار.

مزایای شرکت در دوره ICDL و اخذ مدرک

یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL و اخذ مدرک آن مزایای زیادی به همراه دارد. آشنایی با کامپیوتر، کار با آن و یادگیری مهارت های مهم در کار با نرم افزار Office یکی از ملزومات زندگی در دنیای امروز است. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هم برای استخدام نیرو، به دنبال افرادی هستند که مهارت های بالایی در کامپیوتر داشته باشند.

شرکت در دوره ICDL و یادگیری مهارت های آن علاوه بر افراد مختلف، برای سازمان ها و ارگان ها نیز سودمند است. بالا بردن سطح دانش و مهارت کارمندان در این زمینه، می تواند به افزایش بهره وربرای بسیاری از افراد جویای کار سوال است که ICDL چیست ؟ تفاوت icdl درجه ۱ و ۲ کدام است ؟ مدرک ICDL چیست و چه مزیتی دارد ؟

در همین ابتدا و قبل از هر چیز بدانید که مدرک ICDL معتبرترین مدرک شناخته‌ شده ‌ی جهانی است که به کارفرمایان اعلام می کند، فرد دارای این مدرک توانایی انجام بسیاری کارهای کامپیوتری را داشته و می تواند یک کارمند و همکار مناسب باشد. بر همین اساسا در این مقاله قصد داریم درباره ICDL و اهمیت مدرک ICDL برای استخدام و فعالیت های روزمره توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

فراموش نکنید که icdl جزوه خواسته های اولیه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان ‌های امروزی محسوب می‌شود. یعنی بسیاری از کارمندان اداری که می‌خواهند امروزه در سازمان‌های دولتی و خصوصی استخدام شده و مشغول به کار شوند باید به طور ویژه‌ای با icdl آشنایی داشته باشند. چرا که امروزه در همه سازمانها و نهادها تمامی امور و مسائل کاری به صورت سیستماتیک و به کمک کامپیوتر انجام می شود و در ابتدای کار شما برای کار کردن با کامپیوتر باید با مبانی icdl آشنایی کامل داشته باشید.

Icdl مخفف چیست ؟

در پاسخ به سوال دوره icdl چیست باید گفت دوره ICDL مطابق با استاندارهای جهانی که پیش تر توضیح داده شد توسط مراکز و موسسات آموزشی داخلی و خارجی برگزار می گردد و طی دوره، مهارت های هفتگانه کامپیوتر به کارآموزان آموزش داده می شود. بدون شک داوطلبان پس از گذراندن کلاس آی سی دی ال بطور کامل به کاربرد های عمومی کامپیوتر مسلط شده و آماده اشتغال در شرکت های مختلف خواهند بود.

در پاسخ دوره ی icdl چیست باید گفت دوره icdl در آریا تهران با تدریس برترین اساتید کشور و برحسب نیاز های بازار کار و سرفصل های فنی حرفه ای کشور برگزار میشود و علاقه مندان میتوانند با شرکت در این دوره کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر را یاد گرفته

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران با سال ها تجربه در زمینه برگزاری کلاس های کامپیوتر و حسابدراری، همراه با اساتید برتر و تیم با تجربه میزبان شما عزیزان می باشد.

پیشنهاد ویژه: شما میتوانید برای شرکت در کاربردی ترین دوره مهارت های هفتگانه icdl با دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای به صفحه مراجعه کنید.

مهارت های هفتگانه icdl چیست ؟

با توجه به آنچه گفته شد مدرک مهارت های هفتگانه icdl گواهینامه و تاییدیه ای برای متقاضیانی است که در دوره ICDL شرکت کرده و توانسته اند تمام سرفصل های آموزشی مربوطه به این دوره را با موفقیت آموزش دیده و در آزمون ICDL نمره قبولی دریافت نمایند.

اگر نمیدانید مهارت های هفتگانه icdl چیست باید بگوییم این مهارت ها شامل مبانی کامپیوتر، اینترنت، ویندوز، اکسل، اکسس، ورد و پاورپوینت میباشد. به این ترتیب شما با شرکت در دوره مهارت های هفتگانه icdl میتوانید به این مهارت های کاربردی تسلط یابید و به سرعت اشتغال یابید. در پاسخ به کلاس icdl چیست باید گفت این کلاس در آریا تهران باتوجه به سرفصل های فنی حرفه ای برای فراگیری این مهارت های هفتگانه برگزار میشود و افراد با شرکت در کلاس میتوانند مهارت های icdl را به طور کامل یاد بگیرند.

به این ترتیب در پاسخ به سوال مهارتهای هفتگانه icdl شامل چیست باید گفت این مهارت ها شامل کار با ویندوز، اینترنت، مبانی کامپیوتر، ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس میباشد و شما میتوانید پاسخ مهارت هفتگانه icdl چیست را یادگیری مهارت های ویژه و هفتگانه کار با نرم افزار های کاربردی آفیس دهید.

شما می توانید برای آشنایی با نرم افزار ورد و یادگیری کار با این نرم افزار پرکاربرد به صفحه مراجعه کنید و فیلم های آموزشی رایگانی که برای این نرم افزار پرکاربرد تهیه کرده ایم را مشاهده نمایید.

تذکر: همانطور که می دانید و قبل تر گفته شد مدرک ICDL در بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی ضرورتی بسیار مهم است. تا آنجا که تاثیر مستقیمی به میزان حقوق دریافتی دارد. توصیه می شود یادگیری این مهارت را هرچه سریع تر آغاز کنید تا با خیالی آسوده از مزایای آن در زندگی روزمره و محیط کار هرچه بیش تر استفاده نمایید.

در پاسخ به گواهینامه icdl چیست باید بگوییم این گواهینامه تایید میکند که شما مهارت های هفتگانه کامپیوتر را به طور کامل یاد گرفته اید و به این مهارت ها تسلط دارید. اگر نمیدانید مهارت های icdl شامل چیست باید بگوییم این مهارت ها شامل کار با اینترنت، ویندوز، مبانی کامپیوتر، ورد، پاورپوینت، اکسل و اکسس میباشد که مدرک فنی حرفه ای بین المللی icdl که آریا تهران اعطا میکند نشان دهنده تسلط شما به تمام این مهارت های هفتگانه میباشد.

مزایا مدرک icdl فنی حرفه ای چیست

مدرک icdl فنی حرفه ای  به عنوان یکی از معتبر ترین مدارک مهارتی ایران قابل ترجمه و مورد تایید کشورهای مختلف جهان است. و از آنجایی که ترجمه رسمی این مدرک دارای مهر وزارت خارجه و قوه قضاییه می باشد به عنوان یک مدرک مهم برای مهاجرت مور استفاده قرار می گیرد.

خوب است بدانید که مدرک ICDL فنی و حرفه ای مدرکی معتبر و مورد تایید ۱۴۹ کشور جهان، سازمانهای بین المللی، ادارت و…. است. مدرک ICDL در ایران مطابق با استاندارد  سازمان فنی و حرفه ای پس از گذراندن ۱۳۰ ساعت دوره آموزشی و ۲ مرحله آزمون با عنوان ICDL Core به کاربر داده خواهد شد.

 

دکمه بازگشت به بالا