عمومیکسب و کار برتر

آموزش دانلود ویدیوهای اینستاگرام روی کامپیوتر

یکی از ویژگی های اینستاگرام این است که به کاربران اجازه دانلود مستقیم عکس، فیلم و استوری نمی دهد و برای دانلود پست ها و استوری های اینستاگرام باید از راه های غیر مستقیم دانلود از اینستاگرام استفاده کنند. امروز نحوه ساخت apk دانلودر اینستا را به شما آموزش می دهیم. در مقاله امروز راه های مختلف دانلود از اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر شما هم می خواهید بدانید که چگونه از اینستاگرام دانلود کنید و محتوای مورد علاقه خود را ساده کنید، کافی است تا پایان این مقاله ما را دنبال کنید.

روش های دانلود از اینستاگرام با دستگاه های مختلف

خوشبختانه چندین وب سایت، اپلیکیشن و ربات تلگرام برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام طراحی و به بازار عرضه شده است که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم:

چگونه با کامپیوتر خود از اینستاگرام دانلود کنیم

اگر می خواهید با استفاده از رایانه شخصی یا لپ تاپ خود عکس، فیلم، استوری یا IGTV را از اینستاگرام دانلود کنید، وب سایت های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید. مزیت این وب سایت ها این است که دانلود آن ها بسیار آسان است و از طرفی به سرعت دانلود می شوند.

نکته دیگر این است که سایت های مختلفی که برای دانلود اینستاگرام ایجاد شده اند فقط برای کامپیوتر نیستند، بلکه می توانید از طریق گوشی هوشمند خود نیز از آنها استفاده کنید. در زیر یک وب سایت زیبا و مفید را معرفی می کنیم:

.1  سایت دانلود downloadinsta.app

downloadinsta.app از استی می توانید در کنار دانلود پست، استوری، ویدئو و… ب جهت instagram photo album downloader و audio instagram downloader استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک را از اینستاگرام به محتوای خود کپی کنید.

برای کپی کردن لینک محتوا، ابتدا وارد پلتفرم اینستاگرام شوید، به پست یا استوری که می خواهید بروید بروید. در سمت راست بالای محتوا (در کامپیوتر سمت راست است، اما در اپلیکیشن اینستاگرام در سمت چپ بالای پست قرار دارد) سه نقطه وجود دارد، روی آن کلیک کنید.

اکنون لیست زیر ظاهر می شود که از این لیست باید بر روی گزینه “Copy Link” کلیک کنید. با این کار پیوند به تصویر یا ویدیو کپی می شود.

اکنون وارد شوید. پیوند کپی شده را در فیلد این صفحه قرار دهید و روی «دانلود» کلیک کنید. به سادگی!

  1. سایت آی‌گرام

روش دانلود از این سایت همانند دانلودگرام می باشد. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوند آنچه را که می خواهید در جعبه این وب سایت قرار دهید. مزیت این است که می توانید محتوای اینستاگرام را با ویژگی های مختلف دانلود کنید.

  1. سایت اینستا دانلودر InstaDownloader

این یکی از بهترین و ساده ترین ابزارهایی است که به شما امکان می دهد تصاویر و فیلم ها را از اینستاگرام دانلود کنید. مزیت این سایت این است که یک بخش دارد. به سادگی لینک پروفایل مورد نظر را در کادر مربوطه قرار داده و روی دکمه “دانلود” کلیک کنید.

  1. سایت الو اینستاگرام Aloinstagram

این سایت یکی از بهترین وب سایت هایی است که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده و خدمات متنوعی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این خدمات عبارتند از:

برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از صفحه اینستاگرام الو کافی است ابتدا لینک محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید و سپس با توجه به نوع محتوا وارد قسمت مربوطه این صفحه شوید و عکس، فیلم، IGTV را دانلود کنید. . یا استوری .

  1. سایت اینستا آفلاین Insta Offline

سایت اینستا آفلاین یکی از بهترین سایت های دانلود اینستاگرام است و محدودیتی ندارد. برای دانلود هر نوع محتوایی که می خواهید می توانید از سایت آفلاین اینستا استفاده کنید. لینک محتوا را در کادر این وبسایت قرار دهید و روی دکمه دانلود کلیک کنید. در مرحله بعد لینک دانلود را مشاهده می کنید و می توانید به راحتی تصویر یا فیلم مورد علاقه خود را دانلود کنید.

  1. افزونه FastSave

افزونه “FastSave” یکی از بهترین افزونه هایی است که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده است. البته این افزونه علاوه بر مرورگر کروم به کمک مرورگر اپرا نیز قابل استفاده است. ابتدا افزونه را در مرورگر خود نصب کنید.

پس از نصب بر روی آیکون افزونه کلیک کنید. اگر در رایانه خود وارد حساب اینستاگرام خود شده اید، این افزونه مستقیماً وارد حساب کاربری شما می شود، در غیر این صورت برای دانلود تصویر، ویدیو، استوری یا IGTV مورد علاقه خود باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. هنگامی که وارد حساب کاربری خود می شوید، یک نماد FastSave در پایین سمت چپ ویدیو یا تصویر نمایش داده می شود که با یک کلیک ساده بر روی نماد، تصویر یا ویدیو قابل دانلود است:

حال فرض کنید می خواهید استوری را دانلود کنید، ابتدا روی آیکون افزونه FastSave کلیک کنید تا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس استوری مورد نظر خود را وارد کنید. در سمت راست یا چپ بالای صفحه، نماد FastSave ظاهر می شود و می توانید استوری ها را با یک کلیک دانلود کنید.

چگونه با اندروید و آیفون از اینستاگرام دانلود کنیم؟

برای دانلود از اینستاگرام در اندروید و آیفون می توانید از وبسایت هایی که ارائه کرده ایم استفاده کنید. البته در این زمینه اپلیکیشن های خوبی نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

  1. اپلیکیشن فست سیو FastSave

برنامه FastSave یکی از بهترین برنامه ها برای اندروید و iOS است. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید آن را روی گوشی خود نصب کنید. در اینجا لینک های دانلود این برنامه آمده است:

پس از نصب این برنامه بر روی گوشی خود، آن را اجرا کنید. ابتدا باید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. حالا به سراغ محتوای مورد نظر خود بروید. یک نماد دانلود در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش وجود دارد. باید روی این نماد کلیک کنید تا تصویر یا ویدیو برای دانلود آماده شود.

حال تصویر نمایش داده خواهد شد. در این مرحله روی دکمه دانلود سریع کلیک کنید تا محتوا دانلود شود.

  1. برنامه Insaver

این برنامه سیور یکی از بهترین دانلودرهای اینستاگرام است که می توانید از آن برای دانلود تمام محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. برای استفاده از این نرم افزار ابتدا روی لینک های زیر کلیک کنید تا اپلیکیشن را دانلود کنید:

دانلود با استفاده از این برنامه نیز آسان است. برای دانلود کافی است لینک محتوای اینستاگرام مورد علاقه خود را در این کادر وارد کنید.

  1. برنامه اندروید Easy Downloader برای اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن “” آسان است، اما متاسفانه فقط برای سیستم عامل اندروید فروخته می شود. برای دانلود تصویر یا ویدیو از طریق این برنامه، آدرس محتوا را کپی کنید، آن را در کادر این برنامه قرار دهید و کلیک کنید. دکمه دانلود

چگونه با استفاده از ربات تلگرام FullSavebot از اینستاگرام دانلود کنیم

ربات های مختلف تلگرام به کاربران خود امکان دانلود از اینستاگرام را می دهند، اما ربات FullSavebot رایگان است و کار با آن بسیار آسان است. کافیست مرورگر خود را راه اندازی کنید و پس از وارد شدن به ربات، لینک تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را در ربات کلیک کنید. ربات در عرض چند ثانیه محتوا را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن را دانلود کنید.

محتوا را در خود اینستاگرام نگه دارید

در گوشه سمت چپ پایین هر پست اینستاگرام یک آیکون روبانی شکل وجود دارد. با کلیک بر روی آن، پست ها در مجموعه خصوصی اینستاگرام شما (نه حافظه موبایل شما) ذخیره می شود. البته فقط شما می توانید پست های ذخیره شده را ببینید و برای دیدن دوباره آن باید وارد اینستاگرام شوید.

این قابلیت باعث می شود که نتوانید حافظه گوشی خود را با عکس ها و فیلم های دانلود شده پر کنید، اما اگر صاحب عکس مورد نظر آن را حذف کند یا صفحه آن را حذف کند، دیگر به آن محتوا دسترسی نخواهید داشت.

روش اول: از اینستاگرام با استفاده از سایت دانلودگرم دانلود کنید

دانلودگرام یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای دانلود از اینستاگرام است. آپلود محتوا از طریق این سایت اصلا کار سختی نیست. کافی است لینک محتوای مورد نظر را از اینستاگرام بگیرید و در کادر ارائه شده در وب سایت قرار دهید. لطفا توجه داشته باشید که دانلود از وب سایت دانلودگرام محدود به گوشی یا لپ تاپ نیست. هر دستگاهی که دارید، می توانید به راحتی محتوایی را که می خواهید استفاده کنید دانلود کنید. پس اولین مزیت دانلودگرام این است که تمامی دستگاه ها را شامل می شود و محدودیتی ندارد.

دومین مزیت سایت دانلودگرام این است که محدود به دانلود محتوای خاصی نیست و با آن می توانیم تصاویر، ویدیوها یا IGTV را دانلود کنیم. در زیر به طور خلاصه نحوه دانلود آن را توضیح داده ایم.

مرحله اول: در مرحله اول لینک محتوایی که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید را حذف کنید. برای این کار، محتوای مورد نظر را بیاورید، یک نماد سه نقطه در سمت چپ بالا وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید، گزینه “اتصال” را از این منو انتخاب کنید.

تصویر سمت چپ برای اندروید و تصویر سمت راست برای IOS است

مرحله 2: اکنون می توانید وارد وب سایت دانلودگرام شوید و لینک کپی شده را در کادر آن سایت قرار دهید. پس از قرار دادن لینک در کادر، روی دکمه “Download Now” کلیک کنید.

روند دانلود برای هر دو دستگاه اندروید و iOS یکسان است

مرحله سوم: اکنون گزینه دیگری با کلمه “دانلود” به شما نمایش داده می شود. بر روی آن کلیک کنید تا به راحتی تصویر مورد نظر را دانلود کنید برای دانلود ویدیو کافیست همین مراحل را دنبال کنید این سایت به شما اجازه می دهد تا محتوای مورد نظر خود را به راحت ترین روش دانلود کنید توجه داشته باشید که می توانید مراحلی را که ما طی کردیم از طریق کامپیوتر دنبال کنید

روش دوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از آیگرام

این سایت یکی از بهترین سایت ها برای دانلود اینستاگرام است، محتوای نامحدود، تبلیغات، استوری ها و انواع ویدیوها به راحتی قابل دانلود است. مزیت وب سایت آیگرام این است که محتوای متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید. همچنین می توانید به این وب سایت مراجعه کرده و از طریق گوشی خود دانلود کنید. بیایید نگاهی به نحوه دانلود آن به روش زیر بیندازیم:

مرحله 1. ابتدا وارد سایت شوید. این تصویر به صفحه اصلی این سایت پیوند دارد:

مرحله 2: اکنون فقط باید پیوند پست یا استوری اینستاگرام را که قبلاً کپی کرده اید در کادر تصویر زیر قرار دهید و سپس روی “دانلود” کلیک کنید.

مرحله سوم: اکنون محتوای مورد نظر با ویژگی های مختلف ارائه می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویژگی را انتخاب کنید. بر روی یکی از دکمه های آبی رنگ کلیک کنید و تصویر به راحتی دانلود می شود.

راه سوم: دانلود از اینستاگرام از الواینستاگرام

یکی دیگر از وب سایت های خوب برای دانلود اینستاگرام در رایانه شخصی شما که حامیان زیادی دارد. این وب سایت دارای امکانات زیادی برای دانلود تصاویر، فیلم ها، IGTV و استوری ها می باشد. البته با استفاده از این وب سایت جامع و منحصر به فرد می توانید تصاویر پروفایل اکانت های مختلف را نیز دانلود کنید. همچنین می توانید مقالات مورد نظر خود را از این سایت دانلود و کپی کنید.

این سایت دارای محتوای عالی در مورد خود برنامه اینستاگرام و مخاطبان آن است. در حال حاضر وب سایت الو اینستاگرام در کنار ربات تلگرام رگرام یکی از بهترین ابزارها برای دانلود اینستاگرام است. توجه داشته باشید که هیچ یک از ابزارها و وب سایت های معرفی شده برای دانلود اینستاگرام در کامپیوتر منحصر به کامپیوتر نیستند و اگر گوشی اندروید یا آیفون دارید می توانید از این وب سایت ها برای دانلود محتوای مورد نظر خود از اینستاگرام استفاده کنید.

روش 4: از اینستاگرام با استفاده از سایت اینستاگرام آفلاین دانلود کنید.

سایت یکی دیگر از راه های آسان و موثر برای دانلود از اینستاگرام است. برای استفاده از این سایت کافیست لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و در نوار جستجو قرار دهید. سپس به صورت خودکار لینک دانلود را ارسال کنید

دکمه بازگشت به بالا