عمومی

افزایش پایگاههای واکسیناسیون در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرتیپ دوم محمد زهرایی در جلسه بعدازظهر شنبه وبینار وی با اشاره به اینکه فلسفه بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است ، اظهار کرد: شیوع بیماری عروق کرونا قلب نیز تهدیدی است که با نیروی بسیج می تواند به فرصت تبدیل شود.

او گفت 3000 دانش آموز باشیجی و جهاد درگیر بودند تحسیل “افزایش تعداد پایگاه های واکسیناسیون در کشور برای بسیج سازندگی در دستور کار است و در 244 پایگاه واکسیناسیون در آذربایجان غربی ، گروه جهادی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون حمایت انسانی ارائه می دهد. من این کار را انجام می دهم.”

رئیس سازمان باشیجی جنوبی دگی کشور باید به طور فعال در زمینه کمک های وفادار با تمرکز بر خدمات وفادار کار کند و توجه جدی به خانواده های کم درآمد مبتلا به کرونا باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت که باشیجی آمادگی خدمت به مردم معتبر ایران اسلامی را در همه زمینه هایی که نظام اسلامی احساس ضرورت می کند ، دارد. از مهمترین مراحل مبارزه با کرونا در ایالت.

سرتیپ دوم حبیب شهسواری ساخت بیمارستان های صحرایی و سالن های ورزشی برای اسکان بیماران کرونری ، آماده سازی بیش از 2000 تخت نقاهت و تولید روزانه بیش از 300000 ماسک در ایالت ، بهداشت عمومی دولت یکی دیگر از مهمترین وسایل حفاظت از عروق کرونا است. و مبارزه با عروق کرونا .کرد.

همچنین ، در حضور سردار سالتیپ دوم زرعی ، رئیس سازمان باشیجی جنوبی دگی ، تفاهم نامه همکاری بین ایالت باشیجی جنوبی دگی و شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برای انجام پروژه های محرومیت از آب در مناطق روستایی و کم درآمد. امضا شده است. ارزش بیش از 700 میلیارد تومان.

رئیس سازمان باشیجی جنوبی دگی همچنین با خانواده شهید فاز دیدار کرد. ا.. اسماعیل زاده ، شهیدی که از سلامت علمیه دفاع می کرد ، همچنین از صبر و ایثار خانواده شهید دیدن کرد و از او قدردانی کرد.

سردار زهرایی در این همایش گفت: بر اساس دستورات رهبر معظم انقلاب ، دفاع مقدس جدید در حال مبارزه با ویروس کرونا است و شهید در حوزه سلامت یکی از پیشگامان این عرصه است. “

مرکز واکسیناسیون ثابت شهید رضا نظری روبروی سردار زهرایی همچنین باز شد.

دکمه بازگشت به بالا