حوادث

رایزنی هلال احمر با مسئولان سعودی و سازمان بهداشت جهانی برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اثربخشی و نتایج بسیار موفق واکسن ایرانی در کنترل کرونا گفت: .. ”

به گزارش مجله خانواده پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه به عنوان مجری خدمات بهداشتی و درمانی زائران ایرانی در سرزمین وحی فعالیت می کند، گفت:

عربستان سعودی واکسن ایران را در دستورالعمل زیارت مکه امسال لحاظ نکرده است. نگرانی ها به دلیل زمان محدود برای شروع زیارت مکه به وجود آمده است.» با توجه به نتایج موثر واکسن، درخواست ما بازنگری در این دستورالعمل است و اقدامات لازم انجام شده است. گرفته شد و ادامه یافت.

وی بر لزوم ارتباط فردی با کولیبند، رئیس ماه سرخ و وزارت بهداشت عربستان سعودی، رئیس جامعه ملل در شمال آفریقا و خاورمیانه و مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در مدیترانه شرقی: ارائه دستورالعمل ها و واکسن های داخلی اضافی به سبد زائران ایرانی سرزمین وحی.

رئیس جمعیت هلال احمر بر اثربخشی و نتایج بسیار موفق واکسن های ایرانی در کاهش، کنترل و دفاع از ویروس کرونا تاکید کرد. این کشوری است که می توانید آن را خریداری کنید. من اعلام کردم که واکسن ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، کوریوند با تاکید بر اینکه برگزاری ویدئو کنفرانس با مسئولان ذیربط در دستور کار قرار گرفته است، گفت: هلال احمر همه دغدغه های زائران ایرانی را برطرف می کند، از توان و توانمندی های زائران استفاده کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا