جامعه

واکسیناسیون معلمان علیه کرونا؛ مرداد ماه/وضعیت تزریق واکسن به دانشجویان و دانش‌آموزان

سخنگوی وزارت بهداشت برنامه واکسیناسیون را برای معلمان ، اساتید دانشگاه ، دانشجویان و دانشجویان تشریح کرد.

دکتر سیما سادات لاری در گفت وگو با مجله خانواده وی در مورد ایمن سازی دانش آموزان ، معلمان و اساتید در برابر کرونا گفت: “تاکنون اساتید کالج های پزشکی واکسینه شده اند و سایر اساتید سایر دانشگاه ها نیز واکسینه می شوند.” معلمان همچنین در مرحله سوم واکسیناسیون کرونا قرار دارند و در ماه آگوست واکسینه می شوند.

وی افزود: دانشجویان پزشکی بالینی نیز در فاز 1 واکسینه می شوند و ممکن است تعداد دیگری برای واکسیناسیون اضافه کنند. واکسن زدن برای سایر دانش آموزان نیز به تعداد واکسن های موجود بستگی دارد. بنابراین ، بر اساس تعداد واکسن های وارداتی یا خانگی ، برنامه هایی برای واکسیناسیون دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

لاری با بیان اینکه وزارت بهداشت قصد دارد دانش آموزان را با تاج واکسیناسیون کند گفت: در حال حاضر ما واکسن مورد تایید دانشجویان زیر 18 سال در کشور نداریم و در حال حاضر برنامه هایی برای واکسیناسیون دانش آموزان در نظر گرفته شده است. خیر. . در کشورهای دیگر ، کودکان معمولاً جمعیت هدف واکسن کرونا نیستند. البته در بعضی از کشورها ، یک واکسن کرونا به گروههایی از کودکان تزریق شده است ، اما هنوز نتایج اعلام نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا