جامعه

نیکاراگوئه اولین کشور واردکننده واکسن برکت

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت گفت: تفاهم نامه اهدا و صادرات واکسن بوبارک برای نظام سلامت ایران اتفاق ارزشمندی است. صنعت باسابقه واکسن ایران پس از موفقیت لازم در تولید و مصرف واکسن کرونا در کشور مرزهای ملی را درنوردیده است.

به گزارش مجله خانواده دکتر محمد حسین نیکونم گفت: در یادداشت تفاهم، بنا به درخواست جمهوری نیکاراگوئه، مجتمع دارویی Rosecat واکسن Rosecut را صادر خواهد کرد. 200000 محموله اول به این کشور اهدا خواهد شد.

وی افزود: جمهوری نیکاراگوئه یکی از پنج کشور متقاضی نعمت ایران کویت است. کرونا صحنه‌ای دردناک، ناگوار و دردناک برای بشریت داشت که نشانه خوبی از همکاری و همدلی برای مقابله با این همه‌گیری بود.

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت گفت: امضای یادداشت تفاهم برای اهدا و صادرات دارو و واکسن گاوی به نیکاراگوئه نشانه همکاری دوجانبه برای بهبود نظام سلامت است. هر دو کشور. بر اساس توافق قبلی دو کشور، همکاری در زمینه‌های آموزش پزشکی، پزشکی، تجهیزات پزشکی و تحقیقاتی توافق شده است و همکاری‌های جدید در زمینه واکسن کرونا، همکاری جدی و بسیار همکاری بین دو کشور است. یکی هست. کشور.

وی گفت: نیکاراگوئه اولین کشوری بود که از واکسن کویت برخوردار شد که نشان دهنده ارتباط عمیق بین دو کشور است. وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای تکمیل موفقیت تولیدکنندگان ایرانی واکسن کرونا به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاشی برای حمایت از تمامی تولیدکنندگان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا