جامعه

تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا/ بیش از نیاز دارو و واکسن داریم

مجله خانواده/گیران فرمانده ستاد ملی کسب و کار کرونا اقدامات دولت برای تامین ارز تجهیزات پزشکی و پزشکی را تشریح کرد. و جامعه تجهیزات ”

سالدار محمد حسین سپه از تماشاگران جلسه ستاد مدیریت کرونا در گیران به تشریح تلاش‌های گیلانی‌ها در زمان شیوع کرونا پرداخت و گفت: برای همه دوره ها و نجات پیدا کن

وی افزود: استان گیلان همزمان با کومب دچار بیماری عروق ویروس کرونا قلب شد و خوشبختانه در این بحران نیز موفق شد. قدردانی. “

فرمانده مرکز عملیات ستاد ملی کرونا با اشاره به موفقیت گیران در برنامه شهید سلیمانی گفت: حفظ و تقویت برنامه‌های شهید سلیمانی و نه فقط بحران کرونا، راهبردی عینی برای عبور از بحران است، همچنین در مواجهه با تهدیدات بیولوژیکی کرونا، نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه، همچنین با تشکر از باشیجی.

سپهر با بیان اینکه عادی سازی بیماری عروق ویروس کرونا قلب تلاش های متخصصان پزشکی را نادیده می گیرد، گفت: و فعالیت اقتصادی و فرهنگی، گردشگری، حمل و نقل و… ادامه یابد و کشور تعطیل نشود.

وی در خصوص تلاش دولت برای تامین ارز بهداشتی و درمانی و دارویی گفت: حذف هزینه های دارویی که نقش مهمی در مدیریت عروق ویروس کرونا دارد.

فرمانده ستاد ملی کرونا در ادامه بر لزوم انجام تحقیقات بومی و تصادفی در استان در زمان بحران تاکید کرد و گفت: این ویروس مخرب و سایر تهدیدات برطرف شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا