جامعه

میانگین حضور روزانه ۵۷ دقیقه ای دانش آموزان در «شاد» طی دوران کرونا

وزیر آموزش و پرورش به برگزاری 24 هزار کلاس درس در یک مدرسه تلویزیونی در ایران اشاره کرد و از تشکیل ستاد راهبری آموزش و پرورش در فضای مجازی برای ارتقای آموزش در دوران پس از کرونا خبر داد.

به گزارش مجله خانواده، یوسف نوری به ویژه پخش برنامه «مدرسه تلویزیونی» در هفته معلم از شبکه آموزش شیما پخش شد و از 10 اسفند 1396 همزمان با شیوع کرونا آغاز شد و آن را بی سابقه کرد. در این مدت 24000 کلاس در مدرسه تلویزیون برگزار می شود.

وی افزود: در آینده، آموزش باید در دوران کرونا یا پس از آن تناسخ پیدا کند. به همین منظور شالوده یادگیری حکمرانی فضای مجازی ایجاد شده است و البته آموزش ما باید آموزش پیچیده ای باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد به طور متوسط ​​11 میلیون دانش آموز را با نرخ 57 دقیقه در روز تحت پوشش قرار می دهد، گفت: یاور ما

نوری ادامه داد: ما چهار رکن آموزش و پرورش داریم که در آن می توان به رسانه ها مراجعه کرد. خیرین یکی دیگر از ارکان توانایی های آنهاست که اغلب در ساختمان های مدارس مورد استفاده قرار می گیرد و رسانه ها باید. شبکه آموزش سیما باید به سمت رویکرد تعاملی حرکت کند.

وی از زحمات معلمان ما برای ادامه تحصیل در دو سال گذشته تشکر کرد. این نشان دهنده احساسات مظلوم دوران قرنطینه است و معلمان برای بازگرداندن آنها سخت تلاش کردند. -آموزش حضوری این را باید قدر دانست.

ادامه هید

دکمه بازگشت به بالا