جامعه

مجوز جمع آوری پل خیبر اراک صادر می شود/تعطیلی دو واحد نیروگاه شازند از فردا

مجله خانواده / مرکزی استاندار مرکزی گفت: شهرداری ها و شوراهای شهر تا زمان برگزاری انتخابات زنده مانده و انسجام خود را حفظ می کنند.

سید علی آقازاده در تاریخ 28 ژانویه در حیاط رسمی شورای شهر اراک گفت: با توجه به این شورا ، شاهد ثبت نسبتاً قابل قبولی از شورا هستیم. من به یک افق روشن نگاه می کنم و می خواهم برای بقیه عمر در شورای پنجم نتایج بهتری کسب کنم.

وی گفت: برخی از مشکلات ممکن است رخ دهد ، اعضا و شهردار در شرایط دشواری تحت فشار قرار می گیرند و طبیعی است که آنها را با نظم و ترتیب و القای مابقی اوقات مطرح کنیم. من می خواهم از اعضای شورا و دولت های محلی سال کنم. شورا و دولتهای محلی مجبورند با همه مشکلات کار کنند تا دیگران توانایی مالی نداشته باشند و برخی خوشحال نباشند.

آقای آگازاده با تأکید بر اینکه انتقاد حق اعضای شوراست ، گفت: با تأسیس شورا ، مناطق مختلف دارای سوابق موفقی بودند و مطمئناً در سوابق شورا م effectiveثر بودند. بنابراین ، برای هیچ کس بهانه نگیرید ، برای شهرداری ها حاشیه درست کنید ، یا همیشه متحد شوید و به جلو حرکت کنید.

“صرف نظر از شعار ، طی شش ماه گذشته ، عملکرد مدیریت شهری این شهر بسیار متداول بوده است و ما شاهد حرکت موتور شتاب دهی این شهر بوده ایم.

فرماندار مرکزی گفت كه دستگاه های اجرایی و ایالتی از شورای شهر اراك پشتیبانی می كنند ، و گفت: “من معتقدم كه ما وظیفه داریم از وضعیت موجود در اداره شهر دفاع كنیم زیرا سوابق پذیرفته می شوند.”

وی در مورد ساخت پنج تقاطع غیر همسان هواپیما برای شهروندان اراک گفت که این اقدام خوبی است و می تواند نقاط کور ترافیک را برطرف کند ، “کار بزرگی انجام شد و اقدامات پایدار انجام شد. شورای پنجم پروژه های قبلی و شورا را به اتمام رسانده است. ششم ، پروژه آغاز شده توسط شورای پنجم نیاز به تکمیل دارد و این مجموعه اقدامات برای تکمیل برنامه شهر همیشه انجام می شود در حال انجام ، تکمیل یک پروژه نیمه تمام و شروع یک پروژه جدید هنر شورایی.

آگازاده افزود: “شورا می تواند مواردی مانند خرید نردبان آتش نشانی را شروع کند و همچنین موارد تفریحی در اراک نیز در حال بررسی است.” دره گردو همچنین در طول تعطیلات میزبان 30 تا 50 هزار نفر جمعیت است. ما باید این پروژه شگفت انگیز را که مردم شهر به آن احتیاج و تقاضا دارند به اتمام برسانیم. در بازدید اخیر معاون وزیر راه ، بزرگراه شمال اراک مسدود شد و قول داده شد یک تقاطع غیر افقی مارک آباد در بزرگراه سارا چگان – اراک ایجاد کند. با تکمیل این خط دوبل ، ورود ماشین آلات سنگین از سال آینده به شهر اراک ممنوع می شود و می توان انتظار داشت که این اقدامات ترافیکی به پاکسازی هوای شهر ، ساماندهی ترافیک و زیباسازی شهر کمک کند.

“ما قول می دهیم پل سایبر را جمع آوری كنیم و مجوز صادر می كنیم. ما معتقدیم كه پروژه اجرا كار خوبی انجام می دهد و ما وظیفه داریم از آن حمایت كنیم.”

آقای آگازاده گفت: تا پایان سال ، دولت 5000 اتوبوس را به قیمت 500 میلیون دلار خریداری می کند و لازم است که امروز تخصیص اراک تصمیم گیری شود. آراکو یک شهر بزرگ است و وقتی تایید کند که این شهر به دلیل آلودگی به یک شهر بزرگ تبدیل شده است ، 200 اتوبوس اختصاص می دهد زیرا آماده است با افزایش تعداد تاکسی ها و فقر شبکه اتوبوسرانی ، عمر تاکسی را کوتاه کند لازم است. دارند.

در مورد وضعیت آلودگی هوای اراک و سوزاندن مازوت در نیروگاه شازند ، “بر اساس تصویب کارگروه برنامه جامع کاهش آلودگی هوای اراک ، برودت هوا باعث شده شرکت های گازی گاز مورد نیاز نیروگاه را تأمین کنند. ما نمی توانیم آن را تأمین کنیم. ” تصمیم گرفته شد از 2 میلیون لیتر مازوت استفاده شود.

“روز شنبه ، نیروگاه شازند فهمید که نیاز به تعطیلی یک واحد و مصرف دو میلیون سوخت دیزل ، کار در چهار واحد و با کمک دادستان اراک ، دو واحد دارد. مجوز خاموش کردن واحد اخذ شده است. نیروگاه موظف است 2 میلیون لیتر مازوت مصرف کند ، در غیر این صورت اگر برای حفظ تولید نیاز به سوختن سوخت بیشتری باشد یا همان اگر از میزان مازوت راضی هستید و نیاز به کاهش تولید دارید ، باید روش دوم را انتخاب کنید. امروز من شخصاً از نیروگاه بازدید کردم ، اما دود حاصل از سوخت نیروگاه متأسفانه حداقل دو نیروگاه از فردا تعطیل است زیرا بسیار گران بود البته روز گذشته پالایشگاه شازند در آستانه تعطیلی بود و مجبور بود از مازوت و آلودگی شدید استفاده کند. خوشبختانه این مشکل در پالایشگاه شب گذشته با تأمین گاز برطرف شد.

وی با اشاره به وضعیت صومعه اراک و تلاش های فراوان برای توسعه آن گفت: “شکی نیست که شهرداری اراک 32 هکتار زمین دارد اما مردم محلی می گویند که ادامه کار و توسعه صومعه از شرایط ویژه ای در منطقه برخوردار است. شورای امنیت گفته است که صومعه از شش ماه گذشته فعالیت کرده است. ما تصمیم گرفتیم از 32 هکتار به 2 صومعه فعلی اراک اضافه کنیم زیرا پر است و از راهرو برای دفن استفاده می شود. ادغام این 2 هکتار یک سال طول می کشد ، اما از امروز شهرداری ها باید زمین و مکانهایی را پیدا کنند که به افق و فضای 50 ساله دسترسی داشته باشد و انتخاب یک مکان نوید تسریع در همه کارهای مدیریتی را می دهد.

استاندار مرکزی در خصوص کمبود برخی مدیران در شورا گفت: وقتی استاندار خود را موظف به حضور و مسئولیت شورا می داند ، همه مدیران باید دعوت شورا را بپذیرند و مسئولیت نمایندگان مردم را بر عهده بگیرند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: کلیه موارد مطرح شده توسط اعضا باید توسط فرماندار اراک جمع بندی و در جلسه ای با حضور رئیس شورای ، معاون فرماندار و مدیران مربوطه مورد بررسی قرار گیرد. گفت: بودجه سال 1999 و بیش از 10 موضوع اضافی کوچه کوثر روز بعد اختصاص یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا