جامعه

فردا بانک های اراک، شازند و مهاجران تعطیل نیستند

مجله خانواده / مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: “مراکز خدمات و بانک ها در اراک ، شازند و ماهاهران فردا تعطیل نیستند.”

مهدی زندیه ، دادستان ، به حاضران در جلسه کارگروهی برای کاهش آلودگی هوا در کلانشهر اراک در تاریخ 11 ژانویه گفت: “طبق اطلاعات و داده های ایستگاه های اندازه گیری آلودگی هوا در اراک ، شازند و مناطق دیگر ، آلودگی تحت تأثیر قرار گرفت.

وی افزود ، “فردا ، فردا ، آلودگی در 12 ژانویه رخ می دهد. همچنین ، هواشناسان اعلام کرده اند که هیچ گونه باد یا رکود وجود نخواهد داشت ، بنابراین فردا آلودگی خواهد بود ، بنابراین به مردم پول بدهید. من می خواهم پس انداز کنی. ” مصرف انرژی گاز و برق برای جلوگیری از ترافیک غیرضروری در مکان های عمومی ، و کارگروه تصمیم گرفته است که دفتر محلی فردا تعطیل شود.

زندیه وکیلی افزود: “به دلیل نیاز به خدمات مردم و معاینه مستقیم دانشجویان ، بانک ها تعطیل نخواهند شد و سیستم آموزش مجازی برای دانشگاه ها و دانشجویان ایجاد می شود ، اما بیشترین مهد کودک ها برای کودکان است. یکی از گروه های آسیب پذیر ، صنعت و کارخانه ها به دلیل فعالیت عادی بسته شده اند.

وی با تأکید بر اینکه این تعطیلات مربوط به اراک ، شازند و مهاجر است ، گفت: “شورای تامین شهر اراک امشب تشکیل می شود تا در مورد حمل و نقل ماشین آلات سنگین از کمربندهای شمالی و جنوبی تصمیم گیری کند.”

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: “از فعالان جامعه مدنی خواسته می شود تا فردا فعالیت خود را کاهش دهند و از شهرداری ها خواسته می شود از سوزاندن ضایعات چوب و تعطیلی کارگاه هایی که باعث آلودگی شهر می شوند جلوگیری کنند.” بود. سازمان های سکوت و محیط زیست نیز روند کار این کارگاه ها را رصد می کنند و مناطق بسته سیستم گرمایش را برای فردا خاموش می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا