جامعه

فروش نتیجه دلخواه تست کرونا!

موسسه مرجع بهداشتی وزارت بهداشت در پاسخ به ادعاهای تخلف ، از قبیل فروش هرگونه تست کرونا ، به ویژه تست منفی کووید 19 ، گفت: “متأسفانه ، ما گزارش های رسمی و غیررسمی نیز از طریق موسسه دریافت می کنیم.” برای مسافران توسط چندین آزمایشگاه خصوصی. دانشگاه از آنها مراقبت کرد.

دکتر سیامک سمیعی در گفت وگو با مجله خانوادهوی در چندین آزمایشگاه خصوصی گفت: “بله ، متأسفانه ، ما گزارش هایی در این زمینه به صورت رسمی و غیررسمی دریافت كرده ایم و دانشگاه با آنها درگیر است.”

“در چنین مواردی ، فرد معمولاً خارج از آزمایشگاه است و ممکن است داخل آزمایشگاه اشتباه باشد ، و مدیر آزمایشگاه می تواند با وزارت بهداشت یا سایر مراجع ذی صلاح برای پرونده تماس بگیرد. هنگام گزارش ، شما باید موارد اشتباه را مسدود کنید به مردم و شیوع بیماری متعهد باشید. “این مانع از تکرار این اتفاق می شود.

مدیر انستیتوی مرجع سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: لیست آزمایشگاه های مجاز به انجام آزمایش های تشخیصی مولکولی مواردی است که معاون وزیر بهداشت (امور حقوقی ، اتحادیه های صنفی ، حقوق گمرکی و غیره) یا آخرین آنها را نقض می کند. امتحانات آزمایشگاهی با مهارت لازم نتیجه لازم را نمی گیرند ، اجرا و فعالیتها به حالت تعلیق در می آیند تا زمانی که مشکل برطرف شود و اجازه انجام آزمون داده نمی شود.

“معمولاً آزمایشگاههایی که مسافران بین المللی را می پذیرند ، علاوه بر استانداردهای وزارت بهداشت ، مجبور به انجام هر کاری هستند که کشور مقصد یا شرکت هواپیمایی انتظار دارند.” به عنوان مثال ، در موارد مثبت کاذب. نمی توانند پس از اعلام نتایج سفر کنند و می توانند خود را با خانواده و کارها و برنامه های کاری خود اشتباه بگیرند.

سمیعی در مورد اولویت واکسیناسیون با واکسن Covid19 برای کارکنان آزمایشگاه پزشکی گفت: “آزمایشگاه های بخش دولتی و خصوصی هر دو در فهرست اولویت های وزارت بهداشت قرار دارند و برای این منظور در بخش دولتی برنامه ریزی می کنند. این کارها توسط وزارت بهداشت انجام می شود.”

او افزود: “معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت از رئیس محترم نظام سلامت جمهوری اسلامی و انجمن م Instituteسسه خواسته است لیستی از کادر فنی م andسسه پزشکی و کارکنان بخش خصوصی تهیه کند. اعضای آزمایشگاه های خصوصی می توانند به اعضای سیستم پزشکی. “دستیار تکنسین ها باید در سیستم این سازمان ثبت نام کنند.

مدیر موسسه مرجع سلامت وزارت بهداشت گفت: “طبق موسسه مرجع بهداشتی ، دامنه واکسیناسیون در اولویت کارکنان آزمایشگاهی است که مستقیماً نمونه برداری تنفسی و بیماران و نمونه های پرخطر آنها ، آزمایشگاه های کارکنان برای تشخیص مولکولی Covid19 و پرسنل خدماتی و واکسیناسیون فوری را انجام می دهند. لازم است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا