عمومی

خوزستان دومین استان کشور در انجام تست کرونا

شریعتی جمعه شب در مصاحبه مستقیم با تلویزیون خوزستان اظهار داشت: از بین 10 هزار تست کرونا کشور ، حدود 1200 تا 1300 مورد در خوزستان اتفاق می افتد.

“به زودی بعد از این ، این تعداد بین روز و شب به 1500 و 1700 تست خواهد رسید. این از نظر عوارض شدید یک نکته مهم در عملکرد دانشکده پزشکی اهواز و سایر بخشهای دولتی محسوب می شود.”

رئیس ستاد کنترل بیماری کورنا در خوزستان با تأکید بر اینکه اجازه نمی دهد بیماران مریض از مدت پنهان 14 روز بگذرند ، اظهار داشت: `اگر این بیماری تشخیص داده نشود ، ممکن است افراد آلوده شما به ویروس آلوده خواهید شد و قبل از ظاهر شدن باید این کار را انجام دهید. ”لازم است علائم این نوع بیمار را مشخص کنید.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد در قرنطینه ، در شرایط مطلوبی قرار دارند و فکر نمی کنند که این بیماری را دارند ، اما برای معالجه آنها تحت مراقبت قرار می گیرند.

بیشتر بیماران خوزستان سرپایی هستند

استاندار خوزستان با بیان اینکه بیشتر بیماران در این کشور سرپایی هستند ، گفت: به همین ترتیب تعداد بیماران بستری در بیمارستان های خوزستان رو به افزایش است.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که طی یک ماه گذشته تعداد مبتلایان به ویروس در خوزستان سه برابر شده است در حالی که تعداد بیماران بستری در حدود 60 درصد افزایش یافته است.

شریعتی گفت: کارکنان بهداشت و درمان دولت احتمالاً تحت تأثیر خستگی پیچیده قرار می گیرند و روند رو به افزایش را عاملی برای فشار بیشتر بر کارمندان بهداشت کشور توصیف کرد.

استاندار خوزستان گفت: به همین دلیل ما از مردم می خواهیم به موارد مراقبت از خود توجه كنند تا پتانسیل آلودگی به حداقل برسد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه خوزستان هنوز پایدار است ، اظهار داشت: تعداد تخت های بیمارستانی با بیماران 1.300 و تعداد کل تختخواب های مورد استفاده در مراکز درمانی 700 است. بود

نماینده دولت دولت خوزستان افزود: “با این وجود 200 تختخواب ویژه دیگر هم رسیده است که 150 مورد آن اشغال شده است.”

به گفته استاندار فوزستان ، تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه و نیاز به دستگاه های تنفسی به سرعت افزایش نمی یابد و به کندی رو به رشد است ، اما این روند باید توسط شهروندان جدی تر شود. یک هشدار است.

“اگر هشدارها در نظر گرفته نشود ، نیاز به تخت بیمارستان و تجهیزات تنفسی بسیار زیاد می شود.”

تعطیلات در حال حاضر تا دوشنبه باز است

استاندار خوزستان موظف است با مراقبت های لازم به کادر پزشکی این کشور کمک کند زیرا کنترل های لازم برای جلوگیری از وقوع شرایط بحرانی در کشور انجام می شود.

“هیچ کس از این بیماری مصون نیست. همه افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و رفتارهای خاص خود را دارد ، بنابراین باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ، مقاومت لازم را در برابر این شرایط انجام دهیم. باید مواظب باشید که نباشید. “

شریعتی با اشاره به تعطیلی 16 شهر در ایالت و محدودیت های جدید ، خاطرنشان کرد: ما را وادار به اعمال این محدودیت ها می کنیم زیرا تلاش های ما برای حفظ سلامت مردم است.

“این تصمیم محدود کردن سفر است و به ما اجازه می دهد تا شرایط را بهتر مدیریت کنیم. در این دوره ، بانک ها باید با 50٪ واحدهای بسته و درها فعال باشند. .

رئیس شورای امنیت فوزستان گفت: “علیرغم تعطیلی ادارات و واحدهای صنفی ، بخش تولید و بهره برداری همچنان فعال است.”

وی افزود: “تصمیم به ادامه این محدودیت ها در روز دوشنبه 20 اردیبهشت انجام می شود و من می خواهم پیک كرونا را در فوزستان رد كنم تا این اداره و اصناف بتدریج بازگشایی شود.”

شریعتی اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی ، شهرهای اهواز ، کارن ، بابی ، لامولموز ، مسجد سلیمان ، هختور ، حمیدیه ، دشت آزادگان ، مارشاهور ، هندیجان ، دزفول ، شوش ، شوشتر ، غطولمن ، اژان طبق پیشنهاد دانشگاه پزشکی ، تعطیلات تا روز دوشنبه اعلام می شود و در سایر شهرها ، دستگاه ها و اصناف باید در مسافت های هوشمند فعالیت خود را ادامه دهند.

اصناف خوزستان از این پروتکل استقبال نکردند

استاندار خوزستان با تأکید بر لزوم ثبت نام واحدهای صنفی در سامانه وزارت بهداشت برای انجام پروتکل های لازم ، اظهار داشت: متأسفانه میزان و میزان پذیرش واحدهای صنفی مطابق با این پروتکل ها بسیار کم بود. گفت

وی با تمرکز بر اصلاح این روند توسط سازمانهای صنفی صنایع و معادن صنفی و خوزستان ، افزود: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و کار اصناف ارائه تعهد به وزارت بهداشت است. فقط برای چند روز آینده مجاز خواهد بود. “

خوزستان به محدودیت های سخت تری نیاز دارد

شریعتی اظهار داشت: با افزایش روند بیماران خوزستانی ، طبق توصیه یک استاد دانشگاه علوم پزشکی اهواز محدودیت های سختی در این مدت اعمال می شود.

وی گفت: نمی تواند سلامت و زندگی شهروندان را به خطر بیندازد و تمرین طبق استاندارد 40٪ کنترل مرگ و مداخله تلفات و مرگ در خوزستان مورد توجه جدی قرار گرفت. این به دلیل کاربرد ماده بود.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه خطر ابتلا به بیماری کرونا در سطح شهر براساس موارد قطعی ، دزفول ، بابی ، کارن ، اهواز ، شوشتر ، شوش ، هختور ، حمیدیه ، مسجد سلیمان ، کلامشا ، گوتوند ، هندیجان ، لامحولموز. ، جلگه های آبادان ، آزادگان و مارشال گنجانده شده است. است.

“شهرهای زرد مانند امیدیر ، بگمالك ، رامسیر ، اندی مسكوك و شادگان نیاز به توجه بیشتری در ایالت دارند ، اما تفاوت در این است كه دو شهر آخر بین مناطق درگیری قرار دارند.”

مدیرعامل مدیریت بیماریهای کرونا در فوزستان گفت: “امروز لری ، هوبیز ، بهبهان ، ایزه ، اندیکا ، آقاجری و ددز متعلق به مناطق سفید پوست هستند.”

کورون ویروس ها طی یک هفته گذشته تعداد زیادی از افراد را در خوزستان آلوده کرده اند ، و مقامات وزارت بهداشت گفته اند که طی چهار روز گذشته ، یک چهارم افراد آلوده به کوروی ویروس در کشور از خوزستان آمده اند. گفت که.

کرو ویروسی های منشاء چین از اوایل ماه مارس و متعاقباً در خوزستان در داخل کشور مشاهده شده اند.

دکمه بازگشت به بالا