جامعه

خروج منابع بانک های استان از گلستان پذیرفتنی نیست/ اجرای برنامه جامع استحکام‌بخشی مدارس گلستان

مجله خانواده/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی در کشور نیازمند تسهیلات بانکی است، گفت: متاسفانه بخشی از منابع بانک گلستان از دولت خارج شده است.

علی محمد زنگنه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش کشور در سال جاری با تاکید بر لزوم آغاز اقدامات پیشگیرانه و آگاهی بخشی در دوران تحصیل، اظهار داشت: آموزش، غربالگری، مداخله در مدرسه، اجرای طرح های نمادین برای تشخیص، درمان و مددکاری اجتماعی یکی از این اقدامات مهم و موثر است.

باید بر اجرای طرح پایلوت دولتی طرح نماد در گلستان تاکید و در جهت رفع چالش های اجرای طرح نماد در گلستان گام برداشت. به این دلیل که ائتلاف بزرگی در کشور برای این کار تشکیل شده است. کسب و کار.

استاندار گلستان با بیان اینکه دستگاه های آموزشی باید در کنار آموزش و پرورش به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد:کار اجتماعی موثر

استاندار گرستان با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت آموزش و پرورش باید بخش قابل توجهی از منابع را صرف آموزش نسل های آینده کرد و در کشورهای توسعه یافته سهم قابل توجهی از درآمد ناخالص ملی به نظام تعلیم و تربیت اختصاص می یابد. به.

زنگنه ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته سرمایه گذاری در مهدکودک ها، مهدکودک ها و دبستان ها شروع به رشد کارگران ماهر و شایسته می کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه هزینه هر زندانی در کشور 20 برابر دانشجو است، افزود: امروز تمرکز مسئولیت در حوزه آموزش دانش آموزی بر روی آموزش است و البته سایر نهادها نیز باید با آنها همکاری کنند.»

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این مفهوم باید به صورت غیرمستقیم در اختیار بچه ها قرار می گرفت چرا که آنها افکار انتزاعی نداشتند، افزود: ما حمایت ها و وضعیت مورد نیاز در این زمینه را بهبود خواهیم داد.

زنگنه با بیان اینکه اکثر وجوه بانک های گلستان هرگز خارج از کشور پذیرفته نمی شود، گفت: جان کودکان در کشور در خطر است.

وی از اجرای برنامه جهادی تا سال 1404 برای پایان دادن به مقاوم سازی تمامی مدارس کشور خبر داد و بیان کرد: تعطیلات به شاد ماندن خانواده کمک می کند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در تلاش است طی دو سال آینده تمامی شهرستان های استان به حداقل یک دستگاه کتابخانه سیار مجهز شود، گفت: به این ترتیب از طریق منابع دولتی و ملی برای رسیدن به اهداف خود اقدام می کنیم. ..

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا