ایران در بهار آینده، قطب واکسن کرونای جهان می شود

ایران در بهار آینده، قطب واکسن کرونای جهان می شود

مجله خانواده / قم وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “من تمام تلاش خود را برای دستیابی به واکسن ایران انجام داده ام. خدا راضی است و با تلاش مداوم جوانان ایران در بهار سال آینده ، ما بزرگترین مرکز واکسن در جهان هستیم.”

سعید نمکی ، که روز جمعه به حرم مطهرش مشرف شد ، گفت ، از وی برای حمایت از آستانه مقدس برای مشکلات بهداشتی تشکر کرد. “با وجود زیرساخت های بهداشتی و اقتصادی قوی ، دنیا نتوانست در برابر ویروس کرونا مقاومت کند. کشورها در شرایط سختی قرار دارند.”

وی گفت: “اما با وجود همه فشارها ، ایران در مقایسه با سایر کشورها در موقعیت مغرورانه ای قرار دارد و عملکرد ایران در این زمینه قابل توجه است.” شکست ما در کرونا شکست وزارت بهداشت نیست ، بلکه شکست جمهوری اسلامی است و در زمان درگیری ، پیروزی ما در کرونا نه تنها پیروزی وزارت بهداشت ، بلکه پیروزی اسلام است. اما همچنین وجود دارد. جمهوری ایران.

وزیر بهداشت گفت: “البته ، ما کارهای زیادی انجام داده ایم.” به عنوان مثال ، در مدت 60 روز ما از یک وارد کننده ماسک و اسلحه به یک تولید کننده به یک صادر کننده تبدیل شدیم. این یک افتخار است. دفاع مقدس. این بود با استفاده از تجربه به دست آوردم. “

وی افزود: “امروزه ما نوعی ویروس جهش یافته انگلیسی داریم که 10-12 برابر مسری است و 72 ساعت طول می کشد تا یک بیمار به بیمارستان منتقل شود و نوجوانان بیشتری را تحت تأثیر قرار دهد ، این بسیار نزدیک به مرگ است.” ..

نمکی گفت: “ما می خواهیم بتوانیم وضعیت کسری در ایالت های مختلف مانند خراسان رضابی ، خوزستان و مازندران را کنترل کنیم و از مردم می خواهیم که دستورالعمل ها را با جدیت بیشتری دنبال کنند.”

با تأکید بر اینکه روند کاهش آمار شریان کرونا در شانه قابل قبول است ، “امیدواریم که با توجه ویژه افراد Com ، محققان و مقامات ، بتوانیم اعلام کنیم که Comb یکی از رهبران رصد بهداشت است. دستورالعمل ها.” گروه های آسیب پذیر را تا بهار واکسینه کنید و امیدواریم با پیروی از راهنمایی های عمومی و حداکثر بهداشت بتوانید شرایط را مدیریت کنید.

“سال گذشته و امسال ، با وجود شرایط دشوار کرونا ، ما هر ساله ارزش دارو را 1 میلیارد دلار کاهش دادیم ، که این نشانه تلاش وزارت بهداشت برای دوری از وابستگی خارجی است.”

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “من همه تلاش خود را برای دستیابی به واکسن ایران انجام داده ام. خدا راضی است و با تلاش مداوم جوانان ایران در بهار سال آینده ، ما بزرگترین مرکز واکسن در جهان هستیم.”

علاوه بر مسائل بهداشتی ، موارد ذهنی نیز باید مورد توجه قرار گیرند

ولی امر آستان مقدس حضرت معصومه (س) در این همایش تأکید کرد که اعتقاد ما به خداوند متعال و اهل بیت (علیهم السلام) کشور ایران را از سایر کشورها جدا می کند و وی گفت: موارد زیادی وجود دارد که با برکت خداوند در این زمینه همراه است.

آیت الله سید محمد سعیدی اظهار می دارد که خانواده ها ، اجتماعات ، مشاغل و افراد دارای مشکلات مختلف باید به جنبه های روانی و بهداشتی توجه داشته باشند. “توجه داشته باشید که مشکلات روحی به فرد قدرت مضاعفی می دهد که می تواند برای راه درست استفاده شود.

امام جمعه موقت Com گفت: ما با اتکا به آموزه های دینی خوشبین ، بی خیال هستیم و ناامید نیستیم. همه می دانند که ادیانی که از ما حمایت می کنند به ما دستور داده اند که مشکلات بهداشتی را دنبال کنیم و علی رغم رعایت همه دستورالعمل ها ، می توانیم به ویروس آلوده شویم.

سعیدی امروز با تأکید بر اینکه دشمن در مناطق مختلف از جمله نظامیان علیه نظام ایران ناتوان است ، گفت: همه اینها را مدیون مراقبت و راهنمایی مقدس رهبران و مراجع تقلید هستیم. ما در حال حاضر با چالش هایی روبرو هستیم که می تواند مقدمه و آستانه رشد و پیشرفت باشد.

امروز ، وزیر بهداشت هنگام بازدید از The Holy City Com با بسیاری از شخصیت های تقلید و علما دیدار کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا