جامعه

اساس قیمت‌گذاری واکسن‌های ایرانی کرونا / شرط انتخابی شدن واکسن برای تزریق

مدیر سازمان غذا و دارو با تشریح مواردی مانند قیمت واکسن کرونا ، در دسترس بودن این واکسن و وضعیت واردات آن گفت: من واکسن کرونا را دریافت کردم.

دکتر محمدرضا شن ساز در گفت وگو با مجله خانواده وی در مورد قیمت واکسن کرونا تولید داخل گفت: “قیمت واکسن کرونا بر اساس قیمت تمام شده محاسبه می شود.” در همان زمان ، قیمت بر اساس عرضه ارزهای نیمه ارز است. زیرا تمام ارزهایی که برای تولید واکسن به تولید می دهند نیمی از ارز است و محاسبات یکسان است.

وی گفت: “قیمت واکسن تاج داخلی بسیار پایین تر از متوسط ​​قیمت واکسن کرونا است. طبیعی است که لازم است قیمت واکسن داخلی با متوسط ​​قیمت واکسن های مختلف مقایسه شود.” با این حال ، اگر می خواهید کمترین قیمت را در نظر بگیرید ، برای تولید کننده منصفانه است. در عین حال ، مردم ما هزینه واکسن کرونا را پرداخت نمی کنند و واکسیناسیون در کشور ما رایگان است. در این موارد ، شبکه مقابل همیشه فضا ایجاد می کند.

امکان واکسن تاجی گزینشی ؛ بله یا خیر؟

وی در مورد احتمال انتخاب واکسن های تزریقی توسط جامعه هدف گفت: “اول از همه ، باید توجه داشت که واکسیناسیون در کشور ما اجباری نیست و هیچ کس مجبور به واکسیناسیون نمی شود.” شانا شاز گفت. در مورد کرونا ، بعضی از افراد سالخورده که نوبت به واکسن رسیده اند نیامده اند. همزمان می توان بر اساس موجودی واکسن ، نوع واکسن را انتخاب کرد. البته این در هیچ کجای دنیا صدق نمی کند. به عنوان مثال ، در کشورهایی که فقط واکسن Pfizer یا Johnson & Johnson Corona دارند ، مردم باید همان تزریق را انجام دهند.الان خدا را شکر در کشور ما انواع مختلفی وجود دارد و آنها می توانند انتخاب کنند. تزریق واکسن به میزان موجودی واکسن ویروس کرونا و نظر همکاران در بخش بهداشت دانشگاه بستگی دارد که در این زمینه تصمیم گیری می کنند.

واردات واکسن کرونا را ادامه دهید

وی گفت: “البته ، این واکسن در داخل کشور تولید می شود ، اما ما تا آنجا که ممکن است واردات آن را ادامه خواهیم داد زیرا دریافت واکسن کرونا از یک روز قبل مهم است.” اگر بتوانید واکسن بزنید ، از آن غافل نخواهید شد. اما امید و برنامه اصلی ما تولید داخلی است. ما منتظر محموله های جدید هستیم ، اما به دلیل تفاوت زیادی که بین محتوای بیانیه و محتوای اجرا وجود دارد ، ممکن است اعلامیه تفصیلی اعتماد مردم را از بین ببرد ، اما ما قصد داریم میلیون ها بار وارد و وارد کنیم. وعده. من آن را دریافت کردم ، اما جزئیات را تا زمان اجرای آن اعلام نمی کنم. بنابراین ، اگر FDA هرگز این پیش بینی ها را فاش نکند ، می خواهد اعتماد عمومی را حفظ کند.

حداقل 60 میلیون نفر اولین واکسن کرونا را تا پاییز دریافت می کنند

“تا پایان سال ، ما می خواهیم کل جمعیت کشور را واکسینه کنیم و واکسیناسیون جهانی را انجام دهیم ، و تا پاییز ، خدا خوشحال خواهد شد که 60 میلیون نفر در جمعیت کشور داشته باشد. شما حداقل یک تاج دریافت خواهید کرد واکسن در پایان سال. “

روند ثابت واکسیناسیون تاج به دلیل تغییر دولت

مدیر سازمان غذا و دارو در مورد روند واکسیناسیون پس از تغییر دولت گفت: “تغییر دولت روند واکسیناسیون را تغییر نخواهد داد.” با تغییر افراد واکسن کرونا قابل تغییر نیست. این یک امر حاکمیتی است و تغییرات در افراد یا مقامات تغییری در روند واکسیناسیون ایجاد نمی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا