بین الملل

روزنامه‌نگار تُرک پس از زدن دوز دوم واکسن “افغان” شد!

روزنامه نگاران ترک پس از دریافت دو بار واکسن ویروس کرونا ، متوجه شدند که “افغانستان” در قسمت “تابعیت” پاسپورت واکسیناسیون آنها ذکر شده است.

به گزارش مجله خانواده ، به نقل از احمد توناگل ، روزنامه نگار ترکیه ، دارندگان واکسن ویروس کرونا پس از دریافت دو واکسن ویروس کرونا از طریق برنامه “سنس” (کد شخصی که وزارت بهداشت ترکیه برای نظارت بر بیماری ملی وارد کرده است) ، واکسن گذرنامه دریافت کردم

وی متوجه شد که “افغانستان” در قسمت “تابعیت” گذرنامه وی نوشته شده است. Tonagor با تعجب گفت: “چه کسی فکر می کند ما مشکلی داریم که زندگی مردم را مختل می کند.”

Tonagor درباره این حادثه گفت: “Tonagor درباره این حادثه گفت.” Tonagor در مورد این حادثه گفت. یک بین المللی گذرنامه در بخش تابعیت افغانستان صادر و پر شد. همان گذرنامه واکسیناسیون حاوی شماره شناسنامه و شماره گذرنامه یک شهروند ترکیه است. من افغانستان شدم. در حال حاضر در حال بررسی هستیم که کجا برویم. دیگران نیز با مشکلات مشابهی روبرو هستند.

او با این واقعیت نتیجه گیری می کند که پیام های زیادی از خوانندگان در این زمینه دریافت کرده است. خوانندگان کاملاً ناآشنا. آنها همچنین نمی دانند چه باید بکنند. من در تلاش هستم تا به سیستم رزرو پزشک مرکزی (MHRS) دسترسی پیدا کنم. من حل می کنم ، اما نمی دانم چگونه این مشکل را حل کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا