بین الملل

رمزگشایی از تحریم آمریکا علیه آستان قدس رضوی/ فرهنگ زیارت قابل تحریم نیست

گروه بین الملل خبرگزاری آنامجتبی اسماعیلی ، در اقدامی بی سابقه ، ایالات متحده حرم قدس رضوی و حجت الاسلام مروی را تحریم کرد. این اقدام خصومت دولت آمریكا نسبت به فرهنگ “گردشگری مذهبی” و اوج گرفتن اصول زیارت به اماكن مقدس ، از جمله زیارتگاه ارل آل بیت را نشان می دهد.

این اقدام شرورانه به سرعت با واکنش گروههای اسلامی و مقاومت کشورهای مختلف از جمله عراق ، لبنان ، فلسطین و سوریه و حزبورا ، جنبش امل ، مقاومت اسلامی و نایبا و … روبرو شد. من شدیداً از آن انتقاد کردم زیرا این توهین به اسلام بود. و این حق معنوی مسلمانان است. فرهنگ زیارت به قدمت تاریخ بشر و آیین ابراهیمی است و جهان اسلام از عمق توهین آمریکا به خوبی آگاه است.

لبنان حزبورا

مسلمانان غالباً این توهین را ملاقات می کردند و آن را شدیداً محکوم می کردند زیرا دولت ترامپ در واقع تحریم زیارت و زیارت را با تحریم حرم آستان کود رازبی تحریم کرد.

اقدام بی سابقه دولت ایالات متحده

دولت آمریكا با تحریم آستان قدس رضوی نه تنها یك ایالت و كشور ، بلكه فرهنگ غالب كشورهای اسلامی ، “فرهنگ زیارت” را هدف قرار داده است. فرهنگی که می تواند با سیستم شاهنشاهی و منافع ملل استکبار مغایرت داشته باشد. این در حالی است که ایالات متحده بارها و بارها بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان و نه فقط مردم ایران را بایكوت كرده و ادامه چنین اقدامات مقامات آمریكایی عجیب و دور از ذهن نیست. ..

آستان قدس رضوی نه تنها جنبه معنوی و زیارتی دارد ، بلکه با کمک مردم می تواند پشتیبانی زیادی از دولت ، مردم ما و حتی مسلمانان محلی داشته باشد. من کردم. این نهاد محبوب با تکیه بر کمک های مالی و حمایت های معنوی گام های بلندی را در زمینه های علمی و اقتصادی برداشته و در هر کجا که دولت به کمک آستان کودک نیاز داشته باشد ، وارد حوزه خدمات شده است. بدون شک ، یکی از مهمترین دلایلی که دولت ترامپ آستان کود رزابی را تحریم کرد ، عدم موفقیت در استقلال ، رشد علمی و مقاومت در برابر یک جانبه گرایی واشنگتن بود.

تحریم آستان قدس شرم آور حکومتی است که خود را یک ابرقدرت می داند.

ایالات متحده ، مغلوب جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت شده است ، به جایی رسیده است که دیگر نمی تواند فشار و تهدید بیشتری برای دولت و کشور ما ایجاد کند. بنابراین ، ساده ترین و البته مایه تأسف ، تحریم ها را انتخاب کنید.

حجت الاسلام مروی آستان قدس رضوی

حجت الاسلام مروی ، نگهبان مقدس آستان قدس رازبی

دولت شکست خورده ترامپ و ایالات متحده بحران زده سابقه درخشانی در زمینه پروژه های اقتصادی عمومی دارند زیرا آنها نمی توانند دستاوردهای ما را در زمینه های وحدت مذهبی ، گردشگری مذهبی و علم و فناوری ببینند. کود رزابی وارد معمای تحریم های غیرقانونی شده است. انجام داد

تحریم شخصیت های مذهبی مقصر شناخته می شود

بدون شک ، حجت الاسلام مروی ، حافظ مقدس آستان قدس ، نمادی از خادمان دربار منور رضوی و خادمان رضا است و تحریم شخصیت های مذهبی را متهم و مغایر با منشور حقوق بشر می دانند.

آستان قدس رضوی سیستمی است که به اهل بیت (علیهم السلام) اختصاص یافته و منبع خدمات به زائران امام رضا (ع) است. آیا امکان تحریم خدمات به زائران وجود دارد؟ آیا می توان حجاج و زائران را تحریم کرد؟


بیشتر بخوانید:

جنبش امل و پارلمان عالی Siite لبنان تحریم آستان کود رازبی را محکوم می کنند


اگر آمریکایی ها در رویکرد منع زیارت صادق هستند ، باید عربستان را مقصر بدانند. مدتهاست که ثابت شده عربستان سعودی در خدمت به دو بقعه متبرکه ناتوان است و مصمم است که علیرغم داشتن کلید کابا ، مسلمانان مظلوم یمن را نابود کند. است. آنها از دلارهای نفتی خود برای مسلح کردن مخالفان سوریه و دخالت در امور داخلی عراق استفاده کردند.

آستان قدس رضوی ، م institutionsسسات مردمی و کمک های مالی

ایالات متحده این نهاد مذهبی و مردمی را به لیست تحریم های غیرقانونی اضافه کرده است ، اما آستان قدس میلیون ها مسلمان و پیرو اهل بیت بر امام رضا (ع) دارد. این ده ها سال است که یک مرکز گردشگری است و با اعتقاد و اعتقاد فداکاری پشتیبانی می شود. این منطقه مذهبی شده است. علاوه بر این ، شکل گیری پدیده های حرم به حرم ، مورد توجه مسلمانان ایرانی و عراقی در دوران آلبانه حسینی و عاملی برای وحدت بین دو کشور ، عبری است که روابط و اتحاد بین مسلمانان منطقه را توسعه می دهد. ، خشم عرب ، غربی. تحریک مقاومت.

خدمت آستان قدس رضوی مایه برکت بود

به دلیل محبوبیت ، اسلامی بودن و اهدای ماهیت سرمایه گذاری ها در آستان قدس رضوی ، تحریم ها تاثیری بر فعالیت این نهاد ندارند و تحریم های ایالات متحده فاقد اعتبار است. ناکارآمدی تحریم های ایالات متحده از فعالیت های بی وقفه همه نهادها ، م institutionsسسات و شخصیت های ما دیده می شود که بدون توجه به این تحریم های غیرمجاز ، همچنان در زمینه های علمی ، فناوری ، سیاسی و نظامی به پیشرفت ادامه می دهند. می تواند انجام دهد توسعه ای که موجب رنجش ایالات متحده شد.

عیادت از بنده آستان کود رازبی (ع) از بیمار کرونا

تحریم های اخیر بخش علوم و گردشگری زیارت جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است. علی رغم این واقعیت که علم مانع تحریم ها ، حداکثر فشار و حتی کمک های پزشکی در زمینه بیماری عروق بیماری کرونا قلب شده است ، ما به دانش دانشمندان برای ساخت واکسن کرونا خود اعتماد می کنیم. چون ساخته شده این واکسن برخلاف واکسن های مشابه تولید شده در ایالات متحده و اروپا ، کمترین اثرات سو ad را دارد و در کنار واکسن های تولید شده در چین و روسیه ، یکی از م vaccثرترین واکسن ها در جهان است.

در زمینه سفرهای زیارتی جهانگردی ، آستان کودک رازبی همچنان اهداف توسعه را پیش می برد و با قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در رأس توانمندی های داخلی ، بدون توجه به تحریم ها ، به ایران و جهان ظلم می کند. ما به حمایت از مسلمانان ادامه خواهیم داد. ..

با تحریم آستان قدس رضوی ، آمریکایی ها بار دیگر چهره های زشتی را به مردم جهان نشان می دهند و اثبات می کنند که پیشرفت سایر نهادها ، دولت ها ، کشورها ، به ویژه مسلمانان و ایرانیان و توسعه ایران را تحمل نمی کنند. من بسیار ترسیده بودم و تحریم ها را به آخرین چاره تبدیل کردم. آنها می دانند که برخلاف اعتقادات خیالی ، تحریم ها منجر به همبستگی بیشتر ملت های مسلمان می شود.

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا