فرهنگ و هنر

لزوم تحقق شعار زیارت آسان و کم‌هزینه/بازگشت یک میلیارد تومان به زائران در نظارت‎‌های نوروزی

مجله خانواده/ خراسان رضوی معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: یکی از شعارهای ما زیارت آسان و کم هزینه است و باید بتوانیم با یکدیگر به این شعار برسیم و در اینجا فرهنگ خدمتگزاری ایجاد کنیم.

مصندوری در مراسم تجلیل از کارکنان کمپ خدمات مسافرتی مشهد که امروز در هتل پردیسان برگزار شد، گفت: مکان در سال گذشته در راستای خدمت رسانی به زائران در ایام نوروز، جلسه ای جهت برنامه ریزی منسجم برای تشرف زائران در کمال آرامش برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انتظار داشتیم حدود 10 میلیون زائر به مشهد مقدس سفر کنند، گروه های زیادی آماده شد تا زائران دغدغه مکان، ایمنی، تغذیه و… نداشته باشند، متاسفانه عده ای با دیدن ایرادات ما از زحمات انجام شده در این مدت چشم پوشی کردند. ویروس کرونا هنوز ریشه کن نشده است اما با رعایت و مدیریت تمامی پروتکل های بهداشتی توانستیم از مشکلات و مشکلات سلامتی زائران جلوگیری کنیم.

فرماندار مشهد گفت: گروه های مختلفی که برای خدمت رسانی به زائران آمده بودند، تعطیلات نوروزی را نادیده گرفتند و حتی برای خدمت رسانی به زائران مرخصی نگرفتند. به طور معمول حدود 200 تا 250 تن مرغ در مشهد توزیع می شود، اما در نوروز روزانه 1000 تن جوجه برای خدمت رسانی به زائران چرم امام (ع) افزایش می یابد. ).

وی بیان می کند: قبلاً زائران برای رفع مشکلات به سراغ افراد مختلف می رفتند اما امسال به خدمت زائران می رفتند و مشکلاتشان را جویا می شدند.» وی همچنین به تخلفات صنفی پرداخت. در نتیجه حدود یک میلیارد تومان به مردم و زائران بازگردانده شد.

دوالی می گوید: «در عید فطر و تعطیلات تابستان باید بهتر از قبل عمل کنیم تا زائران در جای دیگری از ما الگو بگیرند و مهمان نوازی کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا