بین الملل

دوچرخه‌سواری جانسون جنجال‌آفرین شد – مجله خانواده

Evening Standard روز دوشنبه عکسی از بوریس جانسون در حال دوچرخه سواری در پارک المپیک در شرق لندن منتشر کرد. این عکس قرار است مربوط به دیروز (یکشنبه) باشد.

مقررات بهداشتی دولت انگلیس به افراد اجازه می دهد فقط برای انجام ورزش در روز ، حتی در محل زندگی خود ، از خانه خارج شوند. گفته می شود پارک المپیک لندن حدود 11 مایل با محل اقامت جانسون فاصله دارد.

سخنگوی محل اقامت نخست وزیر ادعا کرد که جانسون طبق دستورالعمل های بهداشتی عمل کرده است. با این حال ، اندی اسلاوت ، نماینده حزب کارگر انگلیس با اقدامات جانسون مخالفت کرد و گفت لندن یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان بروز تاج را دارد. جانسون باید الگوی او باشد.

برای توجیه اقدامات نخست وزیر ، مت بهداشتوك وزیر بهداشت انگلیس امروز در كنفرانس خبری روزانه دولت گفت: اما باید سعی کنید منطقه را ترک نکنید.

وی گفت وقتی شهردار لندن روز جمعه وضعیت اضطراری اعلام کرد و اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا کنترل نشده است.

دولت همچنین با اعلام قرنطینه ملی ، نیروی پلیس خود را به عنوان تنظیم کننده محدودیت عروق بیماری کرونا تقویت کرد. بر اساس گزارش رسانه ها ، پلیس متروپولیتن روز گذشته به دو زن به دلیل قدم زدن در منطقه ای در هشت کیلومتری محل زندگی خود ، 200 پوند جریمه کرد.

پلیس برای اولین بار هشدار داده است که با متخلفان ممنوعیت کرونا برخورد سخت و جریمه خواهد شد.

به دلیل شیوع بیشتر گونه های واگیر کرونا در انگلستان ، مرگ ها به بالاترین حد رسیده اند. تاکنون در انگلیس 3،118،518 نفر با عروق بیماری کرونا تشخیص داده شده اند که از این تعداد 81،960 نفر فوت کرده اند.

یک مشاور ارشد نخست وزیر انگلیس گفت: شیوع تاج در هفته های آینده به طرز خطرناکی شدید خواهد بود و سازمان بهداشت ملی قادر به کنترل اوضاع نیست.

311311

دکمه بازگشت به بالا