بین الملل

برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی تحولی و کیفی است

به گزارش خبرنگار گروه محلی خبرگزاری آنا از ایرم، حسین بنیانیان در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و در همایش تخصصی اساتید مشاوره فرهنگی و جهاد فرهنگی با موضوع «دانشگاه و تمدن نوین اسلامی» گفت: برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی کیفی است و انتظار می رود با سرمایه گذاری گسترده این دانشگاه در قلمرو جغرافیایی کشور، مشارکت بیشتری داشته باشد.

او اضافه کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی برای پراکندگی گسترده واحدهای خود در تمام مناطق کشور، حضور مؤثر در مسائل اجتماعی و فرهنگی و از سوی دیگر توسعه علمی برجسته در آینده افزایش می یابد. در حمایت از مدیران محلی و مناطق در حال توسعه.


بیشتر بخوانید:

بستر توسعه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم فراهم شده است


مشاور و معاون فرهنگی رئیس جمهور در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این همایش ها با حضور مدیران و اساتید واحد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نقشه با آمیختن جنبه های همکاری با تجارب کشوری و ملی بهتر و بهتر می شود.

اسناد تحول یکی از کارآمدترین طرح های تاریخ دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم نیز گفت: سند تحول دانشگاه این پروژه یکی از ماندگارترین و کارآمدترین پروژه های تاریخ دانشگاه است.

بهروز ناصری گفت: به عنوان مالک اصلی دانشگاه. گسترش کمی و کیفی دانشگاه‌ها در تمام مناطق کشور، فرصت‌های برابر را در عرصه‌های مختلف برای همه ایرانیان حتی در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق کشور ایجاد کرده است. هدایت تحصیلی آنها با مهارت راه را برای تولید، تولید کاربردی، خلاقیت و در نهایت نوآوری و کارآفرینی در جامعه هموار کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا