استان ها

چه میزان ماهی در خراسان رضوی تولید می‌شود؟

مجله خانواده / هورسان رضابی هورسان رضابی معاون وزیر جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی گفت: هورسان رضابی 9467 تن ماهی آب سرد ، 7 میلیون و 111000 ماهی زینتی و 2260 تن ماهی آب گرم تولید می کند.

هادی عزتی در مصاحبه با مجله خانواده ، درباره ظرفیت تولید سیب زمینی در هورسان رضوی اظهار داشت: از آنجا که در استان هورسان رضابی یک مرکز پرورش و مرکز واسطه وجود دارد ، مشکلی در تهیه سرخ کردن ماهی قزل آلا وجود ندارد ، اما هیچ مرکز واسطه ای وجود ندارد و دستورالعمل صدور آن نیز وجود ندارد. مجوز واسطه از سازمان نظام مهندسی نمی تواند یک مگس کپور به وزن 50 گرم را فراهم کند ، بنابراین پرورش این نوع ماهی گرمابی دشوار است.

وی اظهار داشت: در ابتدای سال 1999 و حتی در اواخر سال 1998 با توجه به شیوع تاج ویروس و تعطیلی رستوران ها ، هتل ها و لغو سفر با کاهش قیمت فروش ماهی مواجه شدیم. قیمت فروش پایین تر از هزینه بود و منجر به کاهش برنامه های تولید شد اما به دلیل عادی سازی جامعه و افزایش قیمت مرغ ، قیمت ها نیز در این بازار افزایش یافت.

هورسان رضابیجی هادکه شوالجی ، معاون وزیر شیلات ، گفت: و فعالیت به حالت عادی بازگشت.

عزتی با اشاره به آمار تولید ماهی در این ایالت فاش کرد: ایالت هورا سن رضابی 1867409 تن ماهی تولید شده در داخل کشور و 9467 تن تولید شده در ایالت دارد و ماهی های آب سرد را در داخل کشور تولید می کند. در رتبه هفتم قرار دارد.

وی ادامه داد: این کشور برای تولید ماهیان زینتی در رتبه هشتم کشور قرار دارد و 26 میلیون و 83 هزار ماهی در داخل کشور تولید می شود و 7 میلیون و 11 هزار نفر مربوط به استان هورسان رضابی است. در زمینه تولید ماهیان گرمابی ، هورسان در رتبه ششم کشور قرار دارد که از این تعداد 216353 تن ماهی تولید شده در داخل کشور 2260 تن سهم هورسان رضابی را به خود اختصاص داده است.

با توجه به تولید خاویار در کشور ، معاون وزیر جهاد کشاورزی ، جهاد کشاورزی ، آقای هورسان رضابی گفت: “ دولت حدود 5 سال است که از خاویار پرورش می دهد و بعد از 20 سال پس از آزمایش اولین تولیدکنندگان زن و سونوگرافی ، آنها ذبح شدند. این محصول از 20 کیلوگرم خاویار تهیه شده است. “این استخراج شده است و برای 15 تولیدکننده دیگر آماده استخراج است و از این مقدار 30 کیلوگرم خاویار استخراج می شود. پیش بینی شده است

عزتی اضافه کرد: “یک پرورش دهنده زن در سال آینده برای استخراج خاویار هر سال و استخراج حدود 5-10٪ از وزن تولید کننده به بازار خواهد آمد.” پس از اتمام خط تولید و برنامه ، می توانید مقدار خاویار موجود در آن را تهیه کرده و آن را به آن برنامه صادر کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا