استان ها

دریافت ۷ مجوز از سوی معاونت امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد

در بازه زمانی دوماهه صورت گرفت؛

معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در امور بین‌الملل دانشگاه گام‌های مهمی برداشته شده و در مدت زمان دو ماه توانستیم هفت مجوز را دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، جلال درخشه در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: استان خراسان مهد فرهنگ و سنت‌های نیکو بوده و جایگاه ارزشمندی را در تاریخ فکری و فرهنگی کشور دارد و یکی از متغیر‌های فرهنگ ما زبان بوده که این زبان از این استان طلوع کرده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت را برگزار کردند، یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار جامعه است.

معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اراده بسیار خوبی از سوی رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش اینگونه فعالیت‌ها وجود دارد و برگزاری این امر فرهنگی با عنوان امامت و مهدویت که با یک امر مقدس عجین شده، موجب ایجاد وفاق، همدلی و یکپارچگی شده است.

درخشه بیان کرد: نتایج ارزشمند این جشنواره‌ها مرهون تلاش‌ها و تلاش افرادی است که شبانه‌روز برای به ثمر نشستن برنامه پای کار بوده‌اند.

درخشه با اشاره به پیگیری‌های لازم درباره حوزه بین‌الملل واحد‌های دانشگاهی خاطرنشان کرد: در امور بین‌الملل گام‌های مهمی برداشته شده و در مدت زمان دو ماه توانستیم هفت مجوز را دریافت کنیم.

وی، به ثمر نشستن امور را در دو مقوله مهم استواری و جدی گرفتن فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: در بدو امر باید فعالیت‌ها شفاف و استوار در دست گرفته و پایه‌ریزی امور با قوت و قدرت گذاشته شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا