استان ها

آغاز کار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، کرم جانی پور ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یاسوجو ، در مراسم افتتاحیه اولین روز کاری سال 1400 ، در کنار بنای یادبود شهید گمنام دانشگاه: گفت.

وی با حضور در مراسم یادبود یک شهید گمنام و تمدید قرارداد با مدیران ، کارکنان و اساتید واحد یاسوجی با آرزوی شهدا ، او سال نو و تعطیلات Chavanier را جشن گرفت و یک جشن موفق بود ، آرزو می کنم یک سال برای شما آرزو کنم. این دانشگاه از دانشمندان بخاطر تأکید بر فهرست رهبری و تلاش برای دستیابی به شعار امسال که توسط مقدس وی “سال تولید ، پشتیبانی و معلولیت” نامگذاری شده است ، تشکر کرد. تلاش آنها برای ارتقا create و ایجاد الگوهای سربلندی در دانشگاه.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوجو گفت: با وجود رهبری قوی و اصیل مقام معظم رهبری ، ما از دشمنان نمی ترسیم و با وقار پیش می رویم. ما باید بیانات و فرمایشات رهبران بزرگ را سرلوحه همه امور قرار دهیم.

جانی پور سال جدید را سال مهمی در زمینه های سیاسی و علمی کشور دانست و شرکت در انتخابات و انتخاب سال مناسب را برای کلیه ایرانیان به ویژه دانش پژوهان یک الزام دانست.

وی همچنین از انتخابات شورا به عنوان یکی دیگر از موضوعات مهم در کشور و یکی از مهمترین تعهدات مردم در انتخاب افراد شایسته ، دلسوز و فداکار برای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و من آن را به عنوان یکی از موارد مهم در نظر گرفتم.

سرانجام ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوجی به جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد در مقابل دکتر تررانکی اشاره کرد و مهمترین وظیفه کارکنان و اساتید دانشگاه توسعه و افتخار دانشگاه آزاد است. من انجام خواهم داد بهترینم.

یک دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی در Subzevar در آستان مقدس یک شهید گمنام در اولین روز کاری وجود دارد

در اولین روز کاری سال نو ، کارکنان ، اعضای هیئت علمی و اعضای هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد Subzevar در مزار مطهر شهدای گمنام در مجموعه دانشگاه گرد هم آمدند تا فرارسیدن نوروز باستان را جشن بگیرند

در این کنفرانس ، حجت الاسلام حسین براتی ، به نمایندگی از هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد Subzebar ، ورود نائوروس باستان را تبریک گفت و از همه کارکنان دانشگاه Subzebar برای همکاری ، تلاش و وقت خود در سال گذشته تشکر کرد. گامی برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه.

محمدرضا ساعدی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار ، دانشمندان باستان را با امید به سال نو جشن می گیرد ، که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ، حمایت ، از کارافتادگی و یک مجموعه بزرگ آراسته شده است. شناخت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مهمترین سلاحهای اعلام شده از گذشته ، سیستم آموزش عالی ملی گامی جدی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. شما باید گامی به جلو بردارید.

تمدید قرارداد با شهید گمنام واحد تویسرکان در ابتدای سال جدید

در واحد تویسرکان دانشگاه آزاد اسلامی ، کارکنان واحد دانشگاه به مناسبت اولین روز 1400 در کنار مزار شهدای گمنام واحد ، قرارداد خود را با آرمانهای این شهدا تمدید کردند.

معیتبا بابایی ، مدیر واحد تویسلکان دانشگاه آزاد اسلامی ، یاد و خاطره این شهید را گرامی می دارد و همه همکاران و خانواده های آنها باید مانند گذشته با حضور امام زمان در سال جدید کرد همراه باشند. علاوه بر این ، احترام به مشتری های ما باید یک اولویت است و باید بتوانیم به تقویت خود ادامه دهیم. روحیه همدلی و برادری.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا