جامعه

افزایش خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران تحول

به گزارش خبرنگار گروه محلی خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبدالله در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، اظهار کرد: در سال 1385 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر استقبال می کنیم. خدمات علمی بیشتری را در آینده مشاهده کنید. این یک حرکت انقلابی است دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این راستا با ایجاد و فعال سازی بسترها و قابلیت هایی مانند مراکز تحقیقاتی، مراکز نوآوری و مراکز رشد، شرایط کاری مختلفی ایجاد شده است.

وی خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: خدمت به شما به عنوان یک جوان پرشور و پرشور افتخار و نعمتی است که خداوند در مرکز علم و دانش به بندگانتان عطا کرده است.» دانشگاه آزاد اسلامی هم در بین مردم و هم در بین مردم محبوبیت دارد، دانشگاه است و در واقع. ، صاحبان اصلی دانشگاه مردم هستند. رابطه یک رکن دانشگاهی مسئول و شما صاحب اصلی دانشگاه، رابطه ای ارزش محور است که می تواند جریان های تاثیرگذاری را در پی داشته باشد. (ادامه مطلب)

گسترش خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران تحول

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با ابراز امیدواری نسبت به انجام کامل و مطلوب تک تک وظایف دانشگاه در دوران تحصیل تمامی دانشجویان اظهار داشت: امروز ما جوان و روستایی هستیم. دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور بستر مناسبی را برای آموزش جوانان فراهم می کنند و این توانایی های ارزشمند مایه مباهات است. این واحد دانشگاهی به‌عنوان قدیمی‌ترین مرکز آموزش عالی استان بوشهر توانست با متخصصان این حوزه آشنا شود. ، نیازهای علمی و عملی. دولت ها باید مبنای آموزش، تبادل افکار و تضاد افکار و عقاید باشند.

عبداللهی با اعلام شماره تلفن شخصی خود با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع و تمام وقت با واحد بوشهر اظهار داشت: با مسئولیت پذیری و محبوبیت مشخص می شود. در این دوران شکوفایی و رشد جدید، شاگردان شما نباید تنبل باشند و باید با فعالیت تمام عیار، پتانسیل خود را به کار ببندید.

وی بیان می کند: در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اصول فقیه این یکی از اصول اساسی است. وظیفه ولی فقیه در قبال مردم چیست؟ نقش سرپرست برای فرزند برتر از والدین بود. اما با تک تک افراد جامعه روابط دینی، مقدس و آسمانی دارد. هدف والدین شادی فرزندانشان است. اما هدف والدین، بلوغ و شکوفایی واقعی، شکوهمند، پایدار و سعادت کل جامعه در دنیا و آخرت است.

گسترش خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران تحول

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه اصل ولایت فقیه باید یک اصل عملی تلقی شود، ادامه داد: ولایت فقیه حقوق بزرگی برای کل جامعه دارد و کشور دارای این ارزش است، چارچوبی که باید به درستی مورد توجه قرار گیرد.

در سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که دانشگاه را سرچشمه همه پیشرفت ها می دیدند و رهبر معظم انقلاب که دانشگاه را نیروی عقلانی جامعه معرفی کردند، فرمودند: دنیا دانشگاه را به این شکل شگفت انگیز توصیف می کند. با این حال، این توضیح انتظارات بسیاری را از دانشگاه ها برای توسعه جامعه در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، پزشکی، مدیریتی، تولیدی، فرهنگی، سیاسی و سایر رشته ها ایجاد می کند.

او توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه غیردولتی است و اقتصاد آن مستقل از بودجه دولت است. ممکن است یک سوال مهم در ذهن شما و تمام خانواده شما نحوه پرداخت شهریه باشد. کلیه شهریه ها برای تامین امکانات و آماده سازی تسهیلات و همچنین نیازهای آموزشی و خدماتی دانشجویان تضمین شده است و هزینه های فوق العاده ای از شهریه کالج دریافت نمی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: ثابت نگه داشتن زمان و مکان مطلقاً غیرممکن است و الزاماتی وجود دارد که باید امروز مورد توجه قرار گیرد و برای رفع نیازهای فردا فراهم شود.

گسترش خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران تحول

دانشجویی و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر نیز گفت: .. “

باقر گرگین گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی مسائل فرهنگی در کنار ساختارهای مختلف علمی و پژوهشی بسیار مهم است و فرهنگ موضوعی خارج از برنامه نیست. محور اصلی برنامه است.

وی برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده در حوزه فرهنگی را تشریح کرد: با تمهیدات لازم به ازای هر 50 دانشجو، مشاوران فرهنگی و مشاوران حرفه ای متناسب با رشته تحصیلی دانشجو در نظر گرفته شده و در طول تحقیقات از آنها حمایت می کنند. با توجه به فرم استعدادیابی که دانشجو در زمان ثبت نام پر می کند، دانشگاه شرایط لازم را برای فعالیت، ظهور و شکوفایی استعدادها و علایق دانشجو فراهم می کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: بسیاری از برنامه های این واحد دانشگاهی با استفاده از ایده و تمرکز دانشجویان طراحی و اجرا می شود. دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا