معرفی انواع یو پی اس

در هنگام افزایش برق و خرابی، دستگاه های منبع تغذیه بدون وقفه (یو پی اس) سیستم های رایانه ای و تجهیزات IT را ایمن و عملی نگه می دارند. منبع تغذیه بدون وقفه هنگامی که جریان برق به یک ولتاژ ناکافی برسد یا اگر متوقف شود افت می کند و نیاز به پشتیبان گیری از باتری دارد. منبع برق بدون وقفه برای محیط بحرانی ماموریت بسیار مهم است. بسته به اندازه و فناوری واحد UPS، قدرت تهیه پشتیبان برای مدت زمانی خاص تأمین می شود تا زمانی که ژنراتورها فعال شوند یا اجزای شبکه به درستی خاموش شوند. هنگامی که برق به اندازه کافی جریان یابد، رایانه ها و لوازم جانبی در برابر صدمه محافظت می شوند. واحد یو پی اس می تواند به محافظت مؤثر از یک دستگاه واحد یا کل مرکز داده کمک کند.

چرا به یو پی اس نیاز داریم؟

قطعی شدن حتی کوتاه مدت برق میتواند برای تجهیزات و دستگاه های شما که با کمک برق کر می کنند همچون کامپیوتر مشکل ساز خواهد شد و عدم وجود برق صاف و وجود نوسانات در ولتاژ برق به تنهایی نیز باعث بروز مشکل فراوان می شود به همین دلیل نیاز ست که دستگاه ها و تجهیزات خود را به یک واحد تامین کننده برق بدون وقفه که همان می باشد مجهز کنید تا در این ظرایط بتواند میزن برق مورد نیاز دستگاه ها و تجهیزت شما را تامین نماید. قبل از خرید و نصب یو پی اس چه نکاتی را باید در نظر داشت؟ قابل حمل بودن یو پی اس، شرایط محیطی نصب یو پی اس، خنکی دستگاه یو پی اس ، ظرفیت تحمل وزن مجموع بتریو دستگه، دما، رطوبت، شرایط جوی نامناسب و رعایت فاصله جانبی از موارد مهمی هستند که باید قبل از نصب کردن یو پی اس به آن ها توجه داشته باشید.

UPS آماده به کار  یا یو پی اس آفلاین

UPS های آفلاین یکی از انواع مختلف ups می باشد که  قدرت اصلی خانه و محل کار را فراهم می کند. یو پی اس آماده به کار همچنین ممکن است به UPS آفلاین گفته شود، اصطلاحی که آن را از UPS کاملاً بدون وقفه، آنلاین متمایز می کند. اگرچه در طراحی اساسی، یک منبع برق بدون وقفه به صورت آفلاین برنامه های زمانی پشتیبان را برای محیط های خانگی و حرفه ای کم خواستار ارائه می دهد. قدرت تهیه پشتیبان باتری با دستگاه پشتیبان گیری UPS آغاز می شود ، همچنین به آن یک UPS آماده به کار گفته می شود. به دنبال خاموشی، یو پی اس پشتیبان تهیه می کند قدرت برای مدت زمان کوتاه. با شناسایی تلفات، سوئیچ انتقال فرآیندهای پشتیبان را آغاز می کند.

UPS آنلاین چیست؟

کاربرد سیستم UPS آنلاین اگر یک خرابی الکتریکی رخ دهد، یک سیستم UPS آنلاین جریان ثابت برای محافظت از تجهیزات شبکه را حفظ می کند. به محض نوسان یا خرابی، یکسو کننده درون یو پی اس به طور خودکار دور می شود و تا زمانی که ترمیم شود، از باتری منبع تغذیه می شود. صحت آنلاین یو پی اس بی سیم است. به همین دلیل است که سیستمهای UPS آنلاین بیش از واحدهای موجود در دسته یو پی اس های آفلاین یا خطی هستند. زمان جابجایی بعد از شکست در میلی ثانیه اتفاق می افتد و زمان پاسخ در واحد UPS آماده به کار متفاوت است. زمان جابجایی آنی نیست اما نباید به طور عادی جریان برق را به تجهیزات متوقف کند. در صورت قطع طولانی، باتری پشتیبان باتری UPS امکان خاموش کردن ایمن را فراهم می کند ، بنابراین از تجهیزات و داده ها محافظت می شود.

فناوری تبدیل UPS دوگانه

تجهیزات حساس را می توان با فناوری یو پی اس با دو بار تبدیل محافظت کرد. واحدهای یو پی اس به صورت آنلاین برای طیف گسترده ای از کاربران در دسترس هستند. با پردازش های یو پی اس با دو بار تبدیل، سرورهای شبکه، مراکز داده و دامنه کامل محیط ها قابل محافظت هستند و در انتقال به باتری زمان انتقال وجود ندارد. سیستم های UPS هوشمند آنلاین برای پشتیبانی از بارهای خواستار و زمان اجرا در دسترس هستند. واحدهای UPS با دو برابر تبدیل مقرون به صرفه تر در دسترس دفاتر کوچکتر است. به طور معمول، هرچه واحد بزرگتر باشد تجهیزات طولانی تری نیز قابل اجرا هستند.یو پی اس مناسب برای مصارف خانگی کدام نوع یو پی اس می باشد؟

سیستم های UPS تعاملی خطی برای برنامه های IT در رده محصولات محافظت از برق ، سیستم های یو پی اس تعاملی خطی از تجهیزات حساس در هنگام خاموشی محافظت می کنند. واحدهای موجود در طبقه بندی یو پی اس تعاملی خط نسبت به مدل های آماده به کار گران تر هستند اما از یک واحد یو پی اس بر روی خط مقرون به صرفه تر هستند. یو پی اس تعاملی خطی عملکرد را در مواقع ولتاژ کم و خرابی برق کوتاه مدت حفظ می کند. در صورت پیش بینی قطع برق، باتری آن اجازه می دهد تا دستگاه ها با خیال راحت خاموش شوند. برخی از واحدهای تعاملی زنده همچنین ویژگی های فیلتر را ارائه می دهند.

دستگاه ups چیست؟

خرید ups و به طور کلی استفاده از یک منبع برق پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) به شما در فائق آمدن بر مشکلات ناشی از قطع و نوسان برق شهر کمک خواهد کرد و در برابر قطع کلی برق محافظت می‌شوید. برای جلوگیری از خرابی یا از دست دادن اطلاعات که ناشی از مشکلات برق است، سطوح مختلف حفاظتی را برای خود به وجود آورید. در این مقاله می‌خواهیم درباره اینکه یو پی اس چیست و چه اجزایی دارد و اینکه ups قیمت چقدر است صحبت کنیم. در ادامه به انواع یو پی اس و مزایا و معایب و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم. همچنین با ویدئوی تک تاک در مورد یوپی اس همراه شما هستیم. آنچه مهم است اطمینان از پیکربندی شبکه و برق موجود در مسیر بین داده‌ها، سرور و کامپیوتر‌های موجود در شبکه است.

ups چیست؟

ups مخفف چیست؟ UPS مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. UPS، منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن، تامین بدون وقفه توان مورد نیاز بار مصرفی است، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف‌کننده قرار گرفته، علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه، مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف‌کننده می‌شود و برق مورد نیاز تجهیزات مصرف‌کننده مانند سرور و کامپیوتری که تحت تاثیر این نوسانات هستند را با استفاده از برق ذخیره شده در باتری، تامین و محافظت می‌کند و در زمان قطعی برق نیز توان مورد نیاز آن‌ها را تامین می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا