بررسی انواع مختلف سایبان برقی از لحاظ جنس

از میان این همه محصول، چطور باید یک سایبان مناسب را انتخاب کرد؟ گاهی ممکن است تنوع، انتخاب را بسیار دشوار کند! امروز قصد داریم شما را با یک مجموعه حرفه ای معرفی کنیم: دیدگاهان! بررسی سایبان برقی این مجموعه اطلاعات مفیدی به ما برای یک خرید می دهد. اولین موضوعی که می توان به آن اذعان کرد، کیفیت ساخت است. این مجموعه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان و بهره گیری از کارشناسان، مهندسین و تکنیسین های خود توانسته است، محصولی به مشتریان ارائه دهد که دیگر حتی نیازی به بررسی محصولات سایر برندها وجود نخواهد داشت.

تجهیزات سایبان برقی | تولید سایبان برقی در تهران | سایبان برزنتی برقی

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی

سایبان نیز به مانند هر محصول متنوع دیگر، دارای بازه قیمتی گسترده است. نوع سایبان، قطعات به کار رفته، کیفیت ساخت، خدمات ارائه شده، موتور و …، فاکتورهای بسیاری در این بازه قیمتی تاثیرگذار هستند. اما اشتباه نکنید، در زمان خرید یک  نباید ببینید چه فاکتورهایی در قیمت تاثیر می گذارند. بلکه باید بدانید چه نیازهایی دارید و چه محصولاتی برای شما مناسب هستند.

یک اشتباه بسیار عمومی این هست که برخی افراد می خواهند با تغییر در فاکتورها، قیمت نهایی سایبان برقی را مطابق نیاز خود تغییر دهند. این نوع مقتصد بودن، در عمل برای این افرد نتیجه بسیار ناگواری دارد. آنها محصولی می خرند که از نظر قیمتی از آن رضایت دارند، اما کاربردی برایشان ندارد! ساده تر اینکه اگر از ابتدا خرید نمی کردند، حداقل هزینه ای پرداخت نشده بود تا محصولی بدون کاربرد به دست بیاید. کیفیت را هیچ گاه نباید فدای قیمت کرد، مخصوصا که این هزینه با توجه به کاربرد نهایی بسیار منطقی خواهد بود.

طراحی و ساخت سایبان برقی های مدرن و به روز

مجموعه دیدگاهان را می توان به عنوان یک مجموعه موفق ایرانی نام برد. این مجموعه، توانایی ساخت و طراحی جدیدترین سایبان های برقی،  و سایبان های دیگر را مطابق استانداردهای روز جهان را به دست آورده است. کیفیت بالا در تولیدات این مجموعه آن را به رقیبی قدرتمند در برابر محصولات خارجی تبدیل کرده است. در مقایسه با تولیدات خارجی، قیمت این محصولات مناسب تر بوده و همان کیفیت را به دست خواهید آورد.

دیدگاهان نشان داده است که یک مجموعه ایرانی اگر توسط افراد متخصص اداره شود، قادر است به برندی بزرگ تبدیل شود. برندی که محصولاتی مطابق نیاز منطقه جغرافیایی ایران ارائه می دهد. در کنار این موضع، خدمات جانبی دیدگاهان، مزیتی است که تولیدات خارجی فاقد آن هستند.

مزایای استفاده از سایبان های برقی این مجموعه

احتمالا متوجه شدید که با مجموعه نامداری مواجه شده اید. اگر بخواهیم مزایای استفاده از محصولات مجموعه دیدگاهان را به اختصار بیان کنیم، شامل موارد زیر می شود:

  • قیمت مناسب محصولات؛
  • کیفیت بالا در تولید و قطعات به کار رفته در آنها؛
  • ارائه محصولات متنوع مطابق نیازهای گوناگون؛
  • ارائه خدمات جانبی مانند نصب و تعمیرات،
  • و …

پس بررسی  را پیش از خرید فراموش نکنید. با یک مقایسه ساده می توانید به سادگی برتری محصولات این مجموعه را مشاهده کنید.

ارائه تمامی خدمات نصب و تعمیرات سایبان ها در سراسر کشور

زمانی که یک مجموعه کل کشور را پوشش می دهد، یعنی با یک برند بزرگ رو به رو هستیم. دیدگاهان به مشتریان خود خدمات نصب و تعمیرات سایبان را در سراسر کشور ارائه می دهد. در هر نقطه ای از این مرز و بوم که هستید، می توانید اکنون با خیال آسوده از این مجموعه خرید خود را انجام دهید؛ اما چرا نصب و تعمیرات به خرید ارتباط دارد؟ زمانی که از یک مجموعه تخصصی خرید می کنید، همواره در کنار خرید محصولات، خدمات جانبی هم به شما ارائه می شود. نصب و تعمیر نیز جزئی از این خدمات است.

زمانی که اقدام به خرید یک محصول مانند سایبان برقی می کنید، بسیار مهم است که کار نصب به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود. هیچگاه به افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارد اعتماد نکنید. شما برای تهیه یک سایبان هزینه پرداخت کرده اید. یک نصب اشتباه و غیر استاندارد، می تواند هزینه شما را به هدر دهد.

تعمیرات نیز  همانند نصب است. نباید کار تعمیر این محصولات را به هر فردی سپرد. دیدگاهان برای نصب و تعمیرات، از تکنیسین های با تجربه و کارآزموده برای شما استفاده خواهد کرد. با یک نصب و در صورت نیاز تعمیر حرفه ای، خیالی آسوده خواهید داشت.

تامین تمامی قطعات سایبان های برقی وارداتی و تولید داخل

فرض را بر این بگذاریم که شما یک سایبان برقی خریداری کرده اید. چندان دور از انتظار نیست که فکر کنیم ممکن است روزی قطعه یا قطعاتی در اثر استفاده دچار مشکل شده و شما نیاز به خرید این قطعات داشته باشید. فرق یک مجموعه تخصصی و حرفه ای با یک مجموعه مبتدی اینجا خود را نشان خواهد داد. در زمان خرید، بسیاری از افراد تصور نمی کنند که باید به فکر تامین قطعات هم باشند. آ

اگر شما ابتدا دچار اشتباه شدید و از یک مجموعه غیر حرفه ای خرید خودتان را انجام دادید، جای نگرانی نیست! مجموعه دیدگاهان در چنین شرایطی به کمک شما می آید. این مجموعه با تامین تمامی قطعات این محصولات (به گزارش بازار، نشستن در هوای آزاد یکی از لذت‌بخش‌ترین حس‌هایی است که می‌توانیم تجربه کنیم. سایبان برقی می‌تواند یک حفاظ مناسب برای جلوگیری از تابش آفتاب و خیس شدن در زیر باران باشد.

سایبان برقی به چند نوع تقسیم می‌ شود؟

مزیت سایبان برقی این است که مل‌های مختلفی دارد. در واقع شما می‌توانید بر اساس نوع استفاده و فضایی که در نظر دارید، موقعیت‌ها و محدودیت‌های آن، سایبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایبان‌ها معمولاً در انواع پاسیو، آلاچیق، مستقل، پارکینگ، دو طرفه، عمودی، آکاردئونی و استخری وجود دارند.

شما با توجه به نیاز خود جهت می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. در واقع مدل‌های مختلف با لوازم جانبی مختلف و پارچه‌های متنوع وجود دارند که علاوه بر نوع نیاز، سلایق مختلف را نیز می‌توانند پوشش دهند. فرقی نمی‌کند شما یک بالکن کوچک داشته باشید یا یک باغ بزرگ؛ در هر دو صورت سایبان‌ها می‌توانند برای شما مفید واقع شوند.

سایبان پاسیو

از معروف‌ترین انواع سایبان برقی می‌توان به سایبان پاسیو اشاره کرد. نحوه نصب این سایبان به این گونه است که یک طرف آن را بر روی دیوار نصب و ثابت کرده و طرف دیگر را بر روی محل نشستن می‌کشند. شاید بتوان گفت محدودیتی که این نوع سایبان دارد این است که برای نصب آن حتماً باید از دیوار کمک بگیرید؛ بنابراین در هر مکانی نمی‌توان از آن استفاده کرد.

سایبان آلاچیق

سایبان آلاچیق نیز از دیگر مدال‌های سایبان برقی است. این سایبان تقریباً شبیه سایبان پاسیو است. اما می‌توان گفت میزان ثبات آن در مقایسه با نوع پاسیو بیشتر است. این ثبات بیشتر توسط بست‌های پشتیبانی تامین می‌شود. در واقع این بست‌ها قسمت جلویی آلاچیق را پشتیبانی کرده و موجب می‌شوند که در سر جای خود به صورت محکم و ثابت قرار گیرند.

سایبان مستقل

از دیگر انواع سایبان برقی می‌توان به سایبان مستقل اشاره کرد. این نوع سایبان برعکس پاسیو و آلاچیق برای نصب شدن نیاز به دیوار ندارد. به همین دلیل است که به آن سایبان مستقل می‌گویند. نحوه نصب آن خیز به این گونه است که سایبان بر روی یک چهارچوب محکم قرار می‌گیرد. همانطور که گفتیم از آنجایی که این سایبان برای نصب شدن نیاز به دیوار ندارد، بنابراین در هر مکانی می‌توان از آن استفاده کرد؛ به طور مثال به عنوان ، رستوران‌ها و کنار استخرها یکی از مکان‌هایی هستند که این سایبان برای نصب در آنها کاربرد دارد.

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ همانطور که از نام آن مشخص است برای مکان‌هایی که مختص رفت و آمد افراد یا ماشین‌ها هستند استفاده می‌شود. به طور مثال ورودی برخی از ساختمان‌ها و یا پارکینگ‌ها که مسقف نیستند، موارد مناسب برای استفاده از سایبان پارکینگ هستند. نحوه نصب این نوع سایبان به این صورت است که در ابتدا سازه اصلی طراحی و نصب می‌شود و پس از آن نوبت به نصب پارچه مورد نظر خواهد رسید.

سایبان دو طرفه

سایبان دو طرفه نیز از دیگر انواع سایبان‌های برقی بوده که بسیار رایج نیز است. این نوع سایبان بیشتر در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها و فضاهای نمایشگاهی استفاده می‌شود. کارکرد این سایبان به این گونه است که می‌تواند دو دیوار را به یکدیگر وصل کند. در وسط آن نیز بخش جمع‌کننده سایبان قرار می‌گیرد. همانطور که گفتیم از این سایبان در مکان‌های مانند نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها استفاده می‌شود.

پس بهتر است نوع پارچه آنها از نوع مرغوب باشد؛ زیرا در بسیاری از مواقع اغلب نمایشگاه‌ها در فضای باز برگزار می‌شوند؛ بنابراین هر نوع شرایط آب و هوایی ممکن است پدید آید. به همین دلیل جنس پارچه سایبان باید به گونه‌ای باشد که هم در مقابل آفتاب شدید و هم در مقابل برف و باران از مقاومت خوبی برخوردار باشد.

سایبان عمودی

نوع دیگری از سایبان‌های برقی، سایبان عمودی است. سایبان عمودی همانطور که از نام آن مشخص است طریقه حرکت آن به صورت عمودی بوده و کارکردی مانند کرکره دارد. از این نوع سایبان معمولاً برای پنجره‌ها یا گلخانه‌ها استفاده می‌شود. در واقع در بخش‌هایی از روز که تابش نور آفتاب به صورت مستقیم و شدید می‌شود، می‌توان از این سایبان برای جلوگیری از ورود نور به محیط داخل استفاده کرد.

سایبان عمودی معمولا در دو نوع برقی و دستی ارائه می‌شود. البته نوع دستی آن به گونه‌ای است که در صورت تمایل می‌توان آن را برقی نمود. برای این کار کافی است که موتور مخصوص این کار را تهیه و به آن متصل کنید. البته بهتر است این کار توسط کارشناسان این امر انجام گیرد. البته برای پنجره‌ها به جز سایبان برقی، نیز می‌تواند کاربردی باشد.

سایبان آکاردئونی

از انواع دیگر سایبان‌های برقی می‌توان به سایبان آکاردئونی اشاره کرد. این نوع سایبان مانند یک آکاردئون باز و بسته شده و هنگام باز شدن در یک قسمت جمع می‌شود. از این سایبان نیز بیشتر برای مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌ها، به‌خصوص انواعی از آنها که در فضای باز برگزار می‌شوند استفاده می‌گردد. سایبان آکاردئونی نیز در دو نوع دستی و برقی ارائه می‌شود. نوع دستی آن را می‌توان به کمک اتصال یک موتور مخصوص، برقی نمود.

سایبان استخری

سایبان استخری نیز با توجه به نام آن کاملاً مشخص است که برای چه مکان‌هایی استفاده می‌شود. از آنجایی که بسیاری از استخرها در فضای باز قرار دارند، از برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی شناگران استفاده خواهد شد.

 

دکمه بازگشت به بالا