عمومیکسب و کار برتر

مزایای استفاده از سایبان بالکن برقی

یکی از نکات مهم قبل از خرید سایبان برقی تراس طرح آن است. ابعاد سایبان باید به گونه ای باشد که با اندازه تراس شما همخوانی داشته باشد. برخی از سایبان های برقی به صورت چتری و برخی به شکل کالسکه ای هستند. شما باید طرح های مختلف سایبان را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس بر اساس نیاز خود اقدام به خرید کنید. از دیگر نکات مهم خرید سایبان برقی انتخاب پارچه سایبان است. باید پارچه سایبان برقی را متناسب با آب و هوای منطقه انتخاب شود.

پارچه های متناسب با آب و هوای گرم مانع از عبور اشعه uv خورشید می شوند. همچنین، این نوع پارچه ها در برابر نور آفتاب دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شوند. درمقابل استفاده از پارچه های ضد آب مناسب شمال کشور است. این نوع پارچه ها در برابر رطوبت هوا دچار پوسیدگی نمی شوند. یکی دیگر از نکات مهم خرید سایبان های برقی شرکت فروشنده است. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد.

تفاوت آفتابگیر تراس با سایبان برقی

تفاوت بارز آفتابگیر تراس با سایبان برقی تراس این است که آفتابگیر، موتور الکتریکی ندارد. افراد باید آفتابگیر تراس را به صورت دستی تنظیم کنند، اما سایبان های برقی دارای ریموت هستند و باز و بسته شدن آن ها بسیار راحت و آسان است. شما در زمان کوتاهی می توان سایبان برقی را متناسب با زاویه تابش خورشید تنظیم کرد.

Advantages of using an electric balcony canopy

مدل های جدید سایبان برای بالکن

امروزه مدل های جدیدی از سایبان برقی تراس تولید و روانه بازار شده است. یک مدل سایبان به صورت پرگولای خاص است. این نوع سایبان از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است. استفاده پرگولا در کنار گیاهان سبب ایجاد فضای ساحلی و شاعرانه خواهد شد. همچنین، استفاده از این داربست چوبی سایه روشنی برای فضا ایجاد خواهد کرد. نوع دیگری از سایبان های پارچه ای به نام بادبان، مناسب بالکن و حیاط های کوچک است. نصب این نوع سایبان ها بسیار راحت و آسان می باشد.

این نوع از سایبان ها در صورتی که در ارتفاع مناسب نصب شوند کاملا ایده آل خواهند بود. نوع جدیدتری از سایبان، سایبان پرده ای لوکس است که برای حیاط های بزرگ استفاده می شود. همچنین شما می توانید برای بالکن های کوچک منازل مسکونی خود از سایبان هایی به نام سایبان های تاشو استفاده کنید. این نوع سایبان در قسمت بالایی تراس نصب می شود و قابلیت جمع شدن دارد.

مزایای استفاده از سایبان برقی تراس و بالکن

یکی از مزایای استفاده از سایبان برقی جلوگیری از تابش مستقیم نورخورشید به داخل تراس و بالکن است. شما می توانید با نصب سایبان برقی تراس گل و گیاهان خود را داخل بالکن پرورش دهید. همچنین، قرار دادن پرنده در این فضا مانع از بیمار شدن آن در برابر نور مستقیم آفتاب خواهد شد. نصب سایبان برقی با جلوگیری از گرم شدن فضای داخل خانه مانع از اتلاف انرژی در گرما و سرما می شود. از دیگر مزیت های اجرای سایبان برقی این است که در هر ساعتی از روز و هر فصلی از سال می توانید از هوای بیرون نهایت لذت را ببرید. در این صورت عوامل طبیعی هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهند کرد.

تفاوت سایبان برقی فول باکس با انواع دیگر سایبان

تفاوت سایبان برقی فول باکس باکس کاور می باشد  سایبان برقی باکس از سمت بالا و دو طرف کاور دارد ولی سایبان برقی فول باکس از سمت جلو هم کاور دارد که کل سایبان و اجزا ان را تحت پوشش قرار می دهد

سایبان باکس دارای کاور ازسمت بالا و دو طرف می باشد که پارچه و موتور سایبان را محافظت می کند و فقط قسمت جلوی سایبان دیده می شود که دارای دالبر می باشدتفاوت سایبان برقی فول باکس با سایبان برقی کلاسیک در این است که در سایبان برقی کلاسیک هیچ کاوری بر روی سایبان وجود ندارد و کل اجزا – موتور  دیده می شود و هیچ محافظی نداره در ضمن این مورد را باید متذکر شویم که بازویی سایبان برقی کلاسیک نسبت به دو مدل دیگر سایبان دارای مقاومت کمتری می باشد.

 

طراحی و تولید سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی فول باکس در بازار فروش ایران به نام سایبان برقی فول کاست شناخته می شود .این سایبان برقی پوشش مناسبی دارد که سازه را در برابر عوامل جوی ناپایدار محافظت می کند و هم چنین ظاهری مدرن و زیبا و با کیفیتی خواهد داشت.بر روی سایبان برقی فول باکس امکان چاپ برند و تبلیغات کسب و کار وجود دارد و از آن می توان به عنوان نیز استفاده کرد.

طراحی این سایبان به گونه ای است که به محض جمع شدن سایبان ، پوشش آن درون یک محفظه آلومینیومی قرار می گیرد.محفوظ ماندن سایبان درون این پوشش یکی از مهم ترین ویژگی های سایبان برقی فول باکس می باشد که آن را در برابر عوامل فرسایشی و در زمانی که از سایبان استفاده نمی شود می توان نگهداری کرد.

سایبان فول باکس دارای ریموت کنترل از راه دور می باشد و با استفاده از آن می توان سایبان برقی را به اندازه دلخواه باز و بسته کرد.یکی از ویژگی های مهم انواع سایبان فول باکس سهولت در استفاده از سایبان می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.مجموعه سایه بان شاهد تولید کننده انواع سایبان برقی و ثابت در ایران است.این مجموعه با برخورداری از افراد متخصص و تجهیزات مدرن و تکنولوژی برتر توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را طراحی و تولید نماید .برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در بخش فنی و فروش مجموعه سایه بان شاهد همراه باشید.

انتخاب و خرید سایبان برقی فول باکس

بیشترین میزان انتخاب و فروش سایبان برقی فول باکس در ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد.ویژگی های مثبت و کیفیت و مقاومت این نوع از سایبان در مقایسه با سایبان های تولیدی دیگر فروش آن را چند برابر کرده است.مجموعه سایه بان شاهد با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ابزارآلات مختلف توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع ، سایبان برقی دوطرفه، سایبان برقی فول باکس و غیره را در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب تهیه و تولید نماید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مراجعه به آدرس وبسایت سایه بان شاهد با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان در خصوص انتخاب و خرید بهترین سایبان برقی باکس دار بهره مند شوید.

نصب و اجرا سایبان برقی فول باکس

نصب و اجرا سایبان به اندازه طراحی و تولید آن اهمیت دارد و باید با دقت و حساسیت بالا زیر نظر افراد متخصص انجام شود .مجموعه سایه بان شاهد با برخورداری از افراد متخصص در زمینه نصب و اجرا توانسته است بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای مشتریان خود داشته باشد.

برای اطلاع از هزینه نصب و اجرا انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت می توانید با مراجعه به وبسایت سایه بان شاهد با همکاران ما در این بخش در تماس باشید و از راهنمایی و خدمات آن ها بهره مند شوید.مجموعه ما آمادگی خود را برای ارائه کلیه خدمات مربوط به سایبان برقی از جمله نصب و اجرا، تعمیر و سرویس سایبان و تعویض قطعات اورجینال اعلام می دارد.

نمایندگی فروش سایبان برقی فول باکس

مجموعه سایه بان شاهد به منظور گسترش فعالیت های خود در خصوص طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و سایبان برقی چتری، سایبان تبلیغاتی، سایبان بازویی، و غیره و هم چنین کلیه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات سایبان ها نمایندگی های رسمی خود را در سراسر نقاط ایران برای درسترسی راحت مشتریان خود احداث کرده است.

شما می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های رسمی این مجموعه در سراسر ایران از محصولات و خدمات با کیفیت سایه بان شاهد بهره مند شوید.برای دریافت آدرس نمایندگی های رسمی مجموعه سایه بان شاهد با مراجعه به وبسایت با مشاورین ما در تماس باشید.همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا