باتری ام وی ام 110 چند آمپر است

مشخصات باتری ام وی ام 110

دینام وظیفه شارژ مجدد باتری ام وی ام 110 شما را در حین رانندگی بر عهده دارد، این بخش همچنین انرژی الکتریکی خودروی شما را در هنگام حرکت تامین می کند. عملکرد این قطعه به این صورت است که ابتدا تسمه دینام از حرکت موتور به حرکت در می آید، همانطور که تسمه دور می‌چرخد، جریان الکتریکی برای راه‌اندازی وسایل الکترونیکی وسیله نقلیه شما تولید می‌کند. همچنین مقداری جریان را به باتری MVM 110 برای شارژ مجدد می فرستد.

باتری ام وی ام ۱۱۰ دیجی کالا | قیمت باتری ام وی ام ۱۱۰ سه سیلندر | قیمت باطری ماشین 45 آمپر

یک تنظیم کننده ولتاژ این جریان الکتریسیته را کنترل می کند تا آن را یکنواخت نگه دارد و مقدار مناسب شارژ را برای رفع نیازهایی مانند راه اندازی AC یا بخاری ارائه دهد. همچنین از باتری در برابر شارژ بیش از حد محافظت می کند که می تواند به آن آسیب برساند. اگر دینام نتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، یعنی باتری ام وی ام 110 را به خوبی شارژ نکند و یا انرژی مورد نیاز اجزاء برقی خودرو را به اندازه کافی تامین نکند و از این طریق باتری را تحت فشار قرار دهد، احتمالاً به زودی نیاز به تعویض باتری ام وی ام 110 پیدا خواهید کرد.

باتری ام وی ام 110 باتری  45 آمپر در قالب B24 است.  خودرو ام وی ام 110 خودرو ی کوچک و ایده آلی است که برای تردد در کلان شهر ها بسیار مناسب است و از کم مصرف ترین و اقتصادی ترین خودرو های بازار ایران به حساب می آید.

قیمت باتری ام وی ام 110

قیمت باتری ام وی ام 110 همچون باتری سایر خودروها دیگر تحت تاثیر عوامل مختلف تعیین می شود. در واقع خوب است بدانید که باتری های شرکت صبا باتری، به عنوان بهترین انتخاب در بازار از لحاظ کیفیت و قیمت شناخته شده اند. دقت کنید باتری را برای خودرو MVM 110 تهیه کنید که از لحاظ ابعاد و آمپر برای خودرو شما مناسب باشد، چرا که فضای تعبیه شده برای باتری هر خودرو ابعاد خاصی دارد و برای هر خودرو مقدار آمپر منحصر به فردی انتخاب شده است، بنابراین نمیتوانید هر باتری را روی خودرو mvm 110 نصب کنید.

علاوه بر این حتما به تاریخ تولید باتری دقت کنید و باتری انتخاب کنید که جدیدا تولید شده است چرا که اگر تاریخ تولید باتری قدیمی باشد، نشان دهنده این است که باتری مدت زمانی را انبار شده بوده و کیفیت اولیه خود را از دست داده است به همین دلیل طول عمر مفیدی بر روی خودرو شما نخواهد داشت.

با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که قیمت باتری ام وی ام 110 از محصولات صبا باتری در بین محصولات هم رده و هم کیفیت خود، دارای مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت هستند و درواقع شما با پرداخت هزینه کم باتری با کیفیت همراه با خدمات و گارانتی یک ساله را با هم میخرید.

وظیفه باتری در ماشین چیست؟

باتری مهمترین قطعه تولید برق خودرو و مهمترین عامل در استارت زدن ماشین میباشد اگر باتری ماشین ام وی ام110 کوچکترین ایراد و یا افت ولتاژ داشته باشد ماشین به هیچ عنوان روشن نخواهد شد پس در انتخاب باتری دقت کنید تا بهترین باتری را برای ماشین ام وی ام110 خریداری نمائید اگر باتری خودرو کوچکترین افت و یا کاهش ولتاژ داشته باشد ماشین هرگز روشن نخواهد شد

نمایندگی باتری ام وی ام110

شرکت ما  نمایندگی باتری انواع ام وی ام  با ارسال و نصب رایگان باطری در خدمت شما میباشد

  • باتری هگزا کره(Hexa)
  • باتری سین کره(Cene)
  • باتری پوما کره (Puma)
  •  باتری نواکره (Nova)
  • باتری تایگر کره(Tiger)
  • باتری چیتا کره (Cheetah)

بهترین گزینه برای ام وی ام110 میباشد

ابعاد باتری ام وی ام110

  • طول باتری=   25cm
  • عرض باتری= 12Cm
  • ارتفاع باتری= 20Cm

اگر از طول عمر باتری دو سال گذشته باشد باید باتری را تعویض کنیم؟

گذشت زمان نشانگر خراب شدن و تعویض باتری نمیباشد اگر باتری ام وی ام110 علایم خراب بودن باتری را داشته باشد ابتدا باید باتری با دستگاه تست شود و در صورت نیاز باتری تعویض شود

لوازم یدکی ام وی ام 110

لوازم یدکی ام وی ام 110  جز آن دسته از خودروهای ام وی ام هست که لوازمش به آسانی و راحت در اختیارتون قرار میگیرد.  این خودرو در مدلهای سه سیلندر و چهار سیلندر و اتومات به بازار ایران عرضه شد.قیمت لوازم یدکی 110 رو میتونین از بالای همین صفحه دریافت کنید. با دریافت فاکتور رسمی خیال خودتون رو از بابت قیمت قطعات آسوده کنین.

سولفاته کردن سرباتری ها نشانه چیست؟

اگر سرباتری ها و قطبهای مثبت و یا منفی زیاد سولفاته میشوند نشانه پایان عمر باتری خودرو و زمان تعویض باتری میباشد چون فقط باتری در زمانی که به پایان عمرش رسیده شروع به سولفاته شدن میکند.

آیا استارت نخوردن خودرو فقط به دلیل خرابی باتری میباشد؟

توجه داشته باشید که اگر ماشین شما استارت نمیخورد و روشن نمیشود فقط یکی از عوامل موثر خرابی باتری میباشد و امکان دارد لوازم دیگری مانند استارت دینام و یا سوئیچ ایراد داشته باشند. پس ابتدا تمامی این وسایل را تست کنید و فقط در صورت نیاز باتری را تعویض کنید

آیا خوابیدن طولانی مدت خودرو باعث خرابی باتری میشود؟

اگر باتری بر روی خودرو مدت زیادی بلا استفاده بماند به علت عدم شارژ شدن دشارژ و تخلیه خواهد شد و اگر مدت زمان زیادی در این حالت بماند قطعا باتری از بین خواهد رفت و دیگر شارژ نخواهد شد

اگر سیستم صوتی بسیار قوی بر روی ام وی ام110 نصب کرده اید میتوانید یک باتری مجزا در قسمت صندوق عقب برای سیستم صوتی نصب کنید تا بدین ترتیب به باتری اصلی ماشین آسیب وارد نشود با خرید لوازم یدکی اصلی شما از امکان گارانتی این قطعات نیز استفاده میکنین. میتونین با خرید اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام و تحویل آن در سراسر ایران خیال خودتون از بابت تهیه قطعات یدکی اصلی این خودرو راحت کنین.

دینام ام وی ام110

دینام ام وی ام110 با ظرفیت 75 آمپر است و توان شارژ باتری آمپر بالاتر را به خوبی دارد.

خرید باتری ام وی ام110

امداد باتری عرضه کننده انواع باتری مناسب و فابریک برای ام وی ام110 با ارسال و نصب رایگان باتری در خدمت شما میباشد
ارسال باتری به صورت شبانه روزی انجام میگردد

طول عمر باتری ام وی ام 110

عمر مفید باطری بر روی ام وی ام110 سه تا چهار سال و یا 40000کیلومتر کارکرد خودرو میباشد.
البته این مدت با توجه به شرایط کارکرد خودرو و شرایط نگهداری باتری تغییر میکند

عوامل موثر بر طول عمر باتری ام وی ام110:

  • تعداد استارت روزانه
  • کارکرد خودرو
  • نوع شارژ باتری
  • شرایط آب و هوایی
  • لوازم اضافه برقی خودرو
  • مقدار استفاده از کولر در تابستان
  • قدرت و نوع استارت خودرو

خرید باتری آمپر بالا برای ام وی ام110

باتری فابریک ام وی ام110 باتری 45 آمپر میباشد ولی اگر بر روی ام وی ام لوازم برقی اضافه مانند سیستم صوتی نصب کرده باشید میتوانید در زمان خرید وتعویض باتری از باتری 50 آمپر قالب کوچک برای 110 استفاده کنید تا بدین ترتیب طول عمر باتری کاهش نیابد.
در زمان تعویض باتری حتما به لوازم و وسایل برقی خودرو دقت کنید و آمپر باتری را با توجه به این لوازم انتخاب کنید

دکمه بازگشت به بالا