بهترین روش حمل خودرو با گیربکس اتوماتیک

بهترین روش های حمل خودرو در ایران !

امروز در  تهران میخواهیم. در مورد  و بهترین روشها برای انجام این کار صحبت کنیم. بارها گفتیم. که انتقال و حمل خودروها برای چه منظور و به چه علتهای موجهی باید حمل شوند. و برای انجام اینکار نمیتوانیم خودمان به ماشین سواریمان فشار وارد کنیم. ماشین دیگری را بکسل کرده و به محل برسانیم. در این صورت نه خودروی خودمان و نه خودرو طرف مقابل دیگر همان خودرو قبلی نخواهد بود. پس برای کمتر کردن هزینه ها صرفه جویی در وقت و حفظ ایمنی خودروها. باید از افراد متخصص در این حوزه مدد خواست.

خودرو | گیربکس اتوماتیک

در خودروبر برای اطلاع از ادامه متن همراه ما باشید. برای نقل و انتقالات خودرو از بسیاری از خودرو بر ها میتوان بهره جست. اما نه هر خودروبری. به طور مثال خودروهایی که سپری از جنس فایبرگلس دارند. هرگز آنها را با یدککش حمل نمیکنند.  چه با جرثقیل و چه به صورت بکسل. چون این نوع حمل به این قسمت و جلوبندی ماشین آسیب جدی وارد میکند. یا ماشین های دو دیفرانسیل و یا دفرانسیل جلو و دفرانسیل عقب. هر کدام باید به نحو خاصی و با خودرو بر زنجان حمل شوند. به طور مثال در خودروهایی که دو دفرانسیلی هستند.

هرگز از یدککش استفاده نکنید. آن هم به این دلیل که در این خودروها هر چهار تایر باهم در حال حرکتند. و اگر دو چرخ1 را بالا بکشیم دو تایر دیگر هنوز در حال چرخش هستند. گیربکس خودرو سعی در قفل کردن دو تایر بر روی زمین میکند پس موجب خورد شدن داخل گیربکس میشوند. بهترین روش حمل خودرو در این زمان کفی خودروبر متحرک است. پس خیلی مهم و مرتبط است. که در زمان تماس و درخواست خدمت در خودروبر حتما نوع ماشین را درست عنوان کنید.

زیرا تیم متخصص و نیروهای با تجربه در ، طبق گفته های شما خود را تجهیز کرده. به محل حادثه و یا درخواست حمل خودرو می آیند. پس در اعلام نوع خرابی خودرو ویا به طور عام تقاضای  حمل خودرویتان. حتما نوع خودرو و مشکل خودرو را به طور کامل ذکر نمایید. با عنایت به اینکه تمامی خدمات تعمیر در جاده را نمیتوان پوشش داد. تمامی امداد خودروها یک تعداد کمی از تعمیرات سیار را خدمت رسانی میکنند. اگر اشکال ماشین عمیق و قابل خواباندن خودرو باشد باید آن را حمل کنند. که در هر صورت در  باید ماشین حمل خودرو مخصوص حمل ماشین شما باشد.

تفاوت در نوع خودروبر ها به نسبت نوع ماشینها

با توجه به انواع خودرو، بهترین روش حمل خودرو نوع یدک کش یا خودروبر تغییر میکند. یدک کشهای ماشین های سبک من جمله مزدا، وانتها و نیسان می باشند. برای حمل خودروهای نیمه سنگین باید از کامیون، کامیونت خاور و … استفاده کرد. برای ماشینهای سنگین هم که قطعا باید ماشینهای به مراتب قوی تر و یا حداقل هم وزن همان خودروها را به کمک فرستاد. مثل ترانزیت تریلی و ده تن و کفی و … . خودروهایی که نباید از طرق مذکور حمل بشوند. یا باید توسط نیسان چرخگیر از دو تایر جلویی حمل شوند و یا از راه دو تایر عقب خودرو . به صورتی که تایرها در یک چرخگیر قفل میشوند. تا بدون آسیب به جلوبندی خودرو و با روش خاص آن را تا حمل کنند.

در مواردی پیش آمده است که صاحب خودرو. بدون در نظر گرفتن نوع خودرو و یا کمترین هزینه. صرفا یک نوع یدک کش یا جرثقیل را درخواست نموده اند. که برای خودرو اصلا مناسب نیست. و به مشاوره نیروهای متخصص خودروبر توجهی ننموده اند. در این شرایط ما اعمال فشاری بر مشتری نداریم و صرفا به او تذکر میدهیم. اگر در مورد موضوع تخصصی ما تجدید نظر نکردند، همان ماشین درخواستی را برای مشتری میفرستیم. باید بخاطر بسپارید عواقب توجه نکردن به مشاورات تیمهای امداد خودرو و متخصین این رسته. به عهده ی خود سفارش دهنده می باشد.

و هیچ اشتباهی متوجه  تهران نخواهد بود. تیم در طی سالها تجربه و بیش از پانصدهزار تجربه ی موفق توانسته بیشترین محبوبیت را بدست آورد. ما مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه ای را سرلوحه کار قراردادیم و اطمینان خاطر شما موجب بهبود روند کار و افزایش رضایت شما خواهد بود. در همراه ما باشید. در سرویس های درون شهری در واقعیت چیزی به نام بیمه و بارنامه وجود ندارد و متاسفانه یک ترفند برای دریافت هزینه بیشتر از مشتری است اما در سرویس های برون شهری کلیه خودروها بیمه و بارنامه دولتی معتبر می گردد.

اول ) خودروی مخصوص حمل استاندارد و مجهز و دارای کارت هوشمند باشد. دوم) راننده مجرب و دارای کارت سلامت باشد. سوم) محموله بیمه و بارنامه معتبر دولتی گردد. چهارم ) خدمات حمل و نقل خودرو از شرکت معتبر دریافت گردد.  حمل خودرو به جه صورت است؟ خودروبر تهران به شهرستان به طور ایمن و با خودرو بر های مخصوص انجام میشود . تمامی کارت‌های طلایی امداد خودرو توسط نمایندگی‌های اصلی و معتبر امداد خودرو در سراسر کشور قابل تهیه بوده و شما با در دست داشتن کارت طلایی به هنگام استفاده از کلیه خدمات گسترده امداد خودرو می‌توانید از تخفیفات و شرایط ویژه آن استفاده کنید اما به شرطی که کارت طلایی شما اصل باشد.

هزینه‌های لازم جهت در اختیار داشتن کارت طلایی طبق یک لیست رده بندی شده و همه دارندگان خودرو می‌توانند متناسب با خودرو و فعالیت‌هایشان از هر یک از بسته‌های پیشنهادی و انواع مختلف کارت‌های طلایی با خیال راحت استفاده کنند. تمامی کارت‌های طلایی معتبر در استان زنجان توسط امداد خودرو محمود بهرامی عرضه می‌شوند که می‌توانیم امداد خودرو محمود بهرامی را بهترین، بزرگ‌ترین، معتبرترین، اصلی‌ترین و جامع‌ترین نمایندگی امداد خودرو در سرتاسر استان زنجان بنامیم

زیرا علاوه بر عرضه کارت‌های طلایی امداد خودرو به صورت اصل و معتبر، خدمات جامع و گسترده این نمایندگی امداد خودرو را در هیچ یک از نمایندگی‌های دیگر امداد خودرو در استان زنجان پیدا نخواهید کرد. علاوه بر این بهتر است که در نظر داشته باشید، شما بدون محدودیت زمانی، در ۲۴ ساعت شبانه روز و تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز می‌توانید به راحتی و تنها با یک تماس از تمامی خدمات امداد خودرو محمود بهرامی استفاده کنید تنها کافیست شماره بهترین امداد خودرو زنجان را در تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا آن را بر روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید .

دکمه بازگشت به بالا