جامعه

تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن مدارس تهران و ۴ شهرستان دیگر طی سه روز آینده

معاون هماهنگی عمران استاندار تهران از تعطیلی مهدکودک و مهدکودک و غیبت این مدرسه تا سه روز آینده خبر داد.

به گزارش مجله خانواده عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دوشنبه شب در تشریح تصویب این جلسه گفت: این پنج شنبه برگزار می شود.

وی گفت: “این امر در مورد کنترل دقیق تر وسایل نقلیه بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد در شب برای همه وسایل نقلیه سنگین دیزلی و جلوگیری از کلیه فعالیت های ساختمانی که آلودگی هوا را تشدید می کند، اعمال می شود.”

وی افزود: بر اساس مصوبه این همایش باید کنترل هایی برای جلوگیری از ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه مسافربری و جلوگیری از سوختن زباله و برگ ها اعمال شود.

مارکی افزود: اخیراً استقرار پایگاه های سیار فوریت های پزشکی در مناطق آلوده و پرتردد با هدف کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها صورت گرفته است. مهدکودک ها و مهدهای کودک تا سه روز آینده تعطیل و مدارس در تمامی مقاطع در شهرهای تهران، ری، پاکدشت، پیشبا و بالامین غایب هستند. دانشگاه ها نیز در این ایام کلاس برگزار می کنند. در غیاب برگزار خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران ادامه داد: طی سه روز آینده واحدهای صنعتی، کارخانجات و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا را به طور موقت تعطیل می کنیم و استفاده از سوخت مایع را در نیروگاه ها و صنایع مجاور شهرهای بزرگ ممنوع می کنیم. منطقه اعمال می شود.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاهی در تهران اشاره کرد. برای برگزاری نمایشگاه باید هماهنگی های لازم با شهرداری و پلیس لاروا صورت گیرد. البته لازم است نمایشگاه های پرمخاطب به شهر آهوتاب منتقل شوند و نمایشگاه های تخصصی با مخاطب اندک برای اعلام ساعت کاری هماهنگ شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا