جامعه

بررسی چرایی عدم تحقق الگوی “شهر دوستدار کودک” در تهران

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در پایان گفت: در پایان تحقق یک شهر دوستدار کودک در تهران گفت: البته کل شهرداری باید به این الگوی اعتقاد داشته باشد و مدیران محلی و شهرداران باید به تحقق الگوی اعتقاد داشته باشند.

گفتگو با النا فخاری ، مجله خانواده ، وی در مورد تحقق نهایی الگوی “تهران ، یک شهر دوستدار کودک” و نتایج و نتایج کمیته اجرایی برنامه ، گفت: و اعضای شورایی که من عضو آن هستم عضو کمیته هستند و کمیته ای نیز وجود دارد که نظارت بر اجرای مدل دارد ، یک عضو از هر کمیته تخصصی شورا.

وی همچنین گفت: این جلسات در فواصل کوتاه در ابتدای جلسه برگزار شده است ، اما آئین نامه در مورد زمان بندی جلسات مشخص نیست. وی گفت: “آیین نامه ها یک جلسه شش ماهه کمیته اجرایی را تعریف می کنند ، اما این الگوی زمان بندی که زمان نظارت هیئت نظارت را ندارد ، قطعاً بدون نتیجه است.

وی ادامه داد: موضوع دیگر این است که اداره کل آموزش و پرورش عمران مسئولیت تحقق یک شهر دوستدار کودک را بر عهده دارد و اول از همه ، مسئولیت های این بخش متنوع است و از بودجه و ساختار اداری محدودی برخوردار است. بنابراین تحقق این مدل در اولویت نیست.

وی گفت: “اکنون ، علاوه بر این موضوعات ساختاری ، تغییر مدیریت مداوم را نیز انجام دهید ، زیرا همه مدیرانی که تغییر کرده اند ، نکاتی هستند که ما دوباره آنها را سر می زنیم و این مدیران هستند. /> مانع از تحقق مدل شده است. “

وی گفت بارها اعلام کرده ایم تهران شهری برای مردان بالغ و سالم است با این وجود سعی کردیم تهران را نسبت به کودکان ، افراد مسن و معلول مهربان تر کنیم و اضافه کرد: وی گفت: “امسال بودجه مشخصی را برای تحقق شهر دوستدار کودک تصویب کردیم و در مرحله بعد ، این مدل شامل 17 محله است که ساختارهای بدنی و جسمی در نظر گرفته می شوند. بنابراین دسترسی به محیط و فرهنگ برای هر فرد به راحتی محقق می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران گفت که امیدهای بیشتری برای شهرداری تهران دارد. با این حال ، وی گفت که کار به دلیل ابهامات و نقص در قوانین اداری و تغییرات مکرر در مدیران به تأخیر افتاده است. با این حال ، آنها می توانستند به دلیل همزمانی با شب یاردا ، در شهرهای محلی بطور گسترده و جامع اجرا شوند و امسال در تهران آنها به صورت جامعی رقابت این کودک را دنبال کردند. در حال انجام.

او گفت در شهری با پیچیدگی تهران ، جایی که تضاد شدیدی وجود دارد ، دستیابی به الگوی شهردار کودک دوستانه دشوار است. وی ادامه داد: قطعاً کل شهرداری باید به این الگوی اعتقاد داشته باشد و مدیران محلی و شهرداران نیز باید به تحقق این مدل اعتقاد داشته باشند و برای بقیه سال ما یک روند سریعتر داریم ما معتقدیم که انتظارات سازمان برآورده خواهد شد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا