توجه پژوهشگران و دانشگاهیان به ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب

بیانیه گام | دانشگاه | دانشگاهی

توجه پژوهشگران و دانشگاهیان به ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه محلی خبرگزاری آنا از بیلجند، سید حسن هاشمی در جلسه شورای جهاد. علم و تکنولوژی خراسان جنوبی با قدردانی از سردار عریقاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیجی خراسان جنوبی گفت: و یک برکت برای کشور ما. “(ادامه مطلب)

وی بیانیه بسیار مهم مرحله دوم انقلاب را دارای جنبه بسیار مهمی دانست که باید مورد توجه جدی محققان و پژوهشگران قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی رجوع به خلقت شود اردوی جهاد علمی وی با توجه به مفاد یک بیانیه بسیار مهم، مرحله دوم انقلاب را مرحله بسیار ارزشمند و موثری برای تقویت توان علمی و پژوهشی حوزه فناوری کشور دانست. ارتباط بین دانشکده فنی و جامعه باید دو چندان شود.

شالوده جهاد علمی را باید دیدگاه و اندیشه بسیجی بر اساس بیانیه مرحله دوم انقلاب دولتی تشکیل داد.

رئیس سازمان پایه علم، پژوهش و فناوری شهرستان هورسرن جنوب گفت: در صورت هم افزایی و همکاری با سازمان ها و مراکز علمی و دانشگاهی در حوزه های علمی، پژوهشی و فناوری می توانیم موفق شویم.

علی فرخنده تاکید کرد: بخش هایی مانند شهرهای صنعتی، ادارات صمت و جهاد کشاورزی می توانند پل ارتباطی بین صنعت و کشاورزی برای نخبگان علمی و مخترعین باشند. به عنوان محصولات کشاورزی، استراتژیک، گیاهان دارویی، معدن، آب، اقتصاد مرزی، صنایع دستی، گردشگری و نیازهای دولتی.

او اضافه کرد: «بنیاد جهاد علمی باید در کشور با دیدگاه ها و اندیشه های بسیجی بر اساس بیانات مرحله دوم انقلاب شکل بگیرد، توانمندی های کشور در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری یکپارچه باشد، گره بزرگتری خواهد داشت. در ایالت باز شود.”

رئیس سازمان بسیج علم، پژوهش و فناوری خراسان جنوبی هر ساله اعلام می کند که بسیج ملی علم، پژوهش و فناوری جشنواره ملی جهادی علم و فناوری را برگزار می کند. و در همین راستا تاکنون هشت نشست تخصصی برگزار شده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بیلجند در پایان این نشست در گفت و گو با آنا توضیح داد: برگزار شد.

مجید آریا بادی ادامه داد: اولین نمایشگاه ها و جشنواره ها از 22 تا 25 هازارد 1400 برگزار می شود.

به گزارش آنا، شورای جهاد علم و فناوری هراسان جنوبی و سپاه الرضا(ع) خراسان جنوبی، سازمان بسیج علمی و فناوری کشور، همایشی با حضور کارکنان دانشگاه ها، مراکز آموزشی، آموزش و پرورش، آموزش و پرورش و پژوهشی، استانی، پارک علم و فناوری، دفتر فناوری و مشاغل و شرکت شهرک صنعتی خراسان جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا