جامعه

لزوم تهیه شناسنامه بهداشتی برای مدارس

فرمانده عملیات در ستاد کرونا در استان تهران بر لزوم تهیه گواهی بهداشت مدارس برای تعیین تجهیزات و ملزومات لازم قبل از شروع مجدد تأکید کرد.

به گزارش مجله خانواده ، علیرضا زالی در نشستی در ستاد کرونا در تهران در خصوص برگزاری مراسم 13 آبان امسال گفت: قوانین صفحه 8 عاشورا نیز باید در دستور کار قرار گیرد. فرمت که فاصله بین یک فرد و بسیاری دیگر را مشخص می کند.

وی افزود: “وضعیت می تواند ظرف یک هفته از مراسم تغییر کند ، بنابراین ارزیابی های لازم باید یک هفته قبل از مراسم انجام شود.” بنابراین ، پیشنهاد من مستلزم کمیته ای از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی است که به طور مشترک وضعیت را بررسی کنند تا ملاحظات بهداشتی را رعایت کرده و قوانین را تا آنجا که ممکن است رعایت کنند. این بدان معناست که به جلسه یک هفته قبل از مراسم.

زری تاکید کرد: “توجه به این نکته ضروری است که مراسم 13 ایوان اساساً و در درجه اول برای دانش آموزان و دانش آموزان با جمعیت کمتر در زمینه واکسیناسیون امروز است.”

در مورد مشکل بازگشایی مدرسه ، “هنگام بازگشایی ، لازم است گواهی پزشکی مدرسه تهیه شود تا بدانیم برای هر مدرسه چه نوع تجهیزات و ابزار مورد نیاز است.” اظهار داشت. برای از سرگیری ، همه مدارس باید دارای این کارت شناسایی باشند و باید نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کنند.

زری تاکید کرد: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که استاندار تهران باید از طریق وزارت کشور بپرسد که آیا بازگشایی مدارس هنوز مشمول واکسیناسیون دانش آموزان و کارکنان مدارس است؟ از سوی دیگر ، سرانه تخصص در مدارس تهران از نظر لجستیک و تجهیزات کافی نیست. مدارس باید تغییر سرانه بسته بندی را در نظر بگیرند تا بتوانند مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و غیره را آماده کنند. مطمئناً با الزامات سرانه موجود مطابقت ندارد.

فرمانده عملیات ستاد کرونا در تهران در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام کرد که چندین مرکز واکسیناسیون یکپارچه آماده ایجاد بخش جداگانه ای برای واکسیناسیون دانش آموزان هستند. تعداد دانش آموزان واکسینه شده من خودم را برای ایفای نقش مهم دریافت نکرده ام.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا