اجازه ندهید ضابطان به وسایل شخصی و حریم خصوصی افراد تعرض کنند

اجازه ندهید ضابطان به وسایل شخصی و حریم خصوصی افراد تعرض کنند

دادستان تهران بر ضرورت رسیدگی به پرونده با محوریت قاضی تأکید کرد و به دادستان دستور داد با درخواست مأموران از تهاجم به وسایل شخصی و حریم خصوصی جلوگیری کند.

به گزارش مجله خانواده ، علی القاسیمر در دیدار با دادستان شهرستان در استان تهران برای تنظیم وضعیت متهمان مجدداً تاکید کرد و تصمیم گرفت وظیفه این گروه زندانی را به زندانیان اطلاع دهد ، من درخواست کردم که در این زمینه تسریع شود. آمار کیفرخواست صادر شده به موقع.

وی بر ضرورت اجرای سیاست آزادی و رعایت استانداردهای قانونی در مورد مدت بازداشت متهمان تأکید کرد و اظهار داشت: در اختیار رئیس محترم قوه قضائیه قرار گیرد.

دادستان تهران به رویکرد جدید دادستان کل اشاره کرد و افزود: “در جلسه دیوان عالی دادگستری و دولت ، مهمترین تمرکز بر تعهدات دادگاه بود.”

آلکاسیا امر در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد قوه قضائیه ادامه داد و از این موضوع به عنوان یکی از نگرانی های قضایی در دوره دولت جدید یاد کرد. جهت گیری ، عملکرد افسران باید تحت آموزش ، کنترل و پشتیبانی قضایی باشد و دستورات قضایی به افسران باید به طور دقیق ، عمدی و مطابق با قانون صادر شود.

وی بر رعایت استانداردهای قانونی در موضوع تجاوز به حریم شخصی تأکید کرد و اظهار داشت: و به این معنی است که حریم خصوصی شخصی در خطر است.

دادستان تهران بر صحت صدور دستورات قضایی به عنوان یکی دیگر از دغدغه های رئیس جدید قوه قضائیه تأکید کرد. دستور قضایی صادر شده باید دقیق و هدفمند باشد. به عنوان مثال ، ممنوعیت خروج فقط باید مطابق قوانین و مقررات قانون آیین دادرسی کیفری یا قانون گذرنامه صادر شود.

قاسیمهر بازدیدهای مستمر ، م effectiveثر و هدفمند از زندان ها را برای آمار و عملکرد دادگاه های شهر ، کاهش تاخیرها ، تسهیل رسیدگی به پرونده های قدیمی ، افزایش اطلاع رسانی های الکترونیکی و نظارت بر ما نظارت می کند. سازماندهی متهمان با معرفی وضعیت زندانیان ، رویکردهایی برای اجتماعی شدن مجدد زندانیان و افزایش حداکثر توانمندی های آژانس الفکی ، شوراهای حل اختلاف و مراجعین واجد شرایط به کمیسیون عفو ​​و تخفیف. تعداد مجرمان را تا آنجا که ممکن است کاهش دهید.

وی از دادستان شهر استان تهران خواست تا با الگوبرداری از دادستانی تهران با ایجاد کمیته فرعی برای از بین بردن تاخیرها ، تعداد پرونده های سالمندان را کاهش دهد.

در این جلسه ، معاون اول دادستان تهران گزارشی از آمار عملکرد دادگاه شهر تهران در پنج ماه اول سال ، در همان زمان سال گذشته بر اساس موجودی پرونده و آمار ورود / خروج (پایان) ارائه داد. به کلیه دادگاههای شهر تهران ، آمار 10 شکایت اول ثبت شده در دادگاه ، آمار 10 قرار اول صادره و آمار اخطارهای الکترونیکی صادره ، از دادستان درخواست شد. سعی کنید با برنامه ریزی و زمان بندی بر اساس اولویت های استان تهران ، عملکرد را بهبود بخشید.

احمد رامانیان همچنین بر معرفی قاضی مسئول زندان ها با اختیارات کامل برای بررسی وضعیت زندانیان تاکید کرد و گفت: افزایش موارد و پرونده ها و حضور نمایندگان دادستان ها باید در دفاع از تعقیب و نظارت بر تصمیمات دادگاه در دستور کار قرار گیرند.

در پی این جلسه ، دادستان های شهر تهران مسائل و موضوعاتی را در زمینه های کاری خود مطرح کردند و دادستان های تهران دستورالعمل ها و دستورالعمل های لازم را برای حل مشکلات ارائه کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا