شکموهای پولساز اینترنتی – مجله خانواده

شکموهای پولساز اینترنتی - ایسنا

مجله خانواده / قم روزی روزگاری ، هیچ کس نمی دانست که مزه کردن غذاها معروف و مرفه می شود ، اما دانستن میزان فعالیت این آزمایش کنندگان نیز یک عامل کشف مجدد است.

امروزه ، تلفن های همراه به یک ارگان غیرقابل تفکیک و غیرقابل توصیف درگیر می شوند که 24 ساعت شبانه روز ، از کودکان و نوجوانان گرفته تا سالمندان است. البته ما می دانیم فرصت هایی که این همراه عزیز برای همه اقشار جامعه فراهم کرده است ، بدیهی ترین فرصت ها و فرصت های ایجاد یک تجارت آنلاین و شغلی است که هرکسی بسته به توانایی ها و استعدادهای خود از آن استفاده کرده است. شما نباید روی کنید از آنجا که بیشتر شرکت ها به صورت آنلاین هستند ، فضای مجازی بحثی در مورد غذاهای خوب و میان وعده ها ندارد و فعالیت اینترنتی در این فضا مورد نیاز بود. در حقیقت ، تغییر تصویر کار و ظهور نوع دیگری از حرفه باید به این فضای موجود نسبت داده شود. این سازمان با به اشتراک گذاشتن آنها و رقابت با سایر حرفه ها ، فرصت هایی را برای بهبود و ارتقاء کیفیت محصولات ایجاد کرده است.

آزمایش کننده کیست؟

آزمایش کنندگان ، همانطور که از نام آن پیداست ، افرادی هستند که کیفیت و طعم غذاهای مختلف را آزمایش می کنند. اما امروزه برخلاف آنچه عموماً اعتقاد بر این است ، آزمایش كنندگان مواد غذایی علاوه بر طعم بالا و توانایی درک طعم غذاها ، اطلاعات گسترده ای در مورد انواع مختلفی از غذاها دارند ، این شامل افرادی است که محصولاتی از شرکت ها و رستوران ها را معرفی می کنند. در حقیقت ، در گذشته دانش و تخصص در این زمینه چندان مهم نبود ، کافی بود که کیفیت مواد غذایی را بشناسیم. اما آنچه در حال حاضر مهمتر است ، داشتن تخصص و تجربه بالایی در این زمینه و قدرت قابل توجهی برای گذراندن دوره مورد نیاز است. کسانی که می خواهند این حرفه را به طور جدی دنبال کنند ، باید رشته های خود را در زمینه های مواد غذایی ، غذایی و آشپزی انتخاب و مطالعه کنند تا از نظر تئوری و عملی به عنوان متخصص در حرفه خود فعالیت کنند. وجود دارد.

آیا به آزمایشگر احتیاج دارید؟

عنوان تست کننده مواد غذایی مفهومی جدید نیست ، اما ریشه در گذشته های دور دارد. در زمان های باستان ، آزمایش کنندگان طعم غذای افراد مهم و مشهور را می دادند و از سلامتی غذا و امنیت زندگی وی اطمینان می کردند. آنها همچنین مقدار زیادی دریافت کردند. اگرچه اعتبار و شرایط فعلی کمی تغییر کرده است ، پیشینه تاریخی آزمایش کنندگان چه در ایران و چه در خارج از کشور مشخص است و ارزش این حرفه را نشان می دهد.

حضور آزمایش کنندگان (کارشناسان مواد غذایی) برای بهبود و بهبود کیفیت مواد غذایی در رستوران ها بسیار مهم است و بنابراین یک محیط رقابتی ایجاد می کند. می بینیم که کیفیت مواد غذایی در مناطق رقابتی روز به روز بهبود می یابد ، زیرا بازار رقابتی با یک بازار انحصاری روبرو است و علاقه خریدار به گروه اول بستگی دارد ، اما مشکلاتی وجود دارد. این امکان وجود دارد که رستوران های محلی برای تنظیم کیفیت و قیمت مواد غذایی ، آدمخوار شوند. آنها تولید را در سطح معینی نگه می دارند و حق انتخاب را به مشتری نمی دهند ، اما حضور یک تستر عادلانه می تواند این مشکل را برطرف کرده و از این سردرگمی ها جلوگیری کند.

در این حرفه ، آزمایش کنندگان مواد غذایی به عنوان یک کار خوشمزه ، هیجان انگیز و البته یک مزیت شناخته می شوند. افراد سیری ناپذیر و متنوع ، از شادی و هیجان در زندگی خود دست نمی کشند و در این مسیر تلاش می کنند و اوقات خوبی را سپری می کنند. بزرگ شدن این واقعیت که شما می توانید به همان اندازه که می خواهید در یک رستوران سفارش دهید و دریافت آنچه را که می خورید دریافت کنید ، انگیزه روی آوردن به این حرفه را دوچندان می کند.

آزمایش کننده چه کاری انجام می دهد؟

آزمایش کنندگان درست مثل وبلاگ نویسان مواد غذایی هستند ، اما مانند وبلاگ نویسان ، آنها فقط تبلیغ کننده نیستند. آزمایش کنندگان فقط برای تبلیغات نیستند. بیشتر وبلاگ نویسان مواد غذایی دارای صفحه ای در اینستاگرام هستند ، که در آن تجربیات خود را از تعامل با رستوران های مختلف و خوردن غذاهای مختلف با دوستان و تماشاگران به اشتراک می گذارند و با اشاره کردن مواد غذایی از مکان های خاص. برای کمک به. در ایران ، آزمایش کنندگان دارای مدرک خاصی نیستند ، اما خود را به عنوان آزمایشی با استفاده از فضای مجازی و دیداری معرفی می کنند ، دیگران به آنها اعتماد دارند و توسط تستر یا مدیر وی و در رستوران ها به آنها مراجعه می کنند. با انجام این کار به شما پیشنهاد می شود. طبق این قرارداد ، آنها سعی می کنند فعالیت خود را از سر بگیرند. حال اگر کارهای آنها اصولی و حرفه ای باشد ، برای بهبود کیفیت رستوران نظر حرفه ای تری نسبت به سلیقه ارائه می دهند. فقط برای تبلیغات ، کلیپ ها یا نمایش های ویژه ایجاد کنید تا به طور نمادین غذای رستوران خود را تعریف کنید.

کاربران مشهور این فضای مجازی داستان ها و داستان های مفصلی را در مورد مکان و غذاهای متنوع آن برای یک دوره زمانی ارسال می کنند تا برای کار با مدیر رستوران قرارداد امضا کنند. بنابراین ، این دوره و شرایط حاکم بر آن توسط طرفین توافق شده است. بسته به بهره وری و نتیجه کار می توان تهیه و اصلاح کرد ، اما البته هزینه پرداخت شده برای بازرسی مواد غذایی نیز نوسان و نوسان خواهد داشت.

چه بلاگ نویسان مواد غذایی باید و چه کاری نباید انجام دهند

برای اینکه در زمینه کاری خود موفق باشید ، Food Blogger باید مهارت و مهارت های خود را به مخاطبان نشان دهد ، آموزش های لازم در مورد آشپزها و غذاهای سالم و غذاهایی که مردم بیشتر از آن استفاده می کنند را فراموش کنید. درعوض ، باید اعتماد به نفس و اعتماد به نفس مخاطب را برای اظهارات وی به دست آورید. اگر او با دانش و تخصص لازم صحبت کند ، اعتماد به نفس وی حفظ می شود ، که منجر به جذب پیروان می شود و پیشرفت کار وی زودتر امکان پذیر خواهد بود.

آزمایش کنندگان نباید محتوای متناقض را در صفحات خود منتشر کنند و باید نوعی صاحب سبک باشند. اگر امروز چیزی بگوید ، فردا نباید آن را انکار کند و همانطور که گفته است عمل کند ، بنابراین برای اینکه پول بیشتری دریافت کند و به نوعی صاحب سبک باشد ، این را نگو بله ، اگر طعم غذا خیلی واضح نیست و استانداردهای کاری وجود ندارد ، این رفتار برخلاف عادت و اخلاق است و جایگاه این چهره مشهور را تضعیف می کند ، بنابراین نباید در مبالغه و شرایط او را اغراق کرد و مورد ستایش قرار داد. غذا رضایت بخش نیست ، یا من غذای مانند فست فود را دوست ندارم ، بنابراین به مخاطبان معرفی نمی شوم. او ممکن است مشهور شود ، اما این شهرت ساختگی و بسیار ماندگار نیست.

علاوه بر این ، وبلاگ نویسان مواد غذایی باید فیلم ها و تصاویر را در صفحات خود با کمترین و بالاترین کیفیت منتشر کنند. در حال حاضر او در حال یادگیری مهارت های لازم برای عکاسی ، گذراندن دوره ها یا استخدام شخصی برای این کار است. لطفاً قبل از دنبال کردن وی ، اطلاعات مفید ، جامع و کامل را دریافت کنید.

توانایی و سلامت جسمی و شخصی وی باید نشان داده شود و تکنسین ها و متخصصان خبره باید بتوانند در مورد ارزش غذایی غذاهای مختلف اظهار نظر کرده و تعیین کنند. در غیر این صورت نه تنها موفق نخواهید شد بلکه مخاطبان خود را نیز با گذشت زمان از دست خواهید داد.

آزمایش کنندگان همچنین منتقدین خوبی هستند و باید جنبه های مثبت و منفی غذا را بیان کنند. او علاوه بر بیان ساده مثبت و اغراق در ستایش ، می تواند غذای ایرانی را نیز در صورت انتقاد خوب معرفی کند. افق جدیدی را برای سطح بین المللی و خود ایجاد کنید.

آزمایش کنندگان Carbald می دانند که برای جلب توجه همه بینندگان چه باید بکنند. شما باید یک دستور تهیه تهیه کنید یا اصالت غذا را به مناطق دیگر نسبت دهید. میراث غذایی هر کشوری برای مردم آنقدر مهم است که نمی توان آن را تغییر داد و اشتباه کرد و می تواند عصبانیت و عصبانیت را برای مخاطب به همراه آورد.

در مصاحبه با مجله خانواده ، مهندس مهدی باقرزاده ، مدیرعامل مجموعه مثبت شش قم ، اظهار داشت: تولید چنین محتوا تستر خواهد بود.

وی ادامه داد: اشتباه است که بگوییم آزمایش کنندگان باید مدرک خاصی داشته باشند ، بنابراین آنها فقط وارد این رشته می شوند ، دوره های آموزشی لازم را می گذرانند و فقط یک مدرک آشپزی می توانند در این زمینه کسب کنند. شما می توانید در تجربه و خلاقیت در آن شرکت کرده و از آنها استفاده کنید. “

با اشاره به محبوبیت این افراد در جامعه “، اذعان می شود که محبوبیت و شهرت آزمایشکنندگان به دلیل حرفه ای بودن یا ضریب هوشی بالا نبوده ، آنها فقط مبلمان جذاب و گران قیمت تولید کرده اند و حتی دکوراسیون رستوران را نشان داده اند. و کافه ها هم برای گروه کم درآمد و هم برای طبقه بالای جامعه می توانند بینندگان را با این ایده متناقض جذب کنند.

مربیان قبل از اینکه برای رفتن به رستوران های ناهار خوری خوب به منظور طعم انواع غذاها شناخته شوند ، از تلاش و افزایش هزینه های تستر برای جبران هزینه ها و هزینه های زیاد تستر خبر دادند.

وی به تأثیر حضور وبلاگ نویسان مواد غذایی در رستوران ها اشاره کرد و افزود: “در تأثیرات مفید آزمایشکنندگان رستوران ، ما می توانیم از مارک تجاری آن محیط استفاده کنیم ، حتی اگر غذایی با کیفیت تولید نکنیم. رستوران به سرعت مشهور می شود ، اما اگر غذای خوبی نیز سرو کنیم ، این رونق ادامه خواهد یافت.

اضافه شده باقرزاده: آزمایش کنندگان باید ترجیحات مخاطبان را اندازه بگیرند و ببینند مردم چه چیزی را دوست دارند و دوست دارند. علاوه بر این ، برای جلب اعتماد عمومی ، لازم است نکات بهداشتی و آگاهی مدیران و مدیران فروشگاه ها در نظر گرفته شود.

این فعال اجتماعی ، طراحی غذا و طراحی رستوران را پارامتر تأیید رستوران توسط آزمایش کنندگان توصیف کرده است ، اما کیفیت محصولات موجود در محیط آنها به حدی نیست که مخاطب را از دست ندهد. سعی می شود بهترین تصویر از محیط را به نمایش بگذارد.

وی اظهار داشت: بسیاری از فعالان این حوزه به جای اینکه صداقت را در کار خود دخیل کنند ، فقط برای پول و تبلیغات فعالیت می کنند و اصول عدالت ، انصاف ، وجدان یا تجربه را در نظر نمی گیرند. ، تخصص ، بدون دانش ، آنها در مورد خوراک اظهار نظر می کنند و بیننده را گمراه می کنند.

پس از همه ، آقای باکل زاده گفت: وی ادامه داد: آزمایش کنندگان با ترویج رستوران های بی کیفیت نیز به عنوان دروغ و نزاع تلقی می شوند و تعداد زیادی از افراد را در آن جهت سوق می دهند ، بنابراین اگر افراد در مورد غذا در محیط خود اختلاف نظر دارند ، اینگونه است. آنها حتی به ورشکستگی می روند که این صدمه بسیار جدی برای این حرفه است.

تست مورد علاقه من نیست

مهدی نوروزی ، مدیر رستوران گفت:

همچنین ، آزمایش کنندگان واقعی درباره سلیقه های خود اظهار نظر نمی کنند ، اما بهترین شکل های غذایی ، خوب یا بد را برای مخاطبان توضیح می دهند. اعلامیه

نوروزی به صاحب رستوران گفت: آنها قطعاً شناخته شده اند.

وی گفت: “هر چه یک تستر شایسته تر باشد ، دریافت آن نیز بیشتر خواهد بود. اساساً ، هر آنچه که شما برای تست و آزمایش جنبه های تبلیغاتی آنچه خود تستر ارائه می دهد نیاز دارید ، بنابراین باید بین آزمایش کننده و اثر صبر کنید. قرارداد خاصی دارد. »هیچ زمان مشخصی وجود ندارد ، زیرا صاحب رستوران چنین کاری نمی کند و برای آزمایش به پیشنهادات ما مراجعه می کند.

وی در تبلیغات فضای مجازی می گوید: “ما معمولاً با برند و شهرت در فضای مجازی موافق هستیم ، زیرا رستوران ها بیشتر و بیشتر مشهور می شوند و افراد زیادی در فضای مجازی قرار دارند.” تأیید ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر غذای یک رستوران خوب باشد ، مطمئناً تأثیر خوبی خواهد داشت ، مردم چشم خود را به آن رستوران یا کافه باز می کنند ، مردم طعم ، محیط ، مدت زمان ، زمان پخت و پز ، درمان کارکنان و به دلیل اینکه حتی از نظافت رستوران نیز می دانید ، مطمئناً از کیفیت و نتایج مطلوبی برخوردار است.

نوروزی در مورد جراحات وارده در این شغل گفت: “متأسفانه ، آزمایش كنندگان تبلیغات عمدتا به دلیل عدم اطلاع رسانی در مورد پول و غذا است.”

آنها رستوران های بسیار باکیفیتی را پنهان می کنند ، و برعکس ، رستوران های بدون مجوز در همه جا مشهور هستند و هم به کسانی که در این زمینه کار می کنند صدمه می زند.

محیط های مشهور و نام های مشهور نیازی به تبلیغات ندارند و مارک افتخارآفرین آنها به برکت دستاوردهای حرفه ای و سابقه کاری بالا است ، بنابراین رستوران های نوپا و تازه تاسیس در شهر بسیار مشهور هستند. لازم به ذکر است که ما بیشتر از رستوران ها از این بلاگرها استفاده می کنیم. درست است که استارت آپ ها می توانند از این نمونه رستوران ها پیروی کنند تا با افزایش خلاقیت و ارتقاء کیفیت کار ، راه را برای رقابت باز کنند و موفق تر بودن برای آنها غیر معمول نیست.

در مورد این حرفه نظرات متناقضی وجود دارد ، اما آزمایش کنندگان دارای مدرک دانشگاهی زیادی هستند و حتی اگر پلاک های رنگی مختلفی روی دیوارهای اتاق داشته باشند ، در صورت نداشتن خلاقیت ، نوآوری و تجربه ، باید بگویید که در کار خود موفق نیستید. در واقع ، پیش نیازهای رسیدن به اهدافش به محتوای سازنده و جذاب او ایجاد می کند. این یک تمایز رقیب در بسیاری از آزمایش کنندگان است. با این وجود ، عدالت و عدالت را نباید فراموش کرد و صداقت و وجدان باید در صدر فعالیت های ما باشد و همیشه باید در جهت بهبود زندگی بینندگان خود ، برای اطمینان و اطمینان بینندگان تلاش کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا