عمومی

تحقق جهاد تبیین نیازمند تولید آثار فاخر و باکیفیت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سعید حیدری چهارشنبه شب در سی و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان بوشهر گفت:

وی افزود: در بحث حساب جهادی به گفته رهبر معظم انقلاب می توان این جهت را به گردن دشمنان این انقلاب انداخت که پیشرفت انقلاب ایران را به اوج رساندند، باید در … پیش رفتن.

حیدری افزود: همه رسانه های داخلی جمهوری اسلامی ایران باید از همه توان و توان خود برای توسعه و اشاعه فرهنگ جهادی پاسخگویی در بین نوجوانان و جوانان منطقه استفاده کنند.

سیر تحول در تولید محتوای فرهنگی و هنری

رئیس اداره ارشاد فرهنگی اسلامی استان بوشهر در این همایش گفت: وضعیت امروز ایران نسبت به ایران چند دهه پیش و ایران قبل از انقلاب اسلامی جهان بی نظیر است و معرفی شدن متفاوت است.

عبدالرحیم افرولو در خصوص قدرت برنامه عملیاتی، انتخاب موضوعات، انتخاب زوایای ورود به موضوعات و رسیدگی به موضوعات بسیار مهم گفت: دانشگاه ها بر پایه تعلیم و تربیت بنا شده اند، پس بیایید اصول و مبانی این طرز تفکر را آموزش دهیم.

وی با اشاره به بعد فکری و دینی و رویکرد توسعه محور تولید محتوای فرهنگی و هنری گفت: با مراحل و رویکردهای تولید محتوا، رهنمودهای فرهنگی و اسلامی و همفکری در تمامی رشته‌ها، می‌توانیم رویدادهای ویژه‌ای ایجاد کنیم و محیط طبیعی پیش روی خود را به نفع خود حفظ کنیم.

این سی و سومین جلسه شورای اطلاعات کشور با حضور رئیس ستاد اجرایی، حوزه انتخابات و کشوری، روابط عمومی کشور، مدیر، معاون فرهنگی و رسانه ای و مدیر کل کشور برگزار شد.مدیر حراست، ارتباطات و مدیرکل ارشاد فرهنگی و اسلامی، کارشناس برجسته فضای مجازی سپاه امام صادق(ع)آ)، مطبوعات، رادیو، تلویزیون، کارشناسان فرهنگی شورای سیاستگذاری امام جمعه و اعضای شورای اطلاع رسانی استان بوشهر به منظور بررسی وضعیت موجود در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد. بود. مشکل کشور

این همایش با ارائه روش های کاری و نظرات اعضای این شورا به طور مستقیم در دو سطح مدارس، دانش آموزان، معلمان، اولیا، دانشگاه ها و مدارس به بررسی و تخصصی موضوعات روز کشور می پردازد.به صورت مجازی در مرکز فضای مجازی بسیج مرکز تولید محتوا آموزش فرهنگی و اسلامی سازمان فضای مجازی در شیراز دعوت از مربیان و اساتید دانشجو، مدیران سیاسی، اساتید دانشگاه، معلمان، مربیان حوزه های علمیه، مربیان سواد سایبری، تشکل های تبلیغاتی و … توسط برگزاری جلسات توجیهی

دکمه بازگشت به بالا