عمومی

روابط عمومی‌ها با جهاد تبیین تلاش‌های دشمنان را ناکام بگذارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سیدمحمد آقامیری در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریز، اظهار کرد: حجم کار روابط عمومی‌ها به اندازه کار یک لشکر است و نگاه مقام معظم رهبری به روابط عمومی نیز همین دیدگاه است و بر اساس همین دیدگاه هم موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند که خیلی کارها می‌توان با آن کرد.

وی با بیان این‌که روابط عمومی‌ها در حد مشاور برای رئیس هستند، گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بین مردم و خدمت بوده و حوزه روابط عمومی، حوزه اقناع سازی است.

آقامیری تاکید کرد: کارهای زیادی در کشورمان انجام شده که باید اطلاع رسانی شود در غیر این صورت موجب خوشحالی دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزی در آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: بالغ بر پنج درصد از اراضی کشاورزی، ۱۴ درصد تولیدات بخش آبی و ۱۲ درصد از بخش دیم کشور در آذربایجان شرقی واقع شده است.

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی نیز در ادامه گفت: آذربایجان شرقی با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه امنیت غذایی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به ارزش افزوده ۱۳ درصدی بخش کشاورزی استان، افزود: آذربایجان شرقی جزو استان‌های کم بارش کشور بوده اما علی رغم آن در سال گذشته میزان تولیدات بخش کشاورزی استان ۱.۵ میلیون تن افزایش یافت.

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ هکتار گلخانه طی سال گذشته در استان احداث شده است. این رقم برابر یک سوم کل موجودی گلخانه‌های استان است.

خرم، با اشاره به استقبال سرمایه گذاران از بخش کشاورزی استان، گفت: تعداد سه شهرک بزرگ کشاورزی و گلخانه‌ای طی سه سال اخیر در استان اجرا شده است.

علیرضا رضازاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این‌که فعالان روابط عمومی جهاد کشاورزی سنگرسازان بی سنگر هستند، گفت: همان طور که امنیت ملی کشور بدون ابزار روابط عمومی و رسانه امکان پذیر نیست، تأمین امنیت غذایی نیز بدون روابط عمومی و رسانه به ثمر نخواهد نشست.

وی افزود: تبریز در عرصه روابط عمومی صاحب سبک و علم بوده و در هیچ دوره‌ای از تاریخ، رسانه مانند امروز مقتدر و قدرتمند نبوده است. رسانه، ابزاری قدرتمند است که می‌تواند باعث ارتقا و یا سقوط یک مجموعه شود.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ میلیون خبر از وزارت جهاد کشاورزی منتشر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است و با افزایش میزان ارتباط با نشریات تخصصی و تعامل با رسانه‌ها، اولین وزارت در رصد خبر هستیم.

اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز گفت: تمامی بخش‌ها و سازمان‌های تابعه جهادکشاورزی در کنار کشاورزان و فعالان این عرصه بوده و تلاش می‌کنند تا تولید بیش از پنج میلیون تن محصولات کشاورزی محقق شود.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در ادارات، تاکید کرد: اگر همکاران روابط عمومی موفق به ایفای وظایف خود نشوند و در حوزه تبیین موفق عمل نکنند، به اهدافی که در حوزه امنیت غذایی تعریف کرده‌ایم، دست پیدا نخواهیم کرد از سوی دیگر نمی‌توان روابط عمومی را از رسالت‌های ترویجی وزارت جهاد کشاورزی تفکیک کرد.

سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی با حضور سرپرست وزارت جهادکشاورزی و سایر مسئولان کشوری و استانی به میزبانی تبریز برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا