ورزشی

سپاهان صفر – النصر ۲/ نویدکیا با باخت شروع کرد

آفتاب‌‌نیوز:

تیم های فوتبال سپاهان و آرناسول عربستان سعودی از ساعت 22:30 در دوحه قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گروه D به مصاف هم رفتند. این مسابقه Arnasul را با نتیجه 2-0 شکست داد و Muharamunavidokia اولین تجربه مربیگری خود را از دست داد. سپاهان با این شکست با 3 امتیاز در رده سوم باقی ماند و آرناسول با 7 امتیاز در رده نخست گروه قرار گرفت.

نیمه اول

این بازی با فشار آرناسول آغاز شد اما موقعیت خطرناکی برای دروازه سپاهان ایجاد نکرد. اولین موقعیت مسابقه توسط ارتش ایجاد شد. در یک ضد حمله ، یک پاس عمقی کیروش استنلی با یک دروازه بان النصر به الغسانی لگد زد ، اما ضربه مدافع حریف مانع از حمله توپ به مهاجم سپاهان شد.

بازیکنان النصر سعی کردند با پاسکاری و نقل و انتقالات ، خطوط تنگ سپاهان را به سرعت بشکنند و موفقیت هایی کسب کنند ، اما در نهایت نتوانستند از آخرین لایه دفاعی سپاهان عبور کنند. در همین حال ، سپاهانی که قصد ضدحمله داشت ، نمی توانست برای مدت طولانی توپ را در زمین حریف رها کند و نمی توانست موقعیتی را ایجاد کند ، زیرا بازیکن بلافاصله به حمله اضافه نشد. نیروها همچنین شروع به محافظت از سرزمین خود کردند و قصد حمله به آرناسول را نداشتند.

آرناسول که در یکی از حملات خود صاحب یک ضربه ایستگاهی شد ، در همین ارسال گلزنی کرد و ضربه سر کاپیتان عبدالرزاق همدارا در دقیقه 29 به گل رسید.

سپاهانی ها بعد از گل سعی کردند فشار بیشتری روی دروازه آرناسول وارد کنند اما آنها کمتر موفق شدند و بازی با همان گل نیمه اول به پایان رسید. یکی از نکات جالب این بازی بازی مسلمانان موسن پس از مدت ها نیمکت نشینی و نورافکن در دفاع چپ زردپوشان بود.

نیمه آخر

دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که توپ اشتباه پورگاز در محوطه جریمه سپاهان به مهاجم آرناسله برخورد کرد و توپ به حمدرا عبدالرزاق رسید و دو تیم هنوز خود را پیدا نکرده بودند. رساند.

سپاهان حتی با این گل هم تغییری در سیستم دفاعی ایجاد نکرد اما 10 دقیقه بعد زردها تمایل بیشتری به حمله نسبت به نیمه اول نشان دادند و به جلو حرکت کردند. البته این امر باعث شد تا مهاجم النصر در ضدحمله یک به یک پیام لازم را ارسال کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

سپاهان که نمی خواست بازی را از دست بدهد ، قدرت و کیفیت حمله خود را افزایش داد و در ابتدا صاحب یک ضربه آزاد از نورافکن شد ، اما ضربه او را دروازه بان حریف مهار کرد. پس از این ، سپاهان آن موقعیت را بازیافت. موقعیت خطرناک سپاهان شامل یک ضربه از پشت رافیعی ، یک ضربه آزاد از یک موشک از بالای دروازه و یک ضربه سر کیروشستانلی بود که دروازه بان به کرنر فرستاد. زردها در دقیقه 76 با ضربه سر Mosnake یک گل به ثمر رساندند اما داور خطای Mosnake را قبل از گل اعلام کرده بود.

در اواخر بازی حملات سنگین سپاهان بیشتر شد و بازیکنان زردپوش با تعداد بیشتری به اهداف دشمن حمله کردند اما با حملات بیشتر درها بسته شد و دروازه بان حریف Talent بازی را 2-0 کرد و باعث برتری Arnasle شد. تا آخرین

اسکادران سپاهان: Mandam Mand ، Ezatara Purgaz ، George Walcian ، Omidnourafkan ، Daniel Luis Maifar ، مهدیکیانی ، Mosen Musliman (محمد کریمی 64 دقیقه محمد کریمی) ، Slow Shrafiei (Razur Navidokia ، 74) رسول نویدکیا) ، Mohesenmohabimohabimohabimohashimohashimohashimohashimohashimohashimohashimohashimohashimohasimohasimohasimohabi (رضا میرزایی از 64 دقیقه).

اسکادران آرناسول: راد جونز ، میکوم ، عبدالرامادو ، سلطان آرگانوم ، عبدالرحمن آل اوباده ، عبدالمجید ارساریحام ، عبدالله آرچیبری ، خالد آرگارنام ، عبدالفتا آسیری (70 دقیقه ، ماهانا Doari مدا هام دلهام) Dalham Zadoham Zaroham Zalo Am Zaro Ali Malo Ali)

دکمه بازگشت به بالا