جامعه

تقدیر فرمانده کل سپاه از اقدامات بنیاد مستضعفان در برابر کرونا

فرمانده کل سپاه در پیامی به رئیس انجمن بی خانمان ها ، از تلاش های بنیاد برای کمک به افراد ضعیف و آسیب دیده از شیوع کرونا قدردانی کرد.

به گزارش مجله خانواده و به نقل از روابط عمومی انجمن معلولین ، مجید. ژنرال حسین سلامی ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در نامه ای به سید پرویز فتاح ، رئیس بنیاد موقت ، ساکنان ، فروشندگان و گروه های کم درآمد و آسیب پذیر از واقعه کرونا تقدیر کرد.

متن کامل پیام فرمانده سپاه به رئیس بنیاد مستضعفین به شرح زیر است:

“بدون شک ، زیرا نظام اسلامی جمهوری مقدس همیشه به تحقق رسالت الهی خود در پیشبرد و پیشرفت انقلاب کمک کرده است ، تا زمانی که وعده های الهی و تمدن جدید اسلامی برآورده نشود ، وجود و فواید نعمت های خدمتگزاران صادق و مجاهدین مردم برابر با انقلاب اسلامی شما ، برادر عزیز ، تمام تلاش خود را برای این مهم مهم انجام داده اید.

بنابراین ، پس از گزارش قانع کننده بنیاد مبنی بر اقدامات مهم و کمک های بی امان و عمدی به اقشار مختلف جامعه بویژه خانواده های حاشیه نشین ، بی خانمان ، کودکان نوپا و آوارگان و ضعف و ضعف در تاج ، که مدیون صداقت ، مدیریت جدی است. تلاش گرانبها و مهم جناب عالی و همچنین تلاشهای خشنودانه خداوند از سوی کارکنان آن بنیاد ، آرزو می کنم صمیمانه تشکر و قدردانی خود را برای شما به خاطر روحیه انقلابی و ارزشمند و آزادانه خود بیان کنم. تلاش مداوم در مورد این مهم. بدون شک پاداش این مبارزات بر روی لوح محافظت شده مثبت و دردناک خواهد ماند.

من از خداوند متعال می خواهم تا در ادامه مراحل عاقلانه فرمانده معظم کل قوا ، آیت الله العظمی امام خامنه ای ، با توجه ویژه حضرت ولیعصر (ع) ، به شما موفقیتهای بیشتری کسب کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا