ورزشی

سپاهان باز هم حریف سایپا نشد/ پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر ماشین سازی

آفتاب نیوز:

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با دو بازی دیگر به پایان رسید. در یکی از این بازی ها که ساعت 9 عصر برگزار شد ، تیمی از سایپا و سپاهان در ورزشگاه دستگردی به رقابت پرداختند. این مسابقه تساوی 0-0 بود. بازی های هر دو تیم در نیمه اول فصل با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه اول مسابقه سپاهان از حریفان جلوتر بود و شانس زیادی برای گلزنی داشت. با این وجود به دلیل بی دقتی بازیکنان و واکنش دروازه بان سایپا ، این بازی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید. بازی در نیمه دوم و همچنین نیمه اول نیز ادامه داشت و سایپایی با ضد حمله ، لگد زدن و پرتاب کرنر سعی در فرار از فشار حریف داشت. حامد فرازادایی ، دروازه بان سایپا روز گذشته با واکنش بازیکنان سپاهان روز سختی را در نیمه دوم ثبت کرد.

Dragan Sko چی i چ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، در ورزشگاه دستگردی با دقت بازی را تماشا می کرد. یکی از نکات جالب این مسابقه حذف بازیکن سایپا فرشاد هاشمی بود. او در دقیقه 80 بازی کرد ، اما در دقیقه 8 که در زمین حضور داشت ، دو کارت زرد دریافت کرد و ارسال شد. مشکلی که باعث اعتراض شدید نیمکت سایپا شد.

در نتیجه ، سپاهان با 41 امتیاز اختلاف را به دست آورد و در رده دوم باقی ماند ، با یک اختلاف گسترده تر از هودورو سیتی. سایپا نیز با 21 امتیاز به رده دوازدهم رسید.

در یک مسابقه دیگر ، تیم های نفت و ماشین سازی ماسدو سلیمان در ورزشگاه شهید ون نام محمدی جمع شدند. در پایان تیم میزبان با یک گل توانست دستگاه را مغلوب کند. در مسابقه 39 دقیقه ای نفت ، تنها عماد میرجاوان به گل رسید.

این پیروزی ناف را با 32 امتیاز واگذار کرد و در مکان 8 باقی ماند. ماشین آلات نیز 24 و 10 است.

دکمه بازگشت به بالا