ورزشی

دیدار پلی‌آف لیگ ۲ روی هوا/ برگزاری مسابقه در تهران غیرقانونی است!

طبق تصمیم ستاد مبارزه با فساد در ورزش کرونا ، دیدار ویستا توربین و تیم فوتبال مارشال سیتی به عنوان دور برگشت لیگ دسته دوم پلی آف به دلیل کسری در تهران غیرقانونی است. شیوع ویروس کرونا.

به گزارش مجله خانواده ، بر اساس آخرین اصلاحات در برنامه مدیریت هوشمند ، محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری های کووید 19 در شهرهای ملی به گروه اول اجازه فعالیت (اجازه عملیات) در 52 مین ستاد ملی مبارزه با کرونا را داده است. مشاغل گروه 2 (مجاز به کار در شهر نارنجی) ، مشاغل گروه 3 (مجاز به کار در شهر زرد) و مشاغل گروه 4 (مجاز به کار در شهر آبی) بوده است.

علاوه بر این ، طبق ستاد مبارزه با فساد در برابر کرونا ، فقط مسابقات در سطح لیگ برتر و اردوهای تیم ملی برای ورزشهای مختلف در همه شهرهای کشور از جمله منطقه سرخ مجاز است. ویروس کرونا و دیگر لیگ های وابسته ، از جمله لیگ های 1 ، 2 و 3 ، چنین مجوزهایی ندارند.

در سپتامبر سال جاری ، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مسابقه بین ویستا توربین و تیم فوتبال شهر مارشال با استناد به تبلیغات روابط عمومی لیگ فوتبال ایران ساعت 19:45 دوشنبه 15 شهریور در ورزشگاه قدیر برگزار شد. 8 روز. در تهران ، این بازی به عنوان بازی پلی آف دسته دوم برگزار می شود. باشگاه ملی در فصل 1399-1400 برگزار می شود و طبق قرعه کشی ، دیدار برگشت دو تیم روز یکشنبه 21 شهریور ساعت 7:45 دقیقه برگزار می شود. نخست وزیر ورزشگاه شهدای ماهشهر و برندگان این دو مسابقه در مجموع دو بازی رفت و برگشت انجام خواهند داد.

شیوع ویروس کرونا در تهران تا پایان این هفته در وضعیت منفی قرار داشت ، بنابراین بازی ویستا توربون و شهرداری ماهشهر ممنوع است و اگر بازیکنان در مسابقه ادعای دیدار با دو تیم را داشته باشند ، جغرافیایی است. محل. بازی

از آنجا که مربیگری فعالیت های فوتبال توسط ستاد ورزش کرونا به ستاد فوتبال کرونا سپرده شده است ، برگزاری این مسابقه برای ستاد فوتبال کرونا ممنوع است و در صورت برگزاری غیرقانونی مسئول خواهد بود. افزایش.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا