ورزشی

افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با غلامرضا فلاحی دبیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از زحمات وی و همکارانش برای تجلیل از این دانشگاه تشکر و قدردانی کرد. شهدا


بیشتر بخوانید:

شهید حسینی میهمان دانشگاه آزاد اسلامی بیلجند شد


در این همایش که در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، دبیر هیأت مدیره و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی ضمن تشکر از غلامرضا فلاحی و همکاران، برگزار کردیم. یک مراسم یادبود، به ما احترام گذاشت و از ما استقبال کرد. خانواده شهید حسینی در خصوص کار شاهدان دانشگاه گفتگو کردند.

سید حسن هاشمی در این همایش گفت: شرف خادمالشهدا گوهر گرانبهایی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیلجند می درخشد.

افتخار خادم الشهدایی برای دانشگاه آزاد اسلامی گوهر گرانبهایی است.

دبیر حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این همایش در خصوص برگزاری باشکوه مراسم یادواره شهید و استقبال از خانواده شهید حسینی گفت: این شهید مادر گرانقدر شهید با تمام وجود از این حالت خارج شد. رضایت.

غلامرضا فلاحی افزود: نام گذاری خیابان ها و افتتاح بناها و یادمان ها، یادآوری برای حفظ آثار شهید و ماندن در صحنه است.

جواد علیزاده مدیر شاهدان و ایثارگران دانشگاه خراسان جنوبی نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این همایش توضیح داد:

به گزارش آنا، در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به عنوان دبیر و همکارانش در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی حضور داشت.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا