فرهنگ و هنرعمومیکسب و کار برتر

12 مدرک فنی هنری برای کسب درآمد در سال 2022

  1. عکاسی

با عکاسی، می توانید جنبه خلاقانه خود را کشف کنید و فرصت هایی را در عکاسی خبری یا استودیویی یا عکاسی تجاری پیدا کنید. عکاس شدن لزوماً نیازی به مدرک ندارد. برای مثال می‌توانید کلاس‌های آنلاین را با موسسه عکاسی نیویورک طی ۶ تا ۱۲ ماه تکمیل کنید و شهریه آن بین ۴۹۹ تا ۷۹۹ دلار است. بهترین دکتر پوست تهران

  1. ریاضیات

اگر به دنبال کار به عنوان بانکدار، مشاور مالی، اقتصاددان یا دانشمند هستید، یک گواهی ریاضی از برنامه آموزش مداوم کالج یا دانشگاه می تواند آینده شغلی شما را بهبود بخشد. تکمیل مدرک ریاضی حدود دو ترم طول می کشد و هزینه آن بسته به کالج یا دانشگاه متفاوت است.

  1. مدیریت پروژه

مدیران پروژه بر پروژه های مختلف از ابتدا تا انتها نظارت می کنند. مهارت‌های مدیریت پروژه در بسیاری از صنایع، از جمله مراقبت‌های بهداشتی و فناوری اطلاعات مفید هستند، و گواهینامه می‌تواند حقوق شما را تا ۲۳ درصد افزایش دهد. دوره آنلاین Udemy’s Project Management Professional حدود 35 ساعت طول می کشد و هزینه آن 199.99 دلار است.

  1. سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه گذاری

اگر در حال کار یا دنبال کردن شغلی در زمینه سرمایه گذاری، بانکداری، مالی یا مشاوره مالی هستید، تقویت مهارت های سرمایه گذاری شما مفید است. دوره ها می توانند به شما کمک کنند تا با کالاها، معاملات آتی، سهام، اوراق قرضه و سایر سرمایه گذاری ها آشنا شوید. Coursera یک دوره آنلاین تخصصی سرمایه گذاری و مدیریت پورتفولیو را از طریق دانشگاه رایس ارائه می دهد که ثبت نام در آن رایگان است و تکمیل آن تقریباً چهار ماه طول می کشد.

  1. خیاطی، خیاطی و طراحی لباس

مهارت های خیاطی و لباس دوزی می تواند به شما کمک کند با یک طراح لباس سفارشی کار پیدا کنید یا تغییراتی برای کسب درآمد از خانه انجام دهید. یادگیری این مهارت نیازی به آموزش رسمی ندارد، اما می‌توانید برنامه لباس‌سازی و طراحی آنلاین Penn Foster را در حدود ۷ ماه با قیمت ۶۸۹ دلار تکمیل کنید.

  1. مذاکره و چانه زنی

مهارت های مذاکره در چندین صنعت از جمله خدمات مشتری، فروش و گردشگری مفید است. یادگیری هنر مذاکره و چانه زنی به شما کمک می کند تا معاملات بیشتری را ببندید و به موفقیت شغلی شما کمک می کند. چندین برنامه برای بهبود مهارت های مذاکره شما در دسترس است، از جمله دوره دو ماهه صدور گواهینامه آنلاین Negotiation and Influence موسسه بازنشسته مدیریت، که هزینه آن 1200 دلار است.

  1. تدریس

اگر در تاریخ، انگلیسی، علوم یا ریاضی مهارت دارید، دریافت گواهی تدریس می تواند حرفه شما را به سطح بالاتری برساند. برخی از کالج‌ها و دانشگاه‌ها برنامه‌های صدور گواهینامه معلم را برای کسانی که قبلاً مدرک لیسانس دارند، تسریع کرده‌اند. به عنوان مثال، دانشگاه Old Dominion برنامه آموزشی تغییر شغل خود را ارائه می دهد که هفت هفته در تابستان و 15 هفته در پاییز و بهار طول می کشد. شهریه بین 500 تا 4600 دلار است.

  1. جوشکاری

جوشکارها در ساخت و ساز، زیرساخت ها، حمل و نقل و صنایع دریایی کار می کنند. جوشکار شدن نیازی به آموزش دانشگاه یا کالج ندارد، اما باید در یک مدرسه جوشکاری یا حرفه ای شرکت کنید. شما می توانید آموزش را در هشت تا 12 ماه کامل کنید و هزینه ها از 150 دلار در هر کلاس تا 2275 دلار در هر دوره متغیر است.

  1. عملیات تجهیزات سنگین

اگر شما یک کارگر ماهر هستید، توانایی کار با تجهیزات سنگین می تواند چشم انداز شغلی شما را افزایش دهد. به عنوان مثال، مرکز آموزشی AIS، برنامه های گواهی اپراتور مرکز ملی آموزش و تحقیقات ساختمانی را به مدت 6 تا 10 هفته ارائه می دهد که هزینه آن از 6000 تا 10000 دلار است. آموزش شامل آموزش در کلاس و آموزش عملی است.

  1. ویرایش و تولید ویدئو

یادگیری ویرایش و تولید ویدیو می‌تواند در را به روی فرصت‌ها با شرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی باز کند، یا به شما کمک کند تا کارهای سطح ابتدایی در تلویزیون و ویرایش ویدیو را به دست آورید. هزینه های آموزشی و طول برنامه متفاوت است. به عنوان مثال، آکادمی فیلم نیویورک کارگاه های دیجیتالی 12 هفته ای را به مبلغ 3647 دلار به اضافه هزینه تجهیزات ارائه می دهد.

  1. نگارش پایه و حرفه ای

چه در بخش مراقبت های بهداشتی، اداری یا تجاری کار می کنید، مهارت های نوشتن عالی برای تهیه پیش نویس ایمیل ها و یادداشت ها ضروری است. دوره های آنلاین نویسندگی به شما کمک می کند تا این مهارت ها را بدون هیچ هزینه ای افزایش دهید. به عنوان مثال، دوره Udemy’s Becoming a Writer برای کمک به بهبود مهارت های نوشتاری خود در روز تنها در چند دقیقه ارائه می شود و هزینه آن تنها 10.99 دلار است. بهترین سالن زیبایی تهران

  1. آواز خواندن

چه یک خواننده آماتور یا متوسط ​​باشید، درس ها می توانند صدا و تنفس شما را بهبود بخشند، به شما کمک کنند بهتر بخوانید و شاید به شما کمک کنند تا کنسرت های خوانندگی پاره وقت یا نقش های بازیگری را دریافت کنید. کلاس‌های خصوصی آواز را با سرعت خودتان برنامه‌ریزی کنید هزینه‌ها بین ۲۵ تا ۶۰ دلار در ساعت برای درس‌ها متغیر است.

 

دکمه بازگشت به بالا