فرهنگ و هنر

نوشته‌ای برای «دخترکان مدرسه‌ کابل» – مجله خانواده

“آیا تکرار این وقایع خونین مشکوک نیست؟” و “آیا نسل کشی و قتل این مسلمانان داغ چیز کوچکی است که قابل احساس نیست؟” اینها “تروریست” علیه دبیرستان دخترانه کابل هستند. توسط نویسنده مورد حمله کابل اظهار داشت که دختران در مدارس کابل به صفر مطلق رسیده اند.

معصومه باقری ، نویسنده کتاب “صفر مطلق” یادداشتی را برای دختران کابل افغانستان نوشت و آن را پس از حمله “تروریستی” روز شنبه (7 مه 1400) به مجله خانواده ارائه داد. غم و اندوهی بر دوش آنها بود و سنگینی آنها زمین را آزار می داد. آنها آرام و بی قرار بودند. در چشمانشان اشک جاری بود و گونه هایشان را می سوزاندند.

امروز مدرسه دخترانی که می خواستند یاد بگیرند و شاد باشند توسط فسیل های قلبی نابود شد و این همه ماجرا نیست. زخم ، خون ، احساس سوزش و مرگ نسبت دخترانى بودند که مقصر نبودند.

این نژادپرستی یا ظلم و ستم نیست که در قدیم مورد استفاده قرار می گرفت ، اما سالهاست که خون زمین را خورده است.

مادران به دنبال کودک گمشده شدند ، در مقابل بیمارستان جمع شدند ، نام دیوار را خواندند و برای پیگیری آمار سردخانه به داغستان تخلیه شدند.

امروز ظلم ، تعصب و جهل سرزنش می شود. با صدای دردناک یک دختر مدرسه ای کابل که در گلو مدفون شده است ، کی می خواهد چیزی در مورد سینه های سوخته مادر غمگین بنویسد؟

آیا تکرار این وقایع خونین مشکوک نیست؟

آیا این نسل کشی و قتل های مسلمانان گرمای کمی است که شما احساس نمی کنید؟

امروز ، این غم و اندوه مانند پوست سوخته ، چسبیده به آهن داغ ظلم و جنایت است.

ترسناک ترین چیز در دنیا آسیب رساندن به روح مردم است. این زخم از کشتن بدتر است. سرانجام مردم با این کار روبرو می شوند ، اما این طور نیست. این یک زخم ساده است که انسان را می کشد ، اما هرگز نمی میرد. زندگی در تلخی و نابودی از جنایت بدتر است. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا