فرهنگ و هنرکسب و کار برتر

نرم افزار بازنویسی متن فارسی (آنلاین، رایگان و بدون نیاز به دانلود)

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی انسان

در این صورت متن با قدرت فرد و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این نوع بازنویسی معمولا در سطح بالایی انجام می شود تا بتوانید از محصول این نوع بازنویسی در محتوای اصلی استفاده کرده و به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش ممکن است هزینه بالای بازنویسی متن و کاهش سرعت ارائه محتوا باشد.

بازنویسی متن کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت هر کلمه با مترادف خود جایگزین می شود و ترتیب کلمه همان کلمه اصلی است. این می تواند یکی از محدودیت های این مدل باشد. یعنی کلمات جابه جا نمی شوند، فقط مترادف آنها تغییر می کند و تغییر می کند.

بازنویسی مفهوم با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم انسان و هم ماشین می توانند انجام دهند بهترین سبک بازنویسی متن است. این روش با بازنویسی جملات به صورت مفهومی عمل می کند و در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان است و در برخی جمله ها به طور کامل تغییر می کند تا یک جمله جدید ایجاد شود اما اساساً می توان همان جمله را ایجاد کرد.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس مقاله نویسی رایگان موجود در این صفحه برای کاربران عادی و غیرتجاری است که هر روز زمان محدودی برای نوشتن مقاله دارند، اما سرویس تجاری برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

یک کپی رایتر در تبلیغات تجاری چقدر خوب است؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است. ابزارهایی که ارائه می دهد به شما این امکان را می دهد که ویرایش نهایی را مستقیماً پس از بازنویسی متن توسط سرویس در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

به عنوان مثال، می توانید آن را در یک فایل HTML ذخیره کنید یا با کلیک بر روی دکمه کپی، متن را در محیط دیگری مانند Word قرار دهید.

با توجه به تصویر بالا، ویرایشگر به شما امکان می دهد عنوان ها، ترکیب کلمات، درج تصاویر و رسانه ها، تغییر رنگ و پس زمینه کلمات و … را درج کنید.

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی ویرایشگر ابزار جستجو و جایگزینی است که به شما امکان می دهد پس از بازنویسی متن با یک کلیک ویرایشگر، کلمات ثابت در متن را با کلمه مورد نظر جایگزین کنید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست در روز وجود ندارد. با تفاوت نسخه رایگان، تعداد درخواست ها در روز محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و حجم درخواست شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه کپی رایگان هرگز به پایان می رسد؟

خیر، نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان دارای نوشتن متن به کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا کپی کردن محتوا چرخشی از همان محتوا محسوب می شود؟

خیر بازنویسی و چرخش دو مفهوم متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند نتایج بهتری ارائه دهند. فقط در اسپین هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر جابجا می شوند. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا به ندرت در نتایج گوگل ایندکس می شود و به هر حال محتوای اسپم و نامناسب محسوب می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را توزیع کنید، سعی کنید آن را به درستی انجام دهید.

نحوه چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

اسپین راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات به یک پاراگراف منتقل می شوند به عنوان مثال، عبارت “ابزارهای بازنویسی حرفه ای نمایش داده می شوند” پس از چرخش با استفاده از این روش تبدیل به “بازنویسی ابزار نمایش داده شده” می شود.

همانطور که می بینید کلمات فقط جابجا شده اند و بازنویسی نشده اند و البته معنای جمله به طرز بسیار بدی از بین رفته است و نه تنها ربات های پیچیده گوگل، بلکه مردم نیز قادر به درک آن نیستند. .

چرخ راهی است که بال ها حرکت می کنند

در این روش پاراگراف های متن به بالا و پایین اسکرول می شوند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب حرکت بین پاراگراف ها انجام می شود اگرچه این مورد معنای جملات را حفظ می کند، اما تکراری تلقی می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از جاهای مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته اگر رونویسی صورت نگیرد، این تکنیک اسپین بهترین نوع تکنیک اسپین محسوب می شود. زیرا حتی معنای عبارات (هر چند تکراری) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک قطعه متن تا 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) استخراج کنید و آن را دوباره در قسمت ابزار نوشتن کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متون اصلی با ابزار بازنویسی متن سئوسل از ابتدا بازنویسی می شوند و با مجموعه قبلی متفاوت هستند. این بدان معناست که هر بار که متنی را تایپ می کنید، می توانید تعداد زیادی نتیجه متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که بهتر است در هر مجموعه بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 مجموعه بازنویسی) چند پاراگراف را جابجا کنید یا متنی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد. این امر باعث می شود که نتوان تحت هیچ شرایطی تشخیص داد که متن کپی شده است.

پارافراسی به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می‌گویند. با ابزار ترجمه آنلاین ما، می توانید محتوای بازنویسی شده ماشینی با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر، حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده کار نکنند و فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، گوگل نمی تواند ببیند که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش کارایی بازنویسی، پیشنهاد می کنیم متن را از منابع متعدد استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، مطالب اصلی تغییر داده شود تا نتیجه نهایی به این شکل تحویل داده شود و تحت هیچ شرایطی توسط گوگل شناسایی نشود. (حداقل در حال حاضر و با الگوریتم فعلی).

آیا نیاز به ویرایش متن بازنویسی شده دارید؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان، چه رسد به متن تایپ شده، نیاز به ویرایش دارد. برخی از خطاهای فنی در جملات بازنویسی شده در برخی سازمان ها به ویژه در حوزه های خاص دیده می شود که در یک مثال کلی قابل بهبود است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

شباهت یا درصد شباهت متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. مناطق با عبارات بسیار تخصصی و منحصر به فرد و ثابت ممکن است درصد بالایی از شباهت را تجربه کنند (یعنی خروجی کار مشابه متن اصلی است). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو بوده است، البته بازنویسی پایان نامه نشونت می تواند برای برخی از کاربران در فعالیت های مختلف مانند نوشتن مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا و کاهش درصد بازنگری دروس مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

در حال حاضر این سرویس رایگان است و تیم نشونت تصمیم دارد این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر در اختیار کاربران عزیز قرار دهد و نیازی به صرف هزینه های زیادی برای بازنویسی متون نیست. البته نسخه رایگان ابزار ترجمه هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت لزوم می توانید از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی حذف متن را فشار می دهم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر روی گزینه جایگزینی متن کلیک کنید، عبارت “لطفا منتظر بمانید” همچنان نمایش داده می شود. صفحه شما در حال بازنویسی متن است…” و نتیجه نهایی پس از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود، این می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

شما از یک عامل یا فیلتر مسدود کننده استفاده می کنید.

متن اولیه ای که وارد کردید نامرتب است یا حاوی کاراکترها و فاصله های اضافی زیادی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

در صورت مشاهده اشکال یا نقص در عملکرد این ابزار، لطفاً به ما اطلاع دهید تا بتوانیم نقص را برطرف کنیم.

دکمه بازگشت به بالا