فرهنگ و هنر

مراسم بزرگداشت «میرزا علی اکبر خان خرم قزوینی» برگزار شد

مجله خانواده/ قزوین به همت حوزه هنری قزوین، مدیر و دست اندرکاران «میرزا علی اکبرخان کلام قزوینی» که در مدح مردم، اساتید، ادبا و هنرمندان و شهدای علاقه مند به شعر، ادب و موسیقی شعر سرودند، توجه مردم به دلیل وجود این گروه یکی از چهره های مطرح در هنر موسیقی کشور است. جشنی بود.

به گزارش مجله خانواده، مراسم بزرگداشت میرزا علی اکبرخان کلام قزوینی از مدرسین و آوازخوانان مکتب قزوین و از مشاهیر هنر موسیقی کشور در تالار کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود. .

در این مراسم که به میزبانی حوزه هنری قزوین برگزار شد، اساتید، ادبا، هنرمندان، مدیران و مسئولان و علاقمندان شعر، ادبیات و موسیقی و هنرجویان کولام قزوین حضور داشتند. عزاداری سیدالشهدا علاقه مندی توده ها برای جشن گرفتن است.

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران که در این مراسم حضور داشت، گفت: فضایل و ارزش های اخلاقی و دینی.

او اضافه کرد: «منطق استاد کلام، زندگی و رفتار انسانی و دینی اوست و در مکتب علی بن ابیطارب تربیت شده است و بر این اساس او نمی‌خواست در دنیا زندگی کند، من همیشه ساده و ریاضت‌آمیز بوده‌ام. زندگی.”

یک منبع گفت: تواضع و فروتنی و ادب در وجود این استاد قزوینی وجود دارد که در باران ادب با او بودن احساس می کند. من به داشتن این چهره ها افتخار می کنم.

امام جمعه موقت تهران در پایان با بیان اینکه قزوین شهر کهن علم و دانش است، گفت: جوانان قزوینی باید این راه را در زیبایی و علم ادامه دهند و از پیشگامان این راه شوند.

به گزارش مجله خانواده، میرزا علی اکبر موسیقی زنده توسط چند تن از شاگردان استاد کلام قزوینی، رونمایی از کتاب حدیث کلام و مستند کوتاهی از زندگی استاد کورم محصول حوزه هنری قزوین پخش می شود.خان خرم قزوینی.

مراسم بزرگداشت «میرزا علی اکبر خان خرم قزوینی» برگزار شد.

مراسم بزرگداشت «میرزا علی اکبر خان خرم قزوینی» برگزار شد.

مراسم بزرگداشت «میرزا علی اکبر خان خرم قزوینی» برگزار شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا