استان ها

۲۲میلیارد تومان پاداش به واحدهای صنعتی قزوین پرداخت شد

به گزارش شرکت ارتباطات آنلاین قزوین، سید محمد قافله باشی، معاون فروش و خدمات مشتریان شرکت توزیع نیروی برق قزوین، پیک ویژه حوزه صنعت در قزوین با حضور عبدالامیر یاقوتی، مدیر مدیریت انرژی و امور مشتریان است. در جلسه ای در مورد تصویب شرکت کرد. وی گفت: جمعی از کارشناسان و مدیران برنامه ریزی، مسعود خواجه وند مدیر عامل توزیع نیروی برق و صنعت کشور در شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: مدیران صنعت برق با مسائل صنعت و تولید کننده آشنا هستند و سعی می کنند با حداقل قطعی برق، انرژی مورد نیاز واحد را تامین کنند، اما به دلیل عدم تعادل و افزایش مصرف، در تابستان پس از پیک، تصمیم داریم برنامه ریزی کنیم. و خواهان مشارکت جدی شما در این کار هستیم.

قافله باشی گفت: بخش های صنعتی، کشاورزی و بازرگانی باید در مصرف انرژی 11000 مگاواتی در سال جاری همکاری کنند.

وی در ادامه بیان می کند: تشکیل کارگروه انرژی های نو روند ساخت نیروگاه های انرژی های تجدیدپذیر در قزوین را تسریع می کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: در جلسات متعددی که با نمایندگان بخش صنعت و مدیران سازمان صمت داشتیم، از آنها خواستیم وضعیت حوزه و میزان همکاری را مشخص کنند. برای رسیدن به نتایج بهتر.

قافله باشی گفت: از شما می خواهم این روند را ادامه دهید.

وی بیان می کند: سال گذشته سهم دولت از صرفه جویی 100 مگاوات بود که با کمک مشترکین صنعتی، کشاورزی و تجاری توانستیم 210 مگاوات صرفه جویی داشته باشیم و قله را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

بخش فروش و خدمات مشتریان شرکت پخش گفت: سال گذشته 22 میلیارد تن پاداش به 4800 واحد صنعتی پرداخت شد و توانستیم با 6000 واحد تفاهم نامه همکاری امضا کنیم.

قافله باشی گفت: قزوین 4943 مشترک صنعتی دارد و پیش بینی می کند امسال 8 هزار تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف با مدیران صنعتی امضا کند.

وی در ادامه بیان می کند: غرامت پیش بینی شده برای صنعت پیک در سال جاری افزایش یافته و به 30 میلیارد تومان رسیده است. امیدوارم در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

قافله باشی گفت: با اعلام تعطیلی واحد صنعتی، تبدیل روزهای تعطیل به روزهای کاری، استفاده از ژنراتور و ژنراتور در پیک بار و رعایت 10 درصد صرفه جویی می توانیم از پیک بار تابستانی عبور کنیم.

ذینفعان در ادامه گفتند: ما از صاحبان شرکت‌های بزرگ می‌خواهیم در ساخت نیروگاه‌های کوچک پراکنده و نیروگاه‌های خورشیدی سرمایه‌گذاری کنند که در این صورت ما نیروی تولیدی آنها را خریداری می‌کنیم. انرژی برق. ” برای دستگاه خاموشی ایجاد کنید و اعمال نکنید.

در این مراسم از صاحبان 11 صنعت و شرکت تولیدی که بیشترین همکاری را با شرکت های توزیع دولتی در مدیریت مصرف در زمان پیک بار داشتند، تجلیل شد.

48

دکمه بازگشت به بالا