فرهنگ و هنر

حضور مجازی ۴۳ هزار دانش‌آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه صاحب الامر ، کازوین ، گفت: امسال بیش از 43000 دانش آموز کازوینی در اردوی راهیان نور سبک شرکت کردند.

به گزارش مجله خانواده ، سردار محمد شاروکی در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در کازوین در اجرای یک کارزار ملی “لبخند رضایت بخش”: و این بدان معناست که بسیج چیزی بیش از نگرانی برای سیستم ها و انقلاب ها نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر ، کازوین ، گفت: یک طبقه یا گروه قومی خاص. این متعلق به همه کسانی نیست که نگران و افتخار نظام مقدس هستند.

وی اظهار داشت: “بسیج فرهنگی و دانشجویی از جمله موثرترین لایه های جامعه در حال حاضر در حال برنامه ریزی هستند زیرا راهی راهبردی پیدا کرده اند. ما هر روز برنامه ریزی این دو لایه بسیج را افزایش می دهیم. من شاهد آن بوده ام.”

سردار شاهرخی به میزبانی اردوی راهیان نور در قالب فضای مجازی اشاره کرد و توضیح داد: با این وجود امسال بیش از 43000 دانش آموز در این اردو شرکت کردند.

وی اظهار داشت: حضور 34000 دانش آموز در اردوگاه Light Road پیامهای مثبت بسیاری به همراه داشت و نشان داد که ماهیت دانش آموزان با دانش کلمات کلیدی گره خورده است. امسال اردوی راهیان نور نشان داده است که دانش آموزان از مهارت بالایی برخوردار هستند. برای برقراری و حفظ این توانایی باید راه ارتباطی مناسب را پیدا کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا