فرهنگ و هنر

آغاز سرگذشت پژوهی بیش از ۳۰۰ شهید نوجوان زنجانی

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارال المهدی (عج) استان زنجان گفت: برای تکمیل بایگانی همایش شهدا. ”

به گزارش مجله خانواده ، هادی توفیکی با اشاره به یک شهید دانش آموز گفت: با یک بایگانی قدرتمند تا نسل بعدی بتواند از این بایگانی استفاده کند. به اصطلاح دفاع مقدس باید بیش از 800 سال کشور را از نظر فرهنگی تغذیه کند.

“بسیج دانشجویی” با همکاری آموزش و پرورش ، مدیران ، مربیان و مربیان برای جمع آوری بایگانی از شهدای زنجان و برگزاری باشکوهترین همایش 3535 شهید ایالت ، وی گفت که فعالیت خود را آغاز کرده و شروع به فعالیت کرده است. بررسی اجمالی پروژه شهید بهنام محمدی داستان بیش از 300 شهید جوان در استان زنجان برای تکمیل بایگانی همایش شهدا آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی ارتش انصار ارتش زنجان نیاز به جمع آوری وصیت نامه ها ، نسخه های خطی ، آثار و یادگاری های شهدای جوان زنجانی دارد تا به نسل های آینده کمک کند تا از این میراث استفاده کنند. متأسفانه ، در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای جمع آوری بایگانی های شهدای نوجوان در این ایالت انجام نشده است. از طرف دیگر مادران و پدران شهدا برای سنین پیری به فرزندان شهید می پیوندند و بندرت فرصت جمع آوری بایگانی را دارند.

توفیقی گفت: “ما یک برنامه بسیار مهم برای میزبانی کنوانسیون ملی شهدا در زنجان داریم و در آینده از طریق رسانه ها به مردم اطلاع خواهیم داد.” خوشبختانه این اردوهای مجازی سال گذشته در بین دانشجویان زنجانی با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا