ورزشی

تقدیم هدایای زینب سلیمانی به خانواده‌ شهیدان عبداللهی و زنجانی

به گزارش خبرنگاران گروه محلی خبرگزاری آنا از بیرجند، مسئولان فرهنگی نمایندگی مقام معظم رهبری در استان خراسان جنوبی، دفاتر آیت الله سید آریلضا اوادی، بنیاد شهید، امور بازنشستگی، استان خراسان جنوبی، ایثارگران هستند. محمدحسین عبدرهی و محمدحسین زنجانی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند هدایای زینب سلیمانی فرزند سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به خانواده این شهدا معرفی شد.


بیشتر بخوانید:

مسئولین واحد بردوسیر از خانواده شهید سالدار سلیمانی تجلیل کردند


حجت الاسلام سید رضا هاشمی دبیر مرحله دوم بیانات انقلاب در نشستی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در استان خراسان جنوبی حضور داشته ایم، باید توجه کنیم که این امر باعث شده است تا بتوانیم آن را به بهترین شکل ممکن بدانیم. شهدا در راه عزت و سعادت گام برداشته اند. می خواهیم در راه شهادت گام برداریم.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سربازان راستین فرجه الشریف در این راه خون پاکی را نثار می کنند، گفت: امام فرمود: فیض عظیم شهادت بالاترین فیض است.

حجت‌الاسلام حسین راقی گفت: ما از طرف فرزند شهید سلیمانی اینجا هستیم. می خواهم به خانواده شهید خدمت کنم.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سرداردرها مکتب مقاومت را منسجمتر کرد و شهادت و خون پاک را عزم کرد، تاکید کرد: در حال حاضر سردارها مکتب مقاومت را منسجمتر کردند و عزم شهادت و خون پاک داشتند. از حاجیکاسیم. “

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عبدالله و زنجانی تشریح کرد: شهادت. “

علیمان دگر معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان مدرک کارشناسی محمدحسین زنجانی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند را به خانواده شهید سلیمانی تقدیم کرد.

همسران و فرزندان شهیدان محمدحسین عبدالله و محمدحسین زنجانی با ذکر خاطراتی از شهیدان عبدالله و زنجانی، زینب سلیمانی، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا